Hey Fatna,
Ik wil je foto graag lezen ... heb uiteraard zoals altijd nog niks verder gelezen, dus sorry als er wat dubbel terugkomt ...
Ook jou wil ik meegeven, dat ik het nog niet zolang doe, en ik nog in ontplooiing ben.
* twee lachende ogen kijken mij aan, vragend, wist je dat deze foto gelezen zou worden?
NEE deze foto is van vorig jaar, voor ik nog maar ooit afwist van het foto lezen
* je weet wat je wil, je hebt een eigen mening die je ook uitdraagt
ik hou inderdaad mijn mening niet vaak voor me en ik weet wat ik wil, maar krijg het niet altijd
* heb je wel eens last van je achterhoofd? pijn? spanning?
ik heb de laatste tijd wat vaker hoofdpijn dan normaal en dat komt vaak vanaf me nek dus indd via mijn achterhoofd
* je bent toegewijd aan je dierbaren, zorg dat je jezelf niet vergeet!
i know
* tranen voel ik, mis je dierbaren die je zijn ontvallen, of heb je dierbaren achter moeten laten, of heb je de keus gemaakt om geen contact meer te willen?
ik heb twee kindjes verloren verder heb ik geen dierbaren verloren (behalve opa's en oma en 1 tante)
* binnenkant van mijn rechterhand tintelt, wil je nog dingen uit je verleden een plek geven? wil je iemand uit het verleden misschien de hand reiken?
dingen uit mijn verleden een plek geven
* je bent jong moeder geworden, of dat van je zoontje is of van een eerder kindje kan ik niet zo zeggen, klopt dat?
tja 24 is niet zo heel jong toch?? ik ben wel al een keer eerder getrouwd geweest op mijn 20ste en kan zijn dat ik toen onbewust een kindje heb verloren, dat weet ik niet
* heb je je haar wel eens los? je wil je er wel eens achter verschuilen
zelden
* je hoort meer dan je denkt te horen, luister je ook naar de boodschappen van binnenuit?
wat bedoel je daarmee?
* je hebt een sterke band met je vader, je kan hem vaak niet zien, dat doet je verdriet, of heeft hij je wel eens verdriet aangedaan? dat de band die ik voel wel sterk is maar niet positief?
tja mijn vader, ik hou heel veel van hem, wij hebben elkaar veel verdriet gedaan en die nare periode is wel zo goed als over maar ik blijf altijd een soort angst voelen voor zijn afkeuring of boosheid, ik wil gewoon geen breuk meer in onze band en ik slik daarom vaak mijn teleurstelling na bepaalde woorden in en laat het varen om maar die goede verstandhouding te behouden
* geef jezelf de ruimte om van jezelf te houden! al is je familie zo belangrijk voor je ...
ik weet nooit zo goed wat ik met dit soort uitspraken moet
* de band met je zoontje is heel sterk, twee zielen die elkaar weer ontmoet hebben in dit Leven. Heb je wel eens een idee gehad dat je zoontje een incarnatie is?
ik zou het niet weten, van wie bijvoorbeeld??
* je bent een lieve vrouw en super om mee om te gaan .... voel rust van je uitgaan, maar je zegt dat je dat zelf niet voelt? Je mag op jezelf vertrouwen hoor!
dank je wel larapinta
Hier wil ik het even bij laten meis. Ik hoor het graag van je.
Namasté Larapinta