Loading...
nl

fatna nogmaals mijn foto, voor nieuwe fotolezers!

Fatna
Fatna jun 29 '09
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 29 '09
Leuke foto!
Fatna
Fatna jun 29 '09
is wel van vorig jaar, hopelijk maakt dat niet uit

tnx nims, beetje groot maar heb geen idee of je hem misschien wat kleiner kan maken
Maryssa
Maryssa jun 29 '09
Ik vind het ook een leuke foto. Je hebt een mooi gezicht.
dromer
dromer jun 29 '09
Leuk Fatna, ik ben pas begonnen met foto lezen en ga eens kijken wat ik bij je foto voel...
graag krijg ik wat feedback van je zodat ik er ook weer wat mee kan.

* Je bent erg open, staat ook open voor anderen en hun energie, je bent gevoelig. Kan soms ook erg moe zijn, gevoel leeggezogen te worden door anderen.
*Je bent een hele intelligente fijngevoelige meid, een denker je zit veel in je hoofd
* Een twijfelaar, onzeker en gaat meestal wat voorzichtig te werk.

Je bent secuur en hebt oog voor detail, soms nekt dit je. Door je perfectionisme verlies je dan af en toe even het overzicht.

Je bent iemand die heel puur is, vanuit jouw hart kijk je recht in het hart van de ander, je prikt zo door het uiterlijk heen.

Je hebt een hele sterke intuïtie, je weet dit zelf volgens mij ook maar je denken wint het vaak nog van je intuïtie, of je twijfelt en kiest dan toch nog voor de 'veilige' weg.

In je puurheid doe jij je niet anders voor dan je bent. What you see is what you get. Soms ben je onzeker maar je overschreeuwt dit niet.

Je bent ontzettend eerlijk, zelfs een leugentje om eigen bestwil is voor jou bijna niet te doen.
Je bent communicatief vaardig, komt goed uit je woorden.
Verder ben je behoorlijk creatief, ik heb het idee dat het goed voor je zou zijn creatief met iets bezig te zijn om je zo te uiten.

En verder, niet meer twijfelen! Oh oh wat maak je het jezelf soms moeilijk door zo te twijfelen en te veel na te denken.
Het is goed om af en toe even uit dat koppie te komen en volgens mij is creatief bezig zijn zoals ik al zei de manier voor jou.

Je kunt meer dan jezelf denkt! Je mag voor jezelf kiezen want ik heb het idee dat je jezelf soms wegcijfert om het anderen naar de zin te maken.

Probeer bij jezelf te blijven, niet teveel in de energie van anderen mee te gaan. Zo blijft je eigen energie beter in balans.
En leg de lat eens iets lager voor jezelf, dat geeft je wat meer lucht!

Dat was je lezing, ik hoop dat je er wat mee kunt!

Lieve groet,

Dromer
Fatna
Fatna jun 29 '09
Origineel bericht van: dromer
Leuk Fatna, ik ben pas begonnen met foto lezen en ga eens kijken wat ik bij je foto voel...
graag krijg ik wat feedback van je zodat ik er ook weer wat mee kan.

* Je bent erg open, staat ook open voor anderen en hun energie, je bent gevoelig. Kan soms ook erg moe zijn, gevoel leeggezogen te worden door anderen. Ja
*Je bent een hele intelligente fijngevoelige meid, een denker je zit veel in je hoofd Klopt
* Een twijfelaar, onzeker en gaat meestal wat voorzichtig te werk. klopt ook al

Je bent secuur en hebt oog voor detail, soms nekt dit je. Door je perfectionisme verlies je dan af en toe even het overzicht. ja klopt helemaal, ik ben echt heel perfectionistisch en inderdaad manoevreer ik me daardoor in bepaalde omstandigheden waar ik dan even niet uit kom

Je bent iemand die heel puur is, vanuit jouw hart kijk je recht in het hart van de ander, je prikt zo door het uiterlijk heen. dit zou kunnen, ik weet namelijk niet precies of ik nou echt mensenkennis heb in die zin dat ik meteen weet hoe ze zijn

Je hebt een hele sterke intuïtie, je weet dit zelf volgens mij ook maar je denken wint het vaak nog van je intuïtie, of je twijfelt en kiest dan toch nog voor de 'veilige' weg. ik ben me onlangs bewust geworden dat ik inderdaad een sterke intuitie heb maar ik ben nog in een fase dat ik die ook leer herkennen en ik kies dus bij het maken van keuzes vaak voor wat me hoofd zegt

In je puurheid doe jij je niet anders voor dan je bent. What you see is what you get. Soms ben je onzeker maar je overschreeuwt dit niet. dit klopt niet helemaal, ik doe me niet anders voor dan dat ik ben maar gevoelens scherm ik wel altijd heel bewust af dus what you see is not always what you get

Je bent ontzettend eerlijk, zelfs een leugentje om eigen bestwil is voor jou bijna niet te doen. KLopt, liever niet dan wel
Je bent communicatief vaardig, komt goed uit je woorden. als het over oppervlakkige onderwerpen gaat wel als het over mijn eigen Ik gaat dan juist helemaal niet, ik kan me moeilijk verbaal uiten wat betreft gevoelens
Verder ben je behoorlijk creatief, ik heb het idee dat het goed voor je zou zijn creatief met iets bezig te zijn om je zo te uiten. ik ben erg gericht op mijn interieur pimpen en stylen, dit vindt ik ook erg leuk..als je bedoelt creatief met me vingers, nee niet echt

En verder, niet meer twijfelen! Oh oh wat maak je het jezelf soms moeilijk door zo te twijfelen en te veel na te denken. ja ik weet het, maar kan het niet helpen
Het is goed om af en toe even uit dat koppie te komen en volgens mij is creatief bezig zijn zoals ik al zei de manier voor jou. heb je gelijk in

Je kunt meer dan jezelf denkt! Je mag voor jezelf kiezen want ik heb het idee dat je jezelf soms wegcijfert om het anderen naar de zin te maken. klopt ook helemaal, zoals je misschien al ergens hebt gelezen zit ik niet in de ideale relatie maar ik blijf erin voor mijn zoon en om anderen om mij heen niet teleur te stellen en bezorgd te maken

Probeer bij jezelf te blijven, niet teveel in de energie van anderen mee te gaan. Zo blijft je eigen energie beter in balans.
En leg de lat eens iets lager voor jezelf, dat geeft je wat meer lucht!

Dat was je lezing, ik hoop dat je er wat mee kunt!

Lieve groet,

Dromer

dank je wel dromer, je doet het volgens mij best aardig voor een beginner
Fatna
Fatna jun 29 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ik vind het ook een leuke foto. Je hebt een mooi gezicht.

dat vindt ik lief van je
dromer
dromer jun 29 '09
Dankje voor je snelle reactie Fatna!
Ik ben altijd erg blij met de feedback!
admin
admin jun 30 '09
smilemooie foto Fatna, ik zal er in de aankomende dagen eens de tijd voor nemen ...
admin
admin jun 30 '09
Wat een oprechte emotie komt er van de foto af, mooi smileAls ik tijd vindt, wil ik naar je foto kijken smile

Groetjes,
Bart
Fatna
Fatna jul 1 '09
Origineel bericht van: Bart
Wat een oprechte emotie komt er van de foto af, mooi smileAls ik tijd vindt, wil ik naar je foto kijken smile

Groetjes,
Bart

ja vindt je?? dank je wel

larapinta en bart ik wacht graag jullie reacties af!
admin
admin jul 1 '09
Hoi Fatna,

Als je in de camera kijkt, zie ik oprechtheid en eerlijkheid. Een open persoonlijkheid. Iemand die van de buitenkant toch wel joviaal kan doen en weet hoe het werkt in sociale contacten: dat wil zeggen, het dagelijkse leven, de plichten en de eventuele frustraties van het dagelijkse leven, je hebt het eerder gezien en gehoord. Dat kan betekenen dat je niet alles kwijt wilt wat je eigenlijk kwijt wilt. Je hebt een mooi gevoelsleven, rechtlijnig en je laat je niet echt heel snel met negativiteit meeslepen. Je hebt een warme persoonlijkheid voor degene die iets in je aanraken en van wie je houdt. Dan geef je die liefde. Je kan ook wel eens duidelijk laten blijken wat je voelt, maar je bent je bewuster van de reacties die dit teweeg kan brengen en je bent hierin milder geworden. Je gezinsleven is zeker nr. 1, net zoals je familie en je vrienden. Je bent niet iemand die echt naar kleine pleziertjes zoekt, zoals een terrasje pakken of een avondje voor jezelf met vriendinnen, dit kun je best eens doen, want je leven staat soms in dienst van .. maar in principe vind je het ook mooi om je hierin over te geven. Je kan soms intens geluk voelen en dit sterkt je en hier kan je ook weer mee vooruit, fijn gevoel he smileIk weet zeker dat men bij jou terecht kan als iemand hulp nodig heeft, want je leeft met een ander sterk mee. Soms kun je te zuinig zijn, en houd je jezelf in qua emoties en de echtere diepe gevoelens, je durft er niet altijd mee naar buiten te komen, bang om niet begrepen te worden of teveel van jezelf bloot te geven. Heb je soms wel eens een milde druk op je buik, net iets onder je navel? Misschien heeft dit met het inhouden van emoties te maken dan. Doe eens gek, lekker springen, dansen, muziek even hard aan .. en gaan !! laugh

Groetjes,
Bart
Fatna
Fatna jul 2 '09
hey bart,

ik ben voor mijn gevoel inderdaad altijd zo oprecht en eerlijk mogelijk....ik voel me ook echt schuldig als ik fake of een leugentje vertel! een open persoonlijkheid, tja misschien is mijn gezicht een open boek maar ikzelf ben van nature niet erg open over alles, vooral mijn vuile was hang ik liever niet buiten!

Je hebt een warme persoonlijkheid voor degene die iets in je aanraken en van wie je houdt. Dan geef je die liefde. Je kan ook wel eens duidelijk laten blijken wat je voelt, maar je bent je bewuster van de reacties die dit teweeg kan brengen en je bent hierin milder geworden : klopt ik ben volgens mij wel fijngevoelig want ik zie en voel intuitief heel snel hoe een dierbaar persoon zich voelt en op de niet zo dierbatre personen ben ik ook vaak geneigd MILD te reageren ipv echt te zeggen wat ik denk omdat ik niemand graag kwets.

mijn gezinsleven is inderdaad nummer 1, in good times and bad times blijf ik toch kiezen voor mijn gezin ook al is dat niet altijd de beste keuze voor mij persoonlijk, voor mijn gevoel hoort het zo dat ik het gezin bij elkaar houdt..

ik ben huisvrouw en mijn zoontje is altijd thuis bij mij (geen creche of wat dan ook zodat mama ook eens effe wat vrije tijd heeft) ik vindt het ook belangrijk dat ik er nu ben voor mijn kind maar soms komen de muren echt op me af, dan kan ik inderdaad als snel blij zijn met kleine dingen , zoals een keerje uit eten, voor de komst van ons kind was dit vanzelf sprekend voor mij, uitgaan met mijn man, naar buiten wanneer ik wilde, doen wat ik wilde en wanneer ik wilde...nu niet meer en waardeer ik het des te meer....maar ik ben ook wel graag thuis...dus ik ben eigenlijk wel makkelijk met mijn eigen gelukje vinden waar ik ook ben.

ik sta inderdaad altijd open voor iedereen, altijd een luisterend oor en waar ik kan ook hulp op alle manieren!Soms kun je te zuinig zijn, en houd je jezelf in qua emoties en de echtere diepe gevoelens, je durft er niet altijd mee naar buiten te komen, bang om niet begrepen te worden of teveel van jezelf bloot te geven. : klopt als een bus

die druk op mijn buik zegt me niet zoveel, maar ik sta niet zo snel stil bij lichamelijke ongerieven, op de een of andere manier voel ik wel eens wat aan me lichaam maar lijkt het wel of het niet echt doordringt en soms kan ik het ook moeilijk plaatsen, andere lijken altijd zonder moeite het gevoel of de plek kunnen aangeven, mij lukt dat nooit echt goed...

heel leuk dat je mij gelezen hebt en je ziet het, best veel goed
admin
admin jul 2 '09
Hoi Fatna,

Dank voor je terugkoppeling, en altijd graag gedaan !

Groetjes, Bart
admin
admin jul 3 '09
Hey Fatna,

Ik wil je foto graag lezen ... heb uiteraard zoals altijd nog niks verder gelezen, dus sorry als er wat dubbel terugkomt ...
Ook jou wil ik meegeven, dat ik het nog niet zolang doe, en ik nog in ontplooiing ben.

* twee lachende ogen kijken mij aan, vragend, wist je dat deze foto gelezen zou worden?

* je weet wat je wil, je hebt een eigen mening die je ook uitdraagt

* heb je wel eens last van je achterhoofd? pijn? spanning?

* je bent toegewijd aan je dierbaren, zorg dat je jezelf niet vergeet!

* tranen voel ik, mis je dierbaren die je zijn ontvallen, of heb je dierbaren achter moeten laten, of heb je de keus gemaakt om geen contact meer te willen?

* binnenkant van mijn rechterhand tintelt, wil je nog dingen uit je verleden een plek geven? wil je iemand uit het verleden misschien de hand reiken?

* je bent jong moeder geworden, of dat van je zoontje is of van een eerder kindje kan ik niet zo zeggen, klopt dat?

* heb je je haar wel eens los? je wil je er wel eens achter verschuilen

* je hoort meer dan je denkt te horen, luister je ook naar de boodschappen van binnenuit?

* je hebt een sterke band met je vader, je kan hem vaak niet zien, dat doet je verdriet, of heeft hij je wel eens verdriet aangedaan? dat de band die ik voel wel sterk is maar niet positief?

* geef jezelf de ruimte om van jezelf te houden! al is je familie zo belangrijk voor je ...

* de band met je zoontje is heel sterk, twee zielen die elkaar weer ontmoet hebben in dit Leven. Heb je wel eens een idee gehad dat je zoontje een incarnatie is?

* je bent een lieve vrouw en super om mee om te gaan .... voel rust van je uitgaan, maar je zegt dat je dat zelf niet voelt? Je mag op jezelf vertrouwen hoor!

Hier wil ik het even bij laten meis. Ik hoor het graag van je.

Namasté Larapinta
Fatna
Fatna jul 21 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hey Fatna,

Ik wil je foto graag lezen ... heb uiteraard zoals altijd nog niks verder gelezen, dus sorry als er wat dubbel terugkomt ...
Ook jou wil ik meegeven, dat ik het nog niet zolang doe, en ik nog in ontplooiing ben.

* twee lachende ogen kijken mij aan, vragend, wist je dat deze foto gelezen zou worden? NEE deze foto is van vorig jaar, voor ik nog maar ooit afwist van het foto lezen

* je weet wat je wil, je hebt een eigen mening die je ook uitdraagt ik hou inderdaad mijn mening niet vaak voor me en ik weet wat ik wil, maar krijg het niet altijd

* heb je wel eens last van je achterhoofd? pijn? spanning? ik heb de laatste tijd wat vaker hoofdpijn dan normaal en dat komt vaak vanaf me nek dus indd via mijn achterhoofd

* je bent toegewijd aan je dierbaren, zorg dat je jezelf niet vergeet! i know

* tranen voel ik, mis je dierbaren die je zijn ontvallen, of heb je dierbaren achter moeten laten, of heb je de keus gemaakt om geen contact meer te willen? ik heb twee kindjes verloren verder heb ik geen dierbaren verloren (behalve opa's en oma en 1 tante)

* binnenkant van mijn rechterhand tintelt, wil je nog dingen uit je verleden een plek geven? wil je iemand uit het verleden misschien de hand reiken? dingen uit mijn verleden een plek geven

* je bent jong moeder geworden, of dat van je zoontje is of van een eerder kindje kan ik niet zo zeggen, klopt dat? tja 24 is niet zo heel jong toch?? ik ben wel al een keer eerder getrouwd geweest op mijn 20ste en kan zijn dat ik toen onbewust een kindje heb verloren, dat weet ik niet

* heb je je haar wel eens los? je wil je er wel eens achter verschuilen zelden

* je hoort meer dan je denkt te horen, luister je ook naar de boodschappen van binnenuit? wat bedoel je daarmee?

* je hebt een sterke band met je vader, je kan hem vaak niet zien, dat doet je verdriet, of heeft hij je wel eens verdriet aangedaan? dat de band die ik voel wel sterk is maar niet positief? tja mijn vader, ik hou heel veel van hem, wij hebben elkaar veel verdriet gedaan en die nare periode is wel zo goed als over maar ik blijf altijd een soort angst voelen voor zijn afkeuring of boosheid, ik wil gewoon geen breuk meer in onze band en ik slik daarom vaak mijn teleurstelling na bepaalde woorden in en laat het varen om maar die goede verstandhouding te behouden

* geef jezelf de ruimte om van jezelf te houden! al is je familie zo belangrijk voor je ... ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort uitspraken moet

* de band met je zoontje is heel sterk, twee zielen die elkaar weer ontmoet hebben in dit Leven. Heb je wel eens een idee gehad dat je zoontje een incarnatie is? ik zou het niet weten, van wie bijvoorbeeld??

* je bent een lieve vrouw en super om mee om te gaan .... voel rust van je uitgaan, maar je zegt dat je dat zelf niet voelt? Je mag op jezelf vertrouwen hoor! smiledank je wel larapinta

Hier wil ik het even bij laten meis. Ik hoor het graag van je.

Namasté Larapinta

sorry dat ik nu pas reageer maar ik lees jou lezing net pas, dank je wel
admin
admin jul 22 '09
Bedankt voor je feedback, als je nog echte vrágen hebt, wil je dat dan even in een apart stukje zetten? Is voor mij iets makkelijker.
Graag gedaan.

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske