Loading...
nl

Een engelmens als zus?

miyase
miyase jun 17 '09
Eerst wil ik even zeggen dat ik al in 2 dagen met zoveel rare dingen ben gekomen.
En ik kan begrijpen dat het ongeloofwaardig kan klinken. Maar ik wil toch eens weer zeker zeggen dat ik het absoluut meen...
Van mij hoef je het niet te geloven, maar zeg dan toch maar wat het kan zijn smile

Ik las over engelmensen, en iets viel me heel erg op! Namelijk dat het heel erg leek op de eigenschappen van mijn zus. Ze is nu 22 jaar. En is altijd wel raar geweest. Ook wil ik zeggen dat zij mijn alles is.. smileEn ik een speciale band voel tussen haar en mij.

Ik wil niet direct denken dat ze het is. Ik wil er zeker van zijn. Dus dacht ik het met jullie te delen.
Ik heb niks vertelt aan mijn zus. Nu wil ik het kort vertellen, en jullie mening horen. Het gaat je ook opvallen dat ik haar vreselijk goed ken. Dat is ook zo. We vertellen veel aan mekaar smile

-Als ik iets vraag over haar karakter, hoe ze is, enzovoort antwoord ze ALTIJD 'Ik weet het niet'
Soms moet ik wel is smeken om een antwoord te krijgen. Ze vraagt me ook vaak 'Hoe zie je mij? Hoe ben ik?'
Als ik dan vraag waarom ze het vraagt antwoord ze iets als 'Omdat ik verdomme mezelf niet ken'..

-Ik kan aura's zien. Niet alleen rond voorwerpen/mensen/sfeer bepalen, als ik diegene goed bekijk, me ogen sluit en me goed concentreer, kan ik diegene weer zien voor mijn ogen met verschillende kleuren. Zoals een gekleurde schaduw.. Maar ik moet het nog goed oefenen.
Bij haar is het altijd wel duidelijk. Ze straalt meestal heel felle gele energie, het is rond haar meestal fel geel, en in haar hoofd meestal fel groen. Dat is ook een reden waarom ik haar zo anders vind.

Ik heb haar meerdere keren betrapt toen ze aan het huilen was in haar kamer.
Dus vroeg ik haar wat haar zo verdrietig maakte. Ze vertelde me dat ze iets miste en niet wist wat het was, dat ze geen doel heeft, en niet weet waarom ze leeft, en daardoor voelde ze zich heel erg ongelukkig. Het deed pijn om dit alles te horen.

Ze zegt steeds dat ze 'apart' is. Dat is ook de enige wat ze kent van haar zelf.
Ze begrijpt mensen maar niet, hoe mensen denken enzovoort. Mij soms ook niet. Zij is mijn grootste voorbeeld geweest. Ze heeft me altijd wel dingen op een juiste manier kunnen vertellen. En ik ben blij dat ze mijn zus is.
Met apart bedoelt ze meestal dat ze apart denkt. Ze is echt rechtvaardig, en vind het leuk om mensen het juiste te wijzen. Maar soms denkt ze ook dat ze sommige mensen niet hoeft te helpen. Zoals sommige colega's van haar...

Als je haar ziet, kan je denken dat ze heel stoer en arrogant is. Ze is meestal stil, en dat maakt haar mysterieus.
Maar als ze praar=t kan ze de sfeer veranderen smileZe is heel erg lief en sociaal. Maar ik weet dat het anders is dan het lijkt.

Ze is eigenwijs, en wil in dingen geloven als ze het pas ziet.

Ze kan bekijken van alle kanten, en kan vinden wie waarom gelijk heeft. En denkt altijd dat iedereen wel gelijk heeft.

Maar ze vind zichzelf ook heel mooi (wat ook zo is :)). En heeft te veel scheit. Het kan haar niet schelen wat mensen over haar denken.

En eigenlijk veel meer..

Ik weet wel dat haar iets raars bezielt, ze is apart. Wat denken jullie?

En wauw zeg, weer zo'n lange tekst xD ...
Delen:
Cialara
Cialara jun 17 '09
Hoi Myase,

Ik vind het wel apart wat je over haar aura verteld; dat die zo fel straalt.
Volgens Hans ben ik ook een engelmens en mijn zoon die dus ook aura's ziet zegt dat mijn aura twee keer zo dik is als die van mijn man... het zou er dus mee te maken kunnen hebben!

Bovendien zijn de dingen die je verteld wel herkenbaar. Misschien wordt het tijd dat ze zelf even op Merudi komt snuffelen?

Groetjes Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Ik denk dat je haar gewoon de link naar merudi moet laten doorsturen en haar het gedeelte van de engelmens laten lezen. Waarschijnlijk zal ze zichzelf er in herkennen en wat meer duidelijkheid krijgen.
Colombiaantje
Colombiaantje aug 25 '09
het klink stom maar ik heb gistere deze site pas ontdekt en dat komt omdat ik al wist dat er iets speciaals aan me is ik kan aanvoelen hoe mensen zijn en of ze verdriet hebben of niet voor mij is dit soms lastig bijvoorbeeld als ik bij meisjes ben weet ik ook precies wat ik moet zeggen en dan reageren ze daar altijd heel goed op het is een gave wat ik heb niet alleen maar bij meiden maar bij iedereen maar hoe het komt omdat ik het over die meiden had komt omdat ik dacht ik ben speciaal dus ging gewoon op google zoeken en typten players gewoon bijzondere gaven of niet en toen kwam ik op deze site en toen zag ik dat die jongen ook het beetje hetzelfde probleem als mij had en toen had ik de rest op de site ook allemaal gelezen over de engelmens en het kwam me ook allemaal heel bekend voor dus je zus moet dit ook lezen das het beste sorry voor de lange tekst tongue

hoop dat je er wat aan hebt

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki