Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen van mij en mijn kinderen

deviltje23
deviltje23 jun 23 '09
wie wil mijn foto lezen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
deviltje23
deviltje23 jun 24 '09
smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
Hoi Deviltje,

Ik lees graag je foto en ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Je bent een beetje ongeduldig soms en wil de dingen graag heel snel. Daarmee heb je wel concentratie problemen en kun je niet echt de dingen heel lang achter elkaar doen. Je bent heel snel afgeleidt.

Ik heb het gevoel dat je in een moeilijke periode in je leven zit, waarin het een beetje teveel is voor je allemaal. Je weet niet zo goed wat je moet doen en leeft erg op de automatische piloot. Het lijkt wel alsof je geleefd wordt.

Je vind het moeilijk om voor jezelf op te komen, en gaat confrontaties dan ook liever uit de weg.

Je wilt graag alles goed doen en vind het belangrijk dat anderen zich goed voelen. Je hebt een zorgzaam karakter waar anderen echt op kunnen bouwen.

Ik zie niet veel vrienden in je omgeving en daar heb je ook geen behoefte aan. Een paar goede vrienden en vriendinnen zijn voor jou meer dan zat.

Je hebt een super druk leven, waarin je weinig tijd voor jezelf hebt ingeruimd. Misschien zou je wat meer eigen tijd moeten plannen, om zo wat meer balans in je leven te krijgen.

Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag wat er wel / niet klopt.
Maryssa
Maryssa jun 24 '09
Hallo Deviltje,

Ik wil je foto wel lezen..

* Het eerste dat ik te voelen krijg is "Ze zoeken het maar uit allemaal, ik doe het zelf wel" Ben je teleurgesteld in anderen? Had je verwacht dat ze je zouden helpen zoals jij ook anderen helpt?

* Boosheid in je blik gecombineerd met een gekwetst zijn. Heb je deze persoon al gezegd hoe je je voelt vanuit je gekwetste kant? Je boze kant heb je volgens mij al getoond maar ga eens het gesprek aan op een rustige manier en benoem concreet wat je zo gekwetst heeft.

* Ik zie in jouw blik dat je niet blij bent met hoe de dingen gaan in je leven. Je wilt het anders maar weet niet zo goed waar je moet beginnen om het een andere vorm te geven. Begin met datgene wat je het meest stoort, waar je het meest over piekert.

* Ik krijg een brok in mn keel als ik in je ogen kijk. Je bent verdrietig maar je laat het niet altijd toe. Gooi het er maar uit, dat lucht je echt op.

* Bewegen mag je ook meer gaan doen. Ik weet dat je daar niet zo veel behoefte aan hebt maar kies iets dat je ook echt leuk vindt. Je hoeft niet persee de sportschool in hoor! Elke dag een wandeling van een half uur of een fietstocht door je wijk doet ook al goed. Dan kan je hoofd wat leegwaaien van alle zorgen.

* Je wilt graag rust maar op de 1 of andere manier is het moeilijk voor jou die te creëren. Probeer dingen / meubelen in je huis eens wat anders neer te zetten zodat de energie beter stroomt. Soms staat er te veel in een ruimte waardoor je onrustig wordt.

* Je bent best wel moe op de foto. Heb je wel genoeg tijd voor jezelf? Een dagje voor jezelf je kindjes naar de oppas en jij naar een wellnesresort of massage? Het zou je goed doen dan kun je je accu even wat opladen.

* Volgens mij geniet je wel van een sigaret en drankje. Maar jouw lichaam kan drank niet zo goed verdragen. Heb je dat gemerkt?

* Even verder naar de gezondheid kijken..moeite met slapen (zowel het inslapen als het doorslapen) en heb het gevoel dat je wat gevarieerder mag eten. Dan ga je je echt fitter voelen. Ik weet niet of je het al gebruikt maar vitamine B complex zou goed voor je zijn, dat geeft je wat meer rust maar kan ook vitamine aanvullen die je verbruikt door het roken en drinken. Rozenkwarts is ook een mooie steen voor jou. Even een uitleg van de werking erbij: Rozenkwarts is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. De steen werkt sterk in op het hartchakra en opent het hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie. Fysiek heeft de steen een positieve werking op het hart, de geslachtsorganen, sexuele problemen, de vruchtbaarheid, borst- en longkwalen en voorkomt duizeligheid.

Nou Deviltje dat was mn lezing voor jou. Ik lees graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
deviltje23
deviltje23 jun 24 '09
het klopt allemaal wel eigenlijks

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie