Loading...
nl

Kleuren zien

admin
admin jul 1 '09
Hoi allemaal,

Gisteren kwam een collega die in scheiding ligt een "update" houden over haar situatie .. ik luisterde en plots begin ik een kleur om haar hoofd om haar hoofd te zien die groter en kleiner "uitwaaierde" van een cm. of 15 tot 5 .. omdat ik niet boven haar hoofd kon blijven kijken en ik niet meer open stond, ging de kleur weg (deze was lichtblauw met aan de bovenkant een randje wit). Zijn dit nu aurakleuren of ligt dit aan je manier van kijken? Zo een rand kun je namelijk ook gaan zien om elk voorwerp.

Graag jullie reactie.

Groetjes,
Bart
Delen:
Cialara
Cialara jul 1 '09
Zo te horen toch wel een aura! Zeker als het blauwig was...emotie van angst of verdriet denk ik... En juist boven het hoofd is het altijd het meest duidelijk.

Het ligt zowiezo aan je manier van kijken hoor! Het heet niet voor niets "het tweede zicht"...

En nog een opmerking; alles heeft ook een energie veld! Dus bij alles kun je zo'n randje zien, maar kleuren zijn emoties en die zie je meestal alleen bij mensen (soms dieren).

Liefs Jorine
admin
admin jul 1 '09
Aha, ik begrijp 'm Jorine .. natuurlijk wel apart om dit zo te zien .. maar is dit een "toevallig" iets of kun je dit eventueel "uitbreiden" door op deze manier naar iemand te kijken, dat je dan nog meer gaat zien?

Groetjes, Bart
Cialara
Cialara jul 1 '09
Je kunt het oefenen... heb je iemand die jou hierbij wil helpen?

Laat die persoon daan voor een effen (lichte) wand zitten of staan met een beetje gedimd licht. Kijk dan naar die persoon (met liefde zeg ik altijd), niet naar het gezicht zelf, maar er net naast; niet naar de muur en niet naar het gezicht... en dan verschijnt de aura. Als je geluk hebt ook de kleuren.

Ikzelf kan het ook wel zien, maar heb er echt moeite mee in drukke omgeving of met fel licht. In de voor mij juiste omstandigheden kan ik het wel zien. Maar ik zie nog geen kleuren... mijn zoon wel, maar die noemt alleen de kleuren bij opvallende emoties; dus boosheid (rood) lachen (geel) liefde/zoenen (groen) en angst (blauw).

Het is inderdaad heel apart om te zien, maar ook wel heel mooi vind ik. Het is puur emotie! Valt niet te verloochenen smile
admin
admin jul 1 '09
Dank voor je tips Jorine .. ik ga iemand vinden die proefpersoon wil zijn smileEen "ideale" situatie hierin is inderdaad gemakkelijker, veel afleiding werkt daarin tegen .. mooi dat je zoontje de kleuren op die manier kan zien!!!
Cialara
Cialara jul 1 '09
Mijn zoon S kan het heeeeel goed zien, zelfs met moeilijk licht en in drukke omgeving heb ik gemerkt! Hij ziet ook in neutrale situaties verschillende nuances in aura's, en die zijn veel subtieler dan bij emoties geloof ik...

Je kan over hem lezen in mijn topic; oeps mijn kind ziet aura's smileIk schrijf daar een beetje zijn ontwikkeling hierin op.
admin
admin jul 1 '09
Ik ga lezen ! laugh
gast
gast jul 1 '09
Hé jorine, kan groen ook jaloezie zijn? Ze zeggen toch ook wel eens "hij ziet groen van jaloezie".
En eerlijk is eerlijk er komt nog wel eens jaloezie aan te pas bij liefde wink
Cialara
Cialara jul 1 '09
ha ha ha, ja , maar niet als je elkaar net een zoentje geeft toch? Hij heeft wel "kots-groen" genoemd... vindt je ook terug in dat topic wink
gast
gast jul 1 '09
Hoezo niet als je elkaar net een zoentje geeft? Je moest eens weten wink
gast
gast jul 1 '09
Heeft hij ook dat hij woorden/cijfers enzo een kleur geeft?
Cialara
Cialara jul 1 '09
Origineel bericht van: gast
Hoezo niet als je elkaar net een zoentje geeft? Je moest eens weten wink


Ja, ha ha ha, heb jij ook de celestijnse belofte gelezen? Of zie je het zelf??? Inderdaad, al voordat je het doet kleurt je emotie al je aura! Handig als je dat ziet toch?

Ik weet niet of hij getallen of letters ook kleuren geeft, heb ik nog niet gevraagd... rustig aan met hem, dit is allemaal al spannend genoeg hoor! Hij is zich pas een maandje bewust van deze bijzondere gave. Ik denk dat hij het altijd al heeft gezien, maar nooit wist dat andere mensen het allemaal niet zagen en dat hij ook niet wist wat het nou eigenlijk was...

Ik weet nog dat hij vroeger altijd extreem reageerde als ik boos was op zijn grote broer! Nu begrijp ik hoe indrukwekkend dat voor hem moet zijn geweest...
gast
gast jul 1 '09
Weet je; je bent een geweldige moeder!
Cialara
Cialara jul 1 '09
smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '09
Als je de betekenis van de kleuren wilt weten dan kun je hier kijken:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/36582/De_kleuren_van_de_Aura_en_hun_.html#Post36582

Er zit dus wel een verschil tussen licht en donker, dus groen heeft meerdere betekenissen.
admin
admin jul 1 '09
Dank Nims !
Cialara
Cialara jul 1 '09
Ja, dank je NiMS, leuk om dat even op te kunnen zoeken smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 1 '09
Graag gedaan.
Cialara
Cialara jul 3 '09
Ik vind het een heel mooi en goed uitgebreid overzicht. Ik ga het overzichtje uitprinten voor mijn zoon smiledan krijgt hij een beetje een idee van wat hij nou eigenlijk ziet en wat het betekent.
gast
gast jul 3 '09
Vergeet niet dat deze opsomming ook weer door iemand geschreven is. Dus een interpretatie van.....Ik denk dat het voor jou zoon belangrijker is dat hij het gevoel/emotie dat hij er zelf bij voelt zo goed mogelijk leert omschrijven (zonder invulling van anderen). Dan blijft het veel zuiverder.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki