Loading...
nl

Hoi, ik ben Lein

Lein
Lein jun 17 '09
Hallo iedereen!

Mijn naam is Lein (Marjolein) en ik ben onlangs 37 jaar geworden.
Ik ben een alleenstaande vrouw en woon (samen met mijn twee bejaarde katten wink) in de regio Utrecht.
Ik ben al 17 jaar werkzaam als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf. Momenteel werk ik op een peutergroep (kinderen vanaf 1,5/2 jaar tot 4 jaar). Naast het werk met de kinderen vind ik het erg leuk om stagiaires te begeleiden en ook vind ik het leuk mee te werken aan het ontwikkelen van beleidsstukken en protocollen binnen het kdv waar ik werk.
Mijn hobby's zijn o.a. lezen, zingen en schrijven. Ik shop graag en ik verzamel helende stenen.

Ik heb ontdekt dat ik een hoog sensitief persoon ben en ik merk dat ik steeds meer 'feeling' krijg met de spirituele wereld. Ik ben 'zoekende' hierin. Ik wil graag ontdekken wat bij mij past wat dit betreft en wat mijn weg is op dit gebied.
Ik voel mij onrustig de laatste tijd op dit gebied. Er moet wat gebeuren...maar ik weet niet goed hoe en wat...

Ik 'heb' iemand in mijn omgeving die mij hierbij helpt en dat vind ik erg fijn, maar de zoektocht en gelijkgestemden vinden moet ik toch echt zelf doen.
Ik ben eens gaan surfen op het internet en viaviavia ben ik op deze site terecht gekomen. Ik heb me aangemeld in de hoop geleijkgestemden tegen te komen met wie ik kan praten over dingen die me bezighouden.

Groetjes, Lein
Delen:
Emuca
Emuca jun 17 '09
Hoi Lein! Welkom hier! Ik woon lekker ook in de regio Utrecht. smileJe krijgt hier vast een leerzame tijd.
admin
admin jun 17 '09
Hoi Lein,

Van harte welkom hier smile

Groetjes,
Bart
admin
admin jun 17 '09
Hoi Lein,

Van harte welkom op dit forum!
Ik wens je hier heel veel plezier.

Groetjes,
Hans
admin
admin jun 17 '09
He, lieve Lein, hartelijk welkom hier !!!
Beschermengel
Beschermengel jun 17 '09

Hallo Lein! Van Harte.......

admin
admin jun 17 '09
Hoi Marjolein, welkom!
Lena
Lena jun 17 '09
smilehallo lein
Maris1976
Maris1976 jun 17 '09
Hoi Lein, welkom hier laugh

Liefs Maris
admin
admin jun 17 '09
Hallo Lein,

Voel je welkom...

Groetjes,
Marjan
Cialara
Cialara jun 17 '09
Hoi Lein,

Welkom hier, en ik hoop dat je inderdaad die "gelijkgestemden" zult vinden wink

Groetjes Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Hoi Lein,

Van harte welkom op merudi! Ik hoop dat wij ook veel van jou mogen leren. Kom je ook veel nieuwetijdse kinderen tegen op het kinderdagverblijf?
Richie Richard
Richie Richard jun 17 '09
Welkom Lein! Leuk dat je bij ons bijvoegt. Ik weet zeker dat we elkaar veel kunnen leren!
Islandlady
Islandlady jun 18 '09
Hoi Lein,

Van harte welkom hier. Je gaat het hier wel vinden smile

Groetjes
Bea
Eruan
Eruan jun 18 '09
hoihoi!

Welkom hier op dit leuke forum.
Ik hoop dat je een fijne tijd hier hebt, en kan vinden wat je zoekt. smile
Natalie1986
Natalie1986 jun 18 '09
Hallo Lein

Welkom bij merudi. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult krijgen! Maar daar ga ik wel vanuit.

Veel liefs

Natalie
Maryssa
Maryssa jun 18 '09
Een warm welkom voor jou, Lein. Voel je lekker thuis hier en typ mee.

Liefs
Lein
Lein jun 19 '09
Bedankt allemaal voor jullie welkomstwoorden!!

(En ja, ik kom inderdaad wel eens nieuwetijdskinderen tegen op het kdv waar ik werk.
Op dit moment zit er bijvoorbeeld een jongetje bij mij in de groep (bijna 4 jaar oud) dat me heeft verteld over de tijd VOOR z'n geboorte. Heel bijzonder! Ook vertelt hij wel eens over zijn overleden zusje die hij af en toe ook kan zien. Verder heb ik regelmatig bij kinderen gevoeld dat zij een 'oude ziel' zijn in een jong kinderlichaam).

Bedankt nogmaals en tot op het Forum!!

Groetjes, Lein

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki