Loading...
nl

bellefleur

Lena
Lena jun 23 '09
bellefleur zou je kunnen uitleggen waarom je uitspraken doet..zoals die naar gast?.
hoewel nims dit probeert te voorkomen zou ik toch graag een dialoog met je aangaan..

je antwoorden zijn vaag,als er een vraag terugkomt reageer je hier niet altijd op kun je uitleggen waarom?dit is mij ook wel eens verweten zelfs crazy..alleen het wordt door anderen dan niet begrepen denk ik...misschien dat jij dit ook vindt?
dit is mijn persoonlijke kijk op wink
Delen:
admin
admin jun 23 '09
Lena,
met alle respect voor jouw persoonlijke kijk op zaken,en jouw prangende verlangen om te begrijpen, maar ik vind het onnodig en onlogisch om hier nu op dit topic daar op in te gaan.
ik zag namelijk ook wat er zich afspeelde ondertussen, op de topic die Liesanne opende.
En respecteer NiMs terechte beslissingen.
Gaandeweg, zal alles wel duidelijker worden, in dat teken wil ik het laten rusten.
Groetjes
Bellefleur
Lena
Lena jun 23 '09
jammer want ik houd wel van openheid..geen pb sturen..in ieder geval niet teveel smileen de discussie of meningsverschillen niet achter de gesloten deuren houden..

dat je het nu onlogisch en onnodig vind..dat zegt mij al heel veel..... smirk

ik vind bv nims..beslissingen onterecht...want het haalt alle openheid eruit...

maar respecteer jou keuze om het te laten rusten...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Mooi dan kunnen we dit topic dus sluiten. Gelukkig is er nog een beetje respect hier voor iemands persoonlijke grenzen.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki