- het eerste wat ik voel is een hele erge hoofdpijn had hij er veel last van?
_ ik voel een druk op mijn borst.
- een hele oude ziel
- hij was best streng maar heeeel rechtvaardig.
- hij kon zich heeel goed verwoorden en vond dat erg belangrijk.
- als ik verder probeer te kijken krijg ik moeite met ademhalen. Misschien rare vraag maar is hij overleden aan een hartstilstand ofzo? aangezien ik mijn borst voel en moeite krijg met ademhalen.
- ik krijg een graf te zien met een kruis en roze bloemetjes of rood ik kan het niet goed zien aangezien het heel even voorbij flitste. Zegt jou dat iets? volgens mij staat er ook een foto bij van iemand
Ik weet niet echt of hij veel hoofdpijnen had.. Er was iets niet goed in zijn hoofd..Bovendien heeft hij ene hersenbloeding gehad, wat voelbaar moet zijn in het hoofd..
Misschien had ons vadderke elke dag wel koppijn van de drank, maar dan in de vorm van een kater?
Klagen durf je dan niet hé??
Zware roker en hartklachten in de familie..
Misschien voel je dat.. die druk op de borst..
Of hyperventilatie.. Hij maakte zich veel druk om zijn gezondheid...
Dat denk ik zelf ook..
En nou mag ie weer terugkomen
Hij heeft het niet echt afgemaakt hier..
Streng?
Neee..
Soms had ik het idee dat hij het leuk vond om mensen verder te drijven dan nodig..
Ik vond het niet altijd rechtvaardig.. maar welke dochter wel
Euhm, hij was wel een prater, vond kletsen leuk...
Verwoorden van gevoelens niet..
Zijn gevoelens en alles kwam er in fysieke pijn uit..
Van de artsen heb ik begrepen dat het een hersenbloeding was, met daaruit vloeiend een hartstilstand..
Hartklachten zitten wel in the family.. ( met uiteindelijk totale hartblock)
Misschien is het hart gestopt voordat zijn hersens zijn volgelopen met bloed en heeft hij dit gevoeld?
Is ook niet echt meer belangrijk denk ik
..
Hij heeft een urnenstandplaats, met nepbloemen (hij was gek met nepbloemen en had er een hele tuin mee gevuld, walgelijk lelijk, maarja.. hij had zelfs kunstgras ahahaha.. wat een man)
Verder staat zijn foto op de steen die geplaatst is om de urn af te schermen..
Mooi gedaan hoor..
Liefs en dank je..