droom 1:
Ik zat in een bus vol mensen... jongeren. En we reden over een weg... en toen was op eens alles overstroomd. En er waren krokodillen... En toen veranderde ik opeens.. en had ik een soort kostuum aan en kon ik vliegen.. dus ik iedereen redden... Iedereen was like: Emmy! Emmy !
droom 2:
Toen stond ik ergens in een ruimte. Ik had mijn kostuum aan en in elke hand had ik een steen. Een rode, voor vuur, en een blauwe, voor water. En toen was het like, alsof ik een ritueel deed. Ik deed mijn ogen dicht en toen begonnen de stenen te gloeien. Het was heel vreemd, want ik was en mezelf, maar ik keek ook toe. Snapje? Naja, toen begon het opeens te borrelen, en hoorde je een vreemd geluid, en toen was het klaar.. en toen viel ik flauw... Maar er was een man in de buurt... hij voelde heel erg bekend, maar ik weet niet wie het voorstelde... en die legde zijn hand op mijn buik.. en toen werd ik wakker.
droom 3:
Die ging eigenlijk een beetje verdor op de rest... ik werd door een vrouw naar een supor de luxe hotel gebracht. Daar had ik een kamer. Maar de vrouw had nog geen kamer, maar dat regelde we... Volgens mij moest mijn vriendin die vrouw voorstellen... maar hier was het uiterlijk ook anders... anyway, we regelde een nieuwe kamer voor haar. Want ik hoefde maar boe of bah tegen de leiding te zeggen en ze luisterde... toen pakte we de lift naar verdieping 2 of 3, want daar was mijn kamer... maar iemand anders had op het bovenste knopje gedrukt, dus we moesten eerst naar boven. En dat was wooo.. We gingen echt heel hoog.. naar een soort terras tussen de rotsen. En het is niet uit te leggen hoe mooi dat was. Ik had wel enorme hoogtevrees door de lift, maar het was echt mooi. Tussen die rotsen (het was ook boven in de berg) waren allemaal figuren uitgehakt. Echt super cool. :3 En toen gingen we weer naar beneden.
Heeft iemand er een idee bij?