Loading...
nl

Willen jullie aub mijn foto lezen Elaine

angelwing
angelwing jun 17 '09
Lieve leden, ik ben een vriendin van Angel. Ik heb zelf geen internet thuis dus wil ik vragen of het voor één keer mogelijk is dat ik mezelf niet registreer, We lezen veel op de site praat veel met Angel erover. Hoop straks ook Internet te hebben en dan wil ik me graag meer tijd vrijmaken voor jullie mooie site.
Ik heet elaine davidson.
Ik zou o.a graag willen vragen of jullie mijn foto willen lezen. Als kanttekening, ik maak me veel zorgen, over gezondheid van mijn vriend het huis echt wel ons thuis gaat worden, financiën en mijn werk. Deze foto is een half jaar oud.Hoop dat jullie mij willen lezen, zo ja hartstikke bedankt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 17 '09
Ja hoor, als je je daarna maar wel registreerd als je internet hebt wink.

dromer
dromer jun 17 '09
Hallo Elaine,

Jahoor ik wil je foto graag lezen!
Ik ben benieuwd of er iets van klopt wink

Je bent volgens mij heel zorgzaam en gevoelig.
Je voelt heel veel maar laat je gevoelens niet altijd zien.
Verder ben je vrij serieus en rustig.

Je houd van gezelligheid maar je bent ook graag alleen, kan je soms zo stilletjes zitten nadenken over van alles en nog wat?
Zo vreselijk in gedachten en dan schiet je al gauw de zorgen in.

Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel waardoor je nogal eens te veel op je schouders neemt en dingen vaak (te) persoonlijk opvat. Ik voel bij jou ook mijn schouders, vooral links.

Verder voel ik spanning op de borst, hoog in de ademhaling en eigenlijk voelt alles nu een beetje gespannen aan.
Je hebt graag duidelijkheid weet graag waar je aan toe bent.

volgens mij ben je ook een hele intelligente meid, lees je graag?
En verder heb ik het vermoeden dat je een familiemens bent.

Voor nu heb ik het gevoel dat je veel te veel en te diep aan het nadenken bent. Probeer eens uit je koppie te komen, ga lekker naar buiten even friss wind door je koppie! Die gedahcten gaan maar door en je komt er toch niet uit.
Wat je doet met alle zorgen die je hebt is eigenlijk vasthouden en wanneer je dit doet is er bijna geen ruimte voor het nieuwe.

Loslaten is het sleutelwoord, ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan smileAls je hulp aangeboden wordt accepteer deze dan. En als niemand naar je toekomt ga dan zelf eens steun vragen wink
Probeer te ontspannen en zoals ik al zei zoveel mogelijk naar buiten!

Toekomt voorspellen doe ik niet, tenslotte creëer je zelf je toekomst, het staat allemaal niet vast smileMaar probeer te denken aan wat je wél wilt en laat los wat je niet wilt.

Sterkte!
admin
admin jun 19 '09
Hoi Elaine,

Ik wil het best proberen, maar wel als mijn kantttekening dat ik je niet kan beloven dat er iets doorkomt over wat je aangeeft.
Ik moet echt bij mezelf blijven wil ik een foto kunnen lezen. En ik doe het nog niet zo lang.

* open spontane vrouw
* je ogen lachen niet mee met je mond
* je had al aangegeven je zorgen te maken, dat lees ik wel van je gezicht
* heb je vroeger een ziekte doorgemaakt? er komt iets vaag door
* leven je beide ouders nog? als dat zo is, is er een ander familielid heel dichtbij je die je helpt van Genezijde
* je zal overal je eigen thuis kunnen maken, dus dat komt wel goed
* door je warmte, je instelling en je spontaniteit, je interesses
* geef elkaar de ruimte in de relatie, dan komt het goed
* ben je bang voor de toekomst? kijk je er tegenop?
* probeer je energie bij je te houden, leer je afsluiten
* ben je een dromer? een dagdromer, of droom je veel?
* daar kun je wel heel veel uithalen waar je een antwoord op zoekt

Tot zover even meis ... ik hoop dat het je verder helpt.
Hopelijk krijg ik een feedback van je, daar leer ik ook alleen maar weer van smile

Namasté Larapinta
Maryssa
Maryssa jun 22 '09
Eens kijken Elaine naar jou op de foto…

*Van karakter ben je best wel analytisch, filosofisch ingesteld. Je bent soms wat scherp in je communicatie anderen schrikken wel eens van je toch bedoel je het goed.

*Ik krijg wat last van mn rechteroor als ik naar je kijk. Misschien MP3 speler die te hard staat?

* Hardlopen doe je dat? Ehm..moderne dans? Theater?

* Wat druk op mijn ogen heb je daar last van? Daardoor ook wat hoofdpijn, band om je hoofd net boven je ogen. Nek en schouders zitten muurvast bij jou. Ow ineens ook een druk in mn kaak (kaakholte?)

* Je bent heel gezellig je hebt een bepaalde humor . Echt potten thee gaan erdoor en maar lekker kletsen met je vriendinnen over van alles en nog wat en het spirituele heeft zeker ook je interesse al vind je het ergens ook maar een eng iets…

*Een bepaalde eenzaamheid die je kan overvallen ook al ben je in een groot gezelschap, alsof je even geen houvast hebt.

*Je houdt erg van mooie spullen je hebt een moderne smaak maar wel met wat antieke invloeden erbij. Je hebt kijk op vormgeving, styling en inrichting. Je zou prima kunnen werken als interieurdesigner. Hmmm hangt er iets van een schilderij aan de muur die je zelf hebt gemaakt? Een abstract werk is het volgens mij met veel kleur.

*Konijnen. Heb je konijnen nu of had je die vroeger?

* Je bent wat gesloten van karakter want de informatie voor deze lezing moet ik er echt uittrekken.

* Ik krijg een beetje een opgesloten gevoel van de ruimte waar jij zit op de foto. Herken je dat?

Helaas komt er verder niets door. Dit was mijn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
angelwing
angelwing jul 30 '09
Sorry voor de late reactie maar er zijn enkele gebeurtenissen in die ons verhinderd hebben direct te bedanken voor de readings.Vooral de eerste 2 werden door Elaine herkend. De derde zal zij blijven volgen. Nogmaals bedankt voor jullie tijd en aandacht. We blijven zeker jullie site vaak bezoeken omdat we er veel van kunnen leren. De tips en aandachtspunten zullen ter harte worden genomen. Veel succes en wij zullen zeker jullie site onder de aandacht brengen van anderen omdat hij opvalt tussen de anderen sites met deze onderwerpen.Jullie tijd en aandacht zal voor veel mensen een steun en hulp kunnen betekenen. Er is zoveel wat wij nog moeten leren daarvoor zijn wij ook hier, geloof ik. Nogmaals bedankt. Elaine en Angel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki