Loading...
nl

Audio/MP3 engelen en chakra meditatie

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Vandaag heb ik bij mijn natuurarts een hele krachtige en helende meditatie opgenomen die alle engelen, alle kleuren en alle chakra's oproept. Deze meditatie wil ik graag met jullie delen en ik hoor graag jullie ervaringen ermee, en wat jullie van deze meditatie vinden.

Ikzelf vind hem heel prettig en zorgt ervoor dat al mijn chakra's weer heerlijk in balans zijn.

[Klik hier om de meditatie te downloaden....] (18,9 MB)
Delen:
Cialara
Cialara jun 17 '09
Hoi NiMS,

Ik heb hem net gedaan hoor! En hij is wel lekker, deze meditatie, ik vond 'm erg prettig. Ik denk dat ik 'm ook een keertje uit m'n hoofd ga leren...

Alleen de stem is een beetje verdraaid ofzo, weet niet goed hoe ik dat aangenamer krijg?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Ja helaas is de kwaliteit van de stem niet zo goed opgenomen. Het is een lage kwaliteit. Ik zal kijken of ik het wat beter kan krijgen. Ik ben wel benieuwd hoe de rest hem vindt.
admin
admin jun 17 '09
Mooie meditatie.

De stem is soms wat scherp, maar gelukkig loopt er een fijn meditatiemuziekje mee. Dat verzacht het scherpe enigszins.

Was wel blij verrast dat meteen engel Zahkiel wordt genoemd, de naam van de engel die nu al weken bij me op bezoek is. Hort dus bij het kruinchakra, die smane met het derde oog al die tijd erg actief is.

Voor mij is de technische kwaliteit voldoende om zelf de meditatie mee te maken.

Julien, bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Ik zal proberen de meditatie opnieuw op te nemen (over drie weken) want ik heb nu een beter opneem apparaatje. Dan zal het een stuk beter klinken dus laugh. Dit is inderdaad scherp vanwege de lage bitrate van de oorspronkelijk opname.

Maar bedankt voor de feedback! Zal ze blij mee zijn. Ben benieuwd hoe de rest hem ervaart, en of je merkt dat je chakra's hiervan in balans komen. Ik merk dat namelijk altijd wel met deze meditatie.
Cialara
Cialara jun 18 '09
Ja, ik voelde me wel helemaal "in balans" na de meditatie, het was echt een fijn gevoel!

Ik vond het ook leuk om te horen dat Jophiel genoemd werd, die naam heb ik alweer een paar dagen door me hoofd zien gaan... smile
admin
admin jun 18 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik zal proberen de meditatie opnieuw op te nemen (over drie weken) want ik heb nu een beter opneem apparaatje. Dan zal het een stuk beter klinken dus laugh. Dit is inderdaad scherp vanwege de lage bitrate van de oorspronkelijk opname.


ik ga wachten op de nieuwe versie,
deze is voor me te druk smile
admin
admin jun 18 '09
Ik vond het een fijne meditatie, maar kon de namen van de Engelen niet allemaal verstaan. Kan iemand misschien de chakra's in combinatie met de engelen eens voor me opschrijven!

Ik zal deze meditatie absoluut vaker doen, het is niet te lang, maar het is wel heel prettig! Dank je voor het delen NiMs!!

Namasté Larapinta
admin
admin jun 18 '09
de laatste is niet de zonnevlecht maar je stuit laugh
Dank je wel !!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '09
Bedankt, ik heb de tekst veranderd!
Cialara
Cialara jul 6 '09
Hoi NiMS, had je intussen al een verbeterde versie? (het geluid bedoel ik smile)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '09
Nee nog niet. Ik hoop woensdag een betere te kunnen maken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki