Loading...
nl

vakantie tijd

Cialara
Cialara jun 29 '09
Oh, met dit mooie weer en de vakantie in het vooruitzicht heb ik even zitten neuzen hoe het vorige jaar ook al weer was... en daarom zet ik nu even een foto hier neer; kunnen jullie meegenieten grin

http://images.merudi.net/albums/userpics/11171/thumb_Jorine_met_kids_in_Oostenrijk_2008.jpg

Dit ben ik met de kids, ergens halverwege een berg aan het einde van het dal van Saalbach Hinterglemm. We hadden hier het hoogste punt bereikt, waarna we weer naar beneden mochten, pfoe... Het is vermoeiend, maar zo mooi, zo puur en zo rustgevend voor de mind smileen een echt avontuur voor de jongens grin

Hebben jullie ook nog leuke foto's of anekdotes van vorig jaar? Of speciale vooruitzichten voor de komende vakantie?
Delen:
Cialara
Cialara jun 29 '09
Sh*t, waarom is die foto nou weer zo klein? Kan iemand mij uitleggen hoe ik hem hier groter kan maken????
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '09


Zo is tie groter...gewoon op de grotere afbeelding klikken dan krijg je hem.

Leuke foto hoor! 3 jongens ..wow...ze hebben het wel erg naar hun zin smile..en Mama ook!
Cialara
Cialara jun 30 '09
Ha ha ha, ja het lijken wel 3 jongens, maar het zijn twee grote jongens en een klein meisje (dat soms wel een jongetje lijkt hoor wink)

Bedankt voor het groter plaatsen smile
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '09


ooohh echt waar haha ..dat zag ik niet, nu je het zegt zie ik het wel hoor maar zo op het eerste gezicht dacht ik 3 boys.

Leuke lieve kinderen zie ik!
Eruan
Eruan jun 30 '09
Wat een vrolijke lachebekkies heb je Jorine! laughMooie foto. smileZiet er erg gezellig uit.
Maryssa
Maryssa jun 30 '09
Wat een heerlijk zomerse foto, Jorine! Mooie kids en jouw jongste is inderdaad net een engeltje met die blonde krullen. Lief hoor! smile
gast
gast jun 30 '09
Leuke foto smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki