Loading...
nl

Game Editing

Richie Richard
Richie Richard jun 25 '09
Ja, dit is niet echt populair, maar wel populair onder de WoW (World of Warcraft) spelers.

Ik heb mijn eigen private server, en na een tijdje (ook de nieuwe expension Wrath of the Lich King) heb je het wel gezien, je wilt er iets nieuws in hebben.

Hier ben ik dus mee bezig. Het is veel en erg moeilijk werk, maar het kan mooi uitpakken.

Nu kan je dit zien als een ontwerp van stukken landen, dat ik dus ontwerp voor WoW.

Mijn werkjes:
Hearts Kingdom - Village of Hearts - 01
Hearts Kingdom - Village of Hearts - 02
Hearts Kingdom - Village of Hearts - 03

34 huizen totaal, 8 verschillende textures (gras, en paden dus.) en 26 verschillende bomen met verschillende maten.
Hearts Kingdom - Destiny's Islands - Eiland 1 - 01
Hearts Kingdom - Destiny's Islands - Eiland 1 - 02
Hearts Kingdom - Destiny's Islands - Eiland 1 - 03
Heeft op dit moment 1 eiland, nog geen bomen e.d. 5 verschillende textures. Komen nog ongeveer 5 verschillende eilanden, die 1 geheel vormen.

En met deze ben ik net begonnen, ik ben nu de vorm aan het tekenen.
Hearts Kingdom - Heartless Island - 01
Het originele Heartless symbool

Meer komen er aan smile
Delen:
admin
admin jun 26 '09
Kun je mij misschien uitleggen, Denzil, wat World of Warcraft inhoudt???? Het zegt mij helemaal niks blush
Richie Richard
Richie Richard jun 26 '09
World of Warcraft is een MMORPG. Massivly Multiplayer Online Role Playing Game. RPG zegt, een tweede leven dus.. Het leven in een spel. Massivly Multiplayer Online, staat gelijk aan Veel meerdere spelers online.

http://nl.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft
admin
admin jul 1 '09
Het ziet er gaaf uit Denzil !!
admin
admin jul 2 '09
Het trekt mij totaal niet blush
Maar ieder zijn/haar ding. Ik doe graag werken met PaintShop Pro, en dus geen tijd voor teveel Games..... wink
Richie Richard
Richie Richard jul 6 '09
Ik doe ook Photoshop enzo.. Maar dit is eventjes wat anders. Ik wil er wat variatie in hebben snappie?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki