Loading...
nl

Wat voor leven had je tijdens je vorige leven?

Cialara
Cialara jun 18 '09
Het is misschien een gekke vraag maar ik ben een leuk boek aan het lezen waarin heel veel verschillende soorten levens worden besproken! Nu ben ik benieuwd naar wat voor leven jullie hiervoor hadden; als je dat al weet natuurlijk...

Ik heb een aantal keuzes voor jullie opgeschreven waar jullie mogelijk een bijzonder gevoel bij hebben. Kun je je in geen enkel soort leven vinden, dan kun je zelf nog iets noemen.

De keuze's zijn:

1) Gewoon een mens op deze aardbol
2) Een mens die een leven had als heks, tovenaar/tovenares, (hoge)priester(es), magiër of sjamaan.
3) Een elementwezen (elfje, kabouter, fee, eenhoorn of een ander dier)
4) Een engel
5) Een zeemeermin/man
6) Iets tussen 2 en 4 in...
7) Een magische- of heilige ridder die ten strijde trekt tegen ordeloosheid en onrecht
8 ) Een sterrenmens van een andere planeet
Delen:
Emuca
Emuca jun 18 '09
Ik heb in iedergeval geen eerder leven als mens in deze wereld gehad... Dat is ook het enige wat ik weet. smile

Mocht iemand anders het voor mij weten; ga je gang!
admin
admin jun 18 '09
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet weet blush
Ben er ook niet mee bezig geweest voor deze vraag, maar het intrigeert me wel.
Zijn er mensen die kunnen zien/voelen wat je eerdere leven is geweest?? Is dat ook terug te halen? Of hoe zeg je dat ...
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 18 '09
Ik kijk bewust niet naar de mogelijkheden die jij schijnbaar opstelt. Ik wil duidelijk zijn. Er staan al andere opmerkingen van mijn hierover op het forum.

Ik heb een aantal sterke herinneringen aan het verleden. Waarom? Begint langzaam aan duidelijk te worden. In mijn geval dragen ze bij tot mijn een woording.
Emuca
Emuca jun 18 '09
Ik kan alleen van zielen hun vorige levens zien... mits dat leven belangrijke dingen heeft laten zien (in het geval van vele vorige levens).

Maar je kan volgens mij ook je vorige levens 'tegenkomen' in regressietherapie (heet dat zo?)
Natalie1986
Natalie1986 jun 18 '09
wat voor boek is het als ik vragen mag?

Ik heb altijd zo'n gevoel gehad dat ik een priesteres geweest ben... Vraag me niet waarom maar dat heb ik nou eenmaal.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik kan alleen van zielen hun vorige levens zien... mits dat leven belangrijke dingen heeft laten zien (in het geval van vele vorige levens).

Maar je kan volgens mij ook je vorige levens 'tegenkomen' in regressietherapie (heet dat zo?)


Hai!

Weet je, bij mij komen deze dingen gewoon boven. Ze nemen enorme energieen met zich mee en soms ook emotie. Ik heb me al eerder afgevraagd wat het nut is van het herbeleven van vorige levens. Soms geeft het voor mij een enorm inzicht en gevoel van vertrouwen mee, rust, soms ook het gevoel dat het nog niet voor me is afgerond. Ik moet nog aan de slag.

Kan je daar iets mee?
Emuca
Emuca jun 18 '09
Voor mij is dat een teken van dingen verwerken, omdat je anders niet verder zal kunnen met je groei. In sommige levens kom je immers dingen tegen die je niet vaker zal meemaken. Als je dat niet verwerkt hebt, blijft dat hangen en kan het de boel stagneren. Dus dan komen die dingen nu naar boven om het toch te kunnen verwerken. smileGrote kans dus dat jou vorige leven(s) misschien behoorlijk heftige en unieke dingen heeft gekend!
De inzichten zijn ook om mee te nemen. Herinneringen van vroeger. Misschien lukt het je wel die emoties te plaatsen in een omgeving/ tijd, en dan kan je flarden van je vorige leven naar boven halen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 18 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Voor mij is dat een teken van dingen verwerken, omdat je anders niet verder zal kunnen met je groei. In sommige levens kom je immers dingen tegen die je niet vaker zal meemaken.


Lieve Emmy, dat is absoluut zo. Ik ben nog steeds enorm verdrietige gevoelens voor de vrouw die ik destijds stervend in de woestijn moest achterlaten. Haar wens en die van de kudde. Niet de mijne. Ik moest. Ik heb nog steeds veel verdriet, kan jij helpen? Liever via Pb, want dit gaat heel erg diep. Als het van toepassing is voor anderen wil ik het delen.
Emuca
Emuca jun 18 '09
Ik denk het wel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Ik weet van mijn laatste leven dat ik een gewoon mens op deze aarde was. Ik heb hierna meer dan 100 jaar gewacht om weer opnieuw te incarneren als mens.
admin
admin jun 19 '09
En mag ik je dan vragen hoe je daar achter bent gekomen? Is dat een Weten, of heb je een sessie gehad, zoals regressietherapie?
Richie Richard
Richie Richard jun 19 '09
Ik heb emmy het me een lange tijd terug laten vertellen.

Nr. 1 dus..

Na haar verhaal scheen het niet leuk geweest te zijn..

Daar schijnt mijn nickname vandaan te komen. Denzel McVolyee was het geloof ik. En nu is het Denzil. Komt uit het oud engels, betekenis is 'fort'. Vraag me niet hoe ik ooit op deze naam kwam.
Helma
Helma jun 19 '09
Mijn exman had tot vorig jaar een vriend, waarmee hij een jaar of 4 een relatie mee had. Deze vriend claimde in zijn vorige leven een verzetsheld geweest te zijn. Ook wist hij dat zijn partner (mijn exman) een Nazi was, en dat ze elkaar nu weer ontmoetten om nog iets uit te vechten.

Dit vind ik zo vaag! Ze vechten ook iets uit hier, al is het nu in de rechtbank. Wederom heeft het met geld te maken. Mijn exman heeft een abonnement bij de rechtbank, maar nog net geen eigen parkeerplek. Inmiddels heeft hij een nieuwe vriend, die nog verder weg woont dan de vorige. De strijd hier in huis ging deze week over: 'hoe komen we dit weekend nu weer bij papa, om zijn verjaardag te vieren???' Ik vertik het om naar Zwijndrecht te rijden. Anyway, deze nieuwe vriend heeft niks met het spirituele; het gaat dus weer over gewone, alledaagse dingetjes.

Zelf invulling geven aan wie of wat je was hiervoor, daar heb ik niet zoveel mee. Wel kan ik me voorstellen dat mensen bepaalde streken, mensen of situaties herkennen, en het niet kunnen plaatsen, maar dat het dan, als het eenmaal duidelijk is, op zijn plek valt. Of het nu waar is of niet.
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '09

Ik heb me daar een hele poos geleden op ingesteld, en kreeg al snel beelden over de oorlog, duidelijk een beeld van hitler (dichtbij gezien als een pasfoto ) daarna stond ik in een menigte met vrouwen en kinderen om op transport gezet te worden voor mij stond een vrouw met een kleuter op haar arm ze had een wollen mutsje op met zo'n bolletje er op en kon het heel scherp zien...daarna nog meer oorlogsfragmenten van vechtende soldaten en ik zag het alsof ik op de grond lag.

Later hoorde ik zeggen ..vrouw ..en 32 jaar. Dat was ik waarschijnlijk. want ik vroeg wie ik geweest was. ik vroeg ook een naam, ik hoorde het niet echt duidelijk maar dacht de naam Mieke te horen.

Later me ingesteld op mijn man...geloof het of niet...maar ik kreeg een heel haarscherp beeld te zien van een nazie, grote magere lange man met zo'n grote nazie pet op.
Nu vermoed ik dat mijn man iets goed te maken heeft met mij in dit leven ...of dat we samen iets te leren hebben, ik ben er van overtuigd dat we iets moeten uitwerken en dat hij in een vorig leven niet echt de aardigste was. ( ik merk soms dat hij nog dezefde streken heeft als een nazie ..wel milder maar toch! ) zelf geloofd hij er niet in.
Emuca
Emuca jun 19 '09
Dus je denkt dat jou man en jij al samen waren in een vorig leven? :3 mooie gedachte.
admin
admin jun 19 '09
ik ben de laatste 1200 jaar ( en dat is echt zo hoor)
zo snel achtereen gereincarneerd, met maar enkele fractie aan tussenpose,(maar wat is tijd..)
dat ik in dit leven nog een berg had te verwerken,
Daardoor ben ik veel te weten gekomen van vorige levens, want dit moest zo, er was daar een rede en een doel.
Het geeft me inzichten,
admin
admin jun 19 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb een aantal keuzes voor jullie opgeschreven waar jullie mogelijk een bijzonder gevoel bij hebben. Kun je je in geen enkel soort leven vinden, dan kun je zelf nog iets noemen.

De keuze's zijn:

1) Gewoon een mens op deze aardbol
2) Een mens die een leven had als heks, tovenaar/tovenares, (hoge)priester(es), magiër of sjamaan.
3) Een elementwezen (elfje, kabouter, fee, eenhoorn of een ander dier)
4) Een engel
5) Een zeemeermin/man
6) Iets tussen 2 en 4 in...
7) Een magische- of heilige ridder die ten strijde trekt tegen ordeloosheid en onrecht
8 ) Een sterrenmens van een andere planeet


alle punten JA, behalve de zeemeermin,
en wat mag ik me voorstellen bij vraagje zes?De engelmens? Ja
Emuca
Emuca jun 19 '09
Dus jij hebt meerdere verschillende levens gehad? smile
Ik denk dat 6 bijv. de menselijke engel is?
admin
admin jun 19 '09
Ja tuuurlijk,
Ik ben hier allang hoor!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki