Hallo iedereen!
Mijn naam is Lein (Marjolein) en ik ben onlangs 37 jaar geworden.
Ik ben een alleenstaande vrouw en woon (samen met mijn twee bejaarde katten ) in de regio Utrecht.
Ik ben al 17 jaar werkzaam als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf. Momenteel werk ik op een peutergroep (kinderen vanaf 1,5/2 jaar tot 4 jaar). Naast het werk met de kinderen vind ik het erg leuk om stagiaires te begeleiden en ook vind ik het leuk mee te werken aan het ontwikkelen van beleidsstukken en protocollen binnen het kdv waar ik werk.
Mijn hobby's zijn o.a. lezen, zingen en schrijven. Ik shop graag en ik verzamel helende stenen.
Ik heb ontdekt dat ik een hoog sensitief persoon ben en ik merk dat ik steeds meer 'feeling' krijg met de spirituele wereld. Ik ben 'zoekende' hierin. Ik wil graag ontdekken wat bij mij past wat dit betreft en wat mijn weg is op dit gebied.
Ik voel mij onrustig de laatste tijd op dit gebied. Er moet wat gebeuren...maar ik weet niet goed hoe en wat...
Ik 'heb' iemand in mijn omgeving die mij hierbij helpt en dat vind ik erg fijn, maar de zoektocht en gelijkgestemden vinden moet ik toch echt zelf doen.
Ik ben eens gaan surfen op het internet en viaviavia ben ik op deze site terecht gekomen. Ik heb me aangemeld in de hoop geleijkgestemden tegen te komen met wie ik kan praten over dingen die me bezighouden.
Groetjes, Lein