Loading...
nl

Ik zag mijn oma

Mirella
Mirella sep 7 '04
Hallo, ik zal me eerst even voorstellen! Ik ben Mirella, ben nieuw hier, en ik wou even mijn verhaal kwijt!

Toen mijn oma overleed had ik het er echt heel moeilijk mee, een paar nachten na haar overlijden heb ik haar gezien! Ik heb eigenlijk altijd gedacht dat het een droom was, maar ik begon me steeds meer te realiseren dat het toch "echt" was. Ik zag haar in een heel vel wit licht, waar ik dus gewoon in kon kijken, ze zat in haar lievelings stoel en vertelde mij dat ik niet verdrietig moest zijn, dat het beter was zo en dat ze nu geen pijn meer leed, ik vond het zo mooi, en elke keer als ik eraan terug denk krijg ik kippenvel!

En ook elke keer als ik in de douche stond, praatte ik met haar in mijn gedachten, en steeds dacht ik dat ik me het verbeelde, maar ze gaf antwoord. Op een begeven moment had ik het ook niet meer, en dat vond ik zo vreemd, beetje bij beetje vergat ik haar stem, dat is iets wat je dan toch erg mist.

en nou ik hier de verhalen lees, geloof ik toch dat ik nog contact met haar heb gehad, en heel af en toe voel ik haar om me heen, en als ik haar even vergeet hoor ik "toevallig" een liedje die weer herrineringen oproept!

toch mooi dat er meer is.....
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '04
Hoi Mirella,

Welkom op het forum, ik hoop dat je vind wat je zoekt. Maar het lijkt wel alsof je je oma al teruggevonden hebt.

Heel veel plezier en wie weet heb je nog andere leuke verhalen met ons te delen.
alpha
alpha sep 15 '04
Hoi mirella,

Wacht een mooi verhaal :), koester het, want er zijn helaas maar weinigen van ons die zo open staan voor het contact!

gr. Alpha ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki