Loading...
nl

lees dit aub - beangstigend maar o zo krachtig

Koen
Koen jun 23 '09
Gisteren een van de meest bewust onbewuste dromen gehad. Het leek allemaal zo echt. Mijn droom:

Vreemde objecten vlogen voorbij mijn venster. Eerst van ver dan dichter en dichter totdat ze me geboden contact te maken. Energetisch contact. Na meerdere keren stem ik toe om contact te maken. Ik leg mijn hand tegen het grote venster van ons huis om contact te maken met de vreemde wezens. Op het moment dat mijn hand venster raakt wordt het glas precies vloeibaar en ontstaat er een soort van poort, opening tot een andere dimensie. Denk ik. Een iets houdt me tegen en dat is mijn lieve mama. Onze sterke band houdt me echter tegen. Daarop vraag ik aan die wezens om hen eerst kenbaar te maken. Wat ik dan heb gezien teistert mijn verbeelding. Nl zie draken, wezens met reptiel ogen. Ik heb even gezocht op internet en vond dit ras: reptilians oftewel alpha draconians. Grrrrrrrrrr aah. Wat dan volgde was een intens gevecht tss mij en die draak. Ik heb hier al eens meegegeven dat mijn twee krachtdieren wolf en arend zijn. En wat kwam er in mijn droom terug jawel mijn twee lieve, superkrachtige dieren Wolf en Arend. En de vleugels kreeg ik van een engel. (denk ik niet zeker) Maar ik kon alleszins vliegen en het gevecht met de draak aangaan. Om de beurt was er transformatie tussen mijn krachtdier arend en wolf. Wolf hielp me om agressief te keer te gaan tegen draak. En arend kneep de hals van de draak dicht met zijn poten. Scherpe snavel punctueerde gaten in het harnas van de draak. Het is zo surreeel maar het voelde zo echt aan. Ik begon dan echt bewust in het onbewuste te denken. Het laatste wat ik nog dacht , hoe konden die aliens mijn vinden. Dan kwam ik uit op site 23andme.com . En die bestaat dus e! Zo raar allemaal. Ik ben nu toch wel een beetje aan t freaken. Wat ik ervan geleerd heb, is dat wij als wezen ongelooflijk krachtig energieen zijn.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.....
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09


Wow wat een bizarre droom, maar kan me heel goed indenken dat het indruk op je heeft gemaakt...en inderdaad er is op internet heel veel te vinden over reptilians.
Beschermengel
Beschermengel jun 23 '09

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki