Hoi, ik ben Miyase en ik ben 13 jaar.
Ik heb weer eens iets raars meegemaakt.. Ik weet niet of het goed is. Ik wil nu toch even zeggen dat ik het zekerweten meen.
Ik lag op mijn bed en ik verveelde me. Ik dacht aan mijn 3de oog. Ik kan mijn energie meestal een richting geven, dus probeerde ik energie naar mijn hand te richten. Het lukte. Later naar mijn vingertoppen, en uiteindlijk naar mijn vingertoppen van mijn wijsvinger en middelvinger.
Ik wrijfde langzaam met mijn twee vingers in het midden van mijn voorhoofd, zo langzaam en rustig dat ik er een nare gevoel van kreeg. Alsof ik iets doorgaf.. Dan ging ik mijn 2 vingers bijmekaar doen zegmaar. Net alsof ik iets nam.
Ik dacht toen aan zwart, pikzwart, aan slechte dingen, slechte energien, zo'n zwarte lijn, en ik trok langzaam met mijn twee vingers steeds weg van mijn voorhoofd. Het voelde net alsof ik iets uittrok, ik voelde iets als wind, en het voelde echt alsof ik iets vasthield. Mijn voorhoofd voelde raar. Ik wensde zelf hetgene in mijn hand te laten verdwijnen naar plekken die het verdienen.
Ik weet absoluut niet wat ik deed, ik volgde alleen mijn gevoelens. Het was alsof "iets" in mezelf, die het mij liet doen. Die in ieder geval vertelde hoe iets moest
Ik wil nu ook even melden dat ik niet veel weet over een derde oog.
Nu voel ik een leegte, net in het midden van mijn voorhoofd! zo raar! Het doet licht pijn. Het voelt net of iemand zijn vinger in mijn voorhoofd heeft gestopt.
Maar dan echt midden op mijn voorhoofd, de rest voelt normaal. En het voelt er ook koud.. Kortom, het voelt net een leegte..
Wat heb ik in godsnaam gedaan? Wat kan dit zijn? Is het iets ergs? Of goeds? Je zal me echt blij maken als je wist wat dit was, want ik begin het eng te vinden..