Loading...
nl

wie wat gezien

Lein
Lein jun 19 '09
Al een hele tijd voel ik geesten (of hoe je het ook wil noemen) om me heen. Sinds de laatste tijd zie ik ook steeds meer. Het lijkt alsof er iets bij me geopend of geactiveerd is (mn derde oog?). Ik vind dit alles best griezelig en soms gaan deze ontwikkelingen binnenin en rondom mij iets te snel.. Toch intrigeert het me ook.

Het duidelijkst heb ik ook een entiteit gezien als een soort bewegende lucht/rook. Ik was op mijn werk. Was aan het opruimen in een lokaal (kinderopvang). Ik was er alleen en dacht eigenlijk nergens aan. Opeens zag ik vlak bij me een soort trilling in de lucht (dit zie je ook wel eens wanneer het erg heet is). Deze lucht werd wat rokerig (dampig/mistig) Dit alles zo'n beetje op ooghoogte ongeveer 2 mtr bij me vandaan.
Ik stond er niet direct bij stil dat het een entiteit kon zijn en dacht aan rook. Ik probeerde de rook te ruiken om zo nodig mijn collega's en de kinderen te waarschuwen (waar rook is is ook vuur, dacht ik , en had de verantwoording over een hele horde peuters natuurlijk...). Ik rook niets en terwijl ik bleef kijken, verdween de entiteit. Had toen wel een heel onwerkelijk gevoel... Wat voor vreemds was dat nu weer?? Even later werd ik weer opgeslokt door de werkzaamheden met de kinderen.
Heb wat dagen later over deze ervaring gepraat met mijn therapeute (zij helpt mij ook op dit gebied). We kwamen tot de conclusie dat deze entiteit wel eens een poging tot contact van een kennis van mij kon zijn die een paar dagen daarvoor was overleden. In gedachten was ik erg met die kennis bezig geweest. Heb verder deze kennis niet meer 'om me heen gevoeld'...

De laatste tijd voel ik heel erg de aanwezigheid van onze hond om me heen. Ze overleed zo'n 20 jaar geleden. Heb vroeger in ons gezin altijd veel steun aan deze hond gehad. We waren de beste maatjes. Nu voel ik haar wel eens op mijn bed springen. Ze is ook een keertje in mijn knieholten gaan liggen toen ik op bed lag (deed ze vroeger ook). Laats heb ik haar ook heel even mogen zien in een flits. Dat ontroerde me... Voel haar 'gewoon' in de buurt. Alsof ze me beschermt...Heel speciaal vind ik dat.

Groet, Lein
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Dit heb ik ook precies een tijdje geleden gehad in de sportschool. Ik was aan het sporten en zat op een fitnestoestel. Toen keek ik naar boven en er ontstond ineens een witte fijne rook bij het plafond. Het bleef een beetje hangen en ik zag het echt goed. Spontaan verdween het ook weer.
Natalie1986
Natalie1986 jun 20 '09
wat gek nu je dat zo zegt!

Laatst was ik boven op mijn kamer en voelde ik een entiteit en zag ik een schim ongeveer net zo groot als ik. De energie was heel onrustig het had een mensen gedaante maar de energie ging echt van voor naar achter echt alle kanten op confused

is dit nou normaal?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki