Loading...
nl

vreemde situatie

lisaaa
lisaaa jun 25 '09
Hallo,

Ik zit in een vreemde situatie en weet me er geen raad mee.

Ik heb op vakantie laatst een leuke jongen leren kennen en deze jongen zocht toenadering naar me, terwijl hij een relatie heeft thuis. We hebben mailcontact wat gezellig is, maar hij houdt informatie bij zich die hij nu nog niet kwijt wil. We hebben al een paar privegesprekken gehad welke de inhoud ik ook voor me houdt gezien het in vertrouwen is. Maar dat vertelt hij dus niet tegen zijn vriendin maar wel tegen mij. Misschien is het inderdaad vertrouwder en niet beinvloedbaar voor hem, maar mijn gevoel zegt dat ie dat niet voor niks doet.


Hoe kan ik daarmee het beste mee omgaan of moet ik hem nog dingen uitvragen? Ik heb ook tarotkaarten laten leggen en kreeg 2 sms-jes die duiden erop dat hij zijn relatie aan het beeidingen is en dat het contact tussen ons steeds beter wordt. Dat we samen diepgaandere gesprekken krijgen en ik weet niet of ik dat moet of kan geloven met die tarotkaarten die ik heb laten leggen of wat dan ook. Ik weet het niet meer en wellicht dat er iemand hier paranormaal aangelegd is die me hierbij kan helpen.

Heb soms het gevoel dat hij me voor de gek aan het houden is, terwijl hij dus met vakantie en aan de telefoon anders is en ook vertrouwder. Komt misschien ook wel omdat ik vrijdagnacht, 19 juni, een helf uur lang op mijn mobiel ben lastig gevallen door vreemden, die uit waren geweest en wartaal uitspraken. Ik ben hier niet blij mee en ben heelhet weekend van slag geweest en weet niet wat ik nu van hem moet denken, gezien we vertrouwdere gesprekken hebben gehad. Ook mag hij anwege zijn werk geeen telefoonnummers doorspelen naar anderen dus weet het ff niet meer. Kan het zo niet zijn dat zijn vriendin de mails tussen ons onderschept heeft en mijn telefoonnummer heeft doorgespeeld naar zijn vriendin? Hoop dat iemand van jullie me kan helpen hiermee. Of ben ik heel naief en niet doorhebbend dat het om een dolletje gaat ons contact?

Bedankt!!!
Delen:
Emuca
Emuca jun 25 '09
Als je het niet vertrouwd: confronteer hem ermee en kijk wat hij dan doet. Als jij vermoed dat hij met deze telefoontjes te maken heeft, moet je dat heel serieus nemen natuurlijk. Laat je niet misbruiken.
admin
admin jun 25 '09
Hoi Lisa,

Het is sowieso vreemd dat iemand met een relatie met je aanpapt.
Zegt al veel over de persoon zelf is mijn mening.
Als hij zijn relatie beu is zal hij dat met degene waar hij mee is eerst uit moeten werken, en pas daarna eventueel met jou verder gaan.
Wat hij zijn vriendin nu aandoet kan hij jou dus ook aandoen.
Ik zou gewoon duidelijke vragen stellen.
Maryssa
Maryssa jun 25 '09
Dat is zeker een vreemde situatie. Ik ben het wel met Karin eens dat het niet netjes is jou te benaderen als hij nog een vriendin heeft en hij datzelfde ook met jou kan uithalen.

Jouw gevoel of intuitie zegt jou dat hij je aan het voor de gek houden is. Dat zijn dus alarmbellen en waarschuwingsborden van je onderbewustzijn. Het is aan jou hiernaar te luisteren of niet.

Even nog wat vragen voor jou:
* Hoe voel je je als je hem niet spreekt? Geeft het denken aan jullie contact je rust en vertrouwen of maakt het je onrustig en achterdochtig?
* Jij bevindt je nu in een afhankelijke positie omdat hij een relatie heeft en je informatie (nog) niet wil zeggen. Hoe voel je je daarbij?
* Kun jij volledig jezelf zijn in het contact met hem of niet?

Welke weg je ook kiest; blijf trouw aan jezelf en waar je voor staat.

Liefs Maryssa
Heidelroos
Heidelroos jun 25 '09
Eerst komt instinct..
Dan intuïtie..
Dan intelligentie wink

Succes..
gast
gast jun 25 '09
Inteligentie is het toepassen van je instinct en intuïtie wink
admin
admin jun 26 '09
Hoi Lisa,

Als ik dit zo lees, krijg ik er geen goed gevoel bij. Maar daar hoef je volgens mij niet paranormaal begaafd voor te zijn.
Hij is degene die je duidelijkheid moet verschaffen en ik zou daar ook zéker om vragen!!!

Sterkte!!
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki