Loading...
nl

hoi ik ben lucynda

zoekende
zoekende jun 19 '09
hoi ik ben lucynda ik ben bijna 30 jaar en woon in spijkenisse samen met mijn vriend Ed en onze zoontjes Damien van 3 1/2 jaar en kyano van 17 maandjes
Ik zit in een soort van therapie vorm bij een medium en haar man die heldervoelend is en reiki en magnetiseren toepast
hier leer ik inzicht in mijzelf krijgen omdat ik schijnbaar ver buiten mijn gevoelslichaam sta doordat ik grote trauma´s heb meegemaakt
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jun 19 '09
Hoi Lucynda,

Welkom op merudi! ik hoop dat je het snel naar je zin zult hebben veel liefs Natalie
admin
admin jun 19 '09
Hallo Lucynda,

Voel je welkom smile

Groetjes,
Marjan
admin
admin jun 19 '09
Hoi Lucynda, welkom hier !!
Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara jun 19 '09
Hoi Lucynda,

Welkom hier en veel plezier op het forum.

Lieve groetjes Jorine.
Maris1976
Maris1976 jun 19 '09
Hoi Lucynda, fijn dat je erbij bent gekomen.

Groetjes Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Van harte welkom op merudi. Kan je iets meer vertellen over de therapie die je krijgt, en wat je hiervan hebt geleerd?
admin
admin jun 20 '09
Welkom
Eruan
Eruan jun 20 '09
Hartstikke welkom hier!
Beschermengel
Beschermengel jun 20 '09
Lena
Lena jun 20 '09
welkom smile
dat zal niet makkelijk zijn...
admin
admin jun 21 '09
Welkom Lucynda!
gast
gast jun 22 '09
Welkom laugh
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Hartelijk welkom hier Lucynda!
zoekende
zoekende jun 22 '09
hoi ja het is niet echt een therapievorm ze bekijken het op het moment zelf wat aansluit op mijn ervaringen van de voorafgaande weken en hoe ik mij op dat moment voel en zodra het kan gaan ze dieper kijken, ik heb dus opmoeten schijven wat ik meegemaakt had en kwam met een groot pakket aan a4tjes aan,waardoor ze een betere kijk op mijn verleden en leven nu kregen en hun beeld aangevuld of versterkd werd maar waar ze ook van zeiden dat ik een hele lange weg zal moeten gaan en echt babystapjes zal moeten nemen ook al wil ik heel snel en dat langzame dat kan ik niet zo goed ik krijg vaak te horen dat ik eens van die tcv moet afspringen haha

,de eerste keer heeft het medium een zieletekening gemaakt en verteld wie er om mij heen was enzo daar kwam uit dat ik een hoger spiritueel niveau bezit maar dat die volledig ingekapseld zit en zodra die ooit opengaat dan gaat de energie stromen en bloeit mijn vrouwelijkheid en kracht op, daarnaast stond hoe ik in wezen ter wereld ben gekomen vol liefde voor iedereen en vol hoger spiritualiteit maar nu ben ik een vlam die op zijn kop hangt en ze zegt vind je het gek dat je je dan zo uitgeblust enzo voelt hang zelf maar eens een kaars op zijn kop die dooft bijna!!
over mij zelf zonder tekening zei ze dat dit echt erg was wat ze zag,en dat ze er verdrietig van werd want ze zag een groot ijzeren gordijn wat een klein stukje openging en daarin stonden mijn kinderen en mijn vriend en toen ging hij weer dicht om vervolgens meters diep in de grond te zitten verankerd waar niemand hem uitkreeg om dat hij zo diep zit en hetgeen zij verdrietig van werd is omdat ik er zelf niet instond maar een stuk erbuiten toe stond te kijken,ze zei dat ik wel heel eenzaam moest zijn als ik niet van mezelf kon houden( best pijnlijk om dat zo te horen maar het is waar)
ik had een lichtje om mij heen flikkeren een dochter van een miskraam voor mijn 2de zoontje, 3 engelen die steeds mijn gevoelslichaam aan het terugduwen zijn om mij te leren voelen en mijn meester is jezus die moet zorgen dat ik tot liefde kom voor mijzelf( en ik ben totaal niet gelovig dus die naam klonk wel raar)
nou die keren ernaar dus die trauma´s opschijven etc etc.
keer familieopstellingen gedaan,subpersonen en de laatste keer innerlijk kind
ik ging elke 2 weken en vanaf nu om de 3/4 weken zodat de energie zijn werk langer kan doen en ik meer verschil ervaar omdat sommige dingen langer hun tijd nodig hebben om in te werken
mijn band tot anderen is veranderd dat wel, mijn kijk op bepaalde dingen ook maar de onrust in mijn lijf en die moeheid en frustraties blijven maar evenals die pijn in mijn rug enzo
en ik merk dat ik mji afsluit voor contacten die mensen met mij zoeken omdat ik er gewoon geen puf meer voor heb( komt natuurlijk ook omdat ik 2 hele drukke kinderen heb die ontzettend veel energie en aandacht vragen, en die kleine nog steeds snachts komt voor de fles en ik dus nooit lang slaap omdat de oudste alweer om 6 uur/615 naast zijn bed staat te roepen en dus naast mij tv komt kijken omdat anders de jongste wakker wordt kan je nagaan jaren terug zei ik dat ik niet genoeg had aan 8 uur maar mijn kinderslaapje van 10 uur nodig had maar nu kom ik niet voorbij de 5/6 uur met onderbrekingen pff
ben wel yoga gaan doen 1 keer per week tot nu toe en dat is ook wel wat en natuurlijk de energiebehandelingen bij de man van het medium die magnetiseur/en reiki beoefent
pff heel verhaal he? ja zodra ik ga typen komt de stortvloed net zoals ik praat ook zo snel hihihi
zoekende
zoekende jun 22 '09
ps weet iemand hoe ik een foto kan uploaden voor op het forum fotolezen? daar ben ik wel heel benieuwd naar
groetjes lucynda
zoekende
zoekende jun 22 '09
hoi ik heb net mijn naam verandert in zoekende want je weet maar nooit welke bekende ineens meeleest in mijn priveberichten
groetjes lucynda
Islandlady
Islandlady jun 23 '09
Wow meid dat is nogal wat maar als ik het zo lees kom je er wel!
Geloof in jezelf en vooral HOU van jezelf je bent het waard!

Welkom op het forum!!!

Liefs
zoekende
zoekende jun 23 '09
hoi ja dat laatste vind ik iets heel moeilijks maar probeer het echt te leren
ik heb mijn foto kunnen plaatsen bij fotolezen
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hoi zoekende, ik zie ze staan, dus als je nog even een topic wilt aanmaken in het fotolees forum http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/9/1/Fotolezen.html met een linkje naar je foto's:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1456
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1455

dan kunnen ze gelezen worden.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki