Loading...
nl

[oproep] Levensmelodie

Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
Hmm ja, dit is een oud onderzoekje van mij. Ligt helaas stil, omdat ik aan beperkingen zit. (Ik bezit nu minder energie dan voorheen.)

Nu mijn oproepje. Ik wil kijken, of dit een selectieve gave is, of of het te leren valt.

Wat ik dus graag zou willen, is dat jullie, tenminste, de mensen die paranormaal open staan en ook ervaringen hebben. (Zieners e.d.) Even wat proberen, om ook melodieën te horen.

Klein ding: Het vergt ongelofelijk veel energie.

Hoe ik het altijd doe:
Ik concentreer op mijn oren en mijn hersenen. Ik visualiseer een antenne op mijn hoofd, die verbonden staat met mijn hersenen en oren. Nu heb ik volledige rust nodig. Meditatie wilt vaak helpen. Mediteren en visualisatie. Zodra je tot rust heb, en een zeer duidelijk beeld heb dat je een antenne heb. Richt je op je vleugelchakra. (Dit maakt het alleen maar makkelijker.) Nog steeds visualiseer je de antenne, maar nu verbind je de antenne met je vleugelchakra. Je kan dit zien als een energie draadje. Zodra je een contact voelt, of een soort ruis hoort, in wat voor een manier dan ook, moet je diep door mediteren. Visualiseer alles zwart, om je heen, alles weg. Een lege ruimte zonder muren en andere obstakels.
Probeer nu energie in je omgeving te voelen, door middel van je antenne en je vleugelchakra. Als het goed is, zou je nu een gloed van warmte, of een gloed van kou moeten voelen. De ruis, of andere vorm van ontvangst zou nu sterker moeten worden.
Nu komt een deel telepathie voor. Je moet iemand in gedachten nemen, waarmee je in verbinding staat. Bijvoorbeeld je beste vrienden, of familie. Het is ook aan te raden, om deze persoon in het begin dicht bij je te hebben. Nu concentreer je op hem, en je visualiseert alle opgenoemde punten. Nu wordt het lastig. Visualiseer een draadje van je antenne, naar je contactpersoon.
En voer hier energie door. Hoe meer, des te sterker je verbinding. Nu is het een kwestie van afstemmen, net zoals je met een radio de juiste frequentie zoekt, doe je dat hiermee ook.

Nu zou je als het goed is een melodie moeten horen.

Neem de aandacht om het te herkennen, zodra je het weet, verbreek je de verbinding, aangezien het een hoop energie vergt. En schrijft je het ergens op. Ook de instrument is van belang.


Nu heb je dit gedaan, en je hebt een resultaat. (Heb je geen resultaat, plaats het alsnog.)

Als je geen resultaat heb, vraag ik je om hier een bericht te plaatsen met onder andere deze punten:
Je voortgang, hoe verliep het, je contact persoon, wat je zelf denkt waarom het niet werkt, of je ook maar iets merkte.

Werkte wel. Zelfde punten alleen dan dit ook nog:
Welk melodie was het, welk instrument. En als het eventueel kan, vraag aan de contact persoon, wat zijn emotie is. Dan kan je ook aangeven welk emotie er voorbij kwam, bij de instrument.


Ik bedank je alvast voor je medewerking.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 16 '09
Quote:
Visualiseer alles zwart, om je heen, alles weg. Een lege ruimte zonder muren en andere obstakels.


Je kunt beter LICHT visualiseren smile

En inderdaad melodietjes hoor ik ook vaak als ik me afstem,maar wel altijd vragen of de persoon er mee instemt smile

maar verder doe ik er eigenlijk niet veel mee...ik hoor het alleen maar smile
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
Hierbij niet. Licht wilt zeggen dat er dus wel obstakels zijn. De moleculen (ja heel stom, maar het is echt zo.) Er is geen licht als er geen obstakel is om op te weerspiegelen. En licht is een ander energie vorm. Dit kan het alleen maar belemmeren.
Emuca
Emuca jun 16 '09
Nee, je kan beter alles wit zien dan alles zwart hoor. winkGeloof me, dat is makkelijker. Mocht ik straks heelhuids en vrolijk thuiskomen, dan zal ik het eens proberen.
Richie Richard
Richie Richard jun 16 '09
alvast bedankt AoD! Ik doe altijd zwart.. confusedTotaal zwart, ach zal wel..
Richie Richard
Richie Richard jun 18 '09
Even een bumb. Sorry, maar ik vind van groot belang namelijk..
admin
admin jun 18 '09
Denzil, ik ben er van overtuigt dat deze gave bij jou hoort,
en dat dit de uniciteit weergeeft van wie jij bent.
Door omstandigheden, kan je daar niet aan... doe daar iets aan,
zoek uit waarom dit niet lukt.
Een talent en een gave kan je niet uit handen geven.
Je verliest dan daarmee een stuk van jezelf.

Liefs
Bellefleur
Richie Richard
Richie Richard jun 18 '09
ik denk niet dat ik de enigste ben die dit kan..
Richie Richard
Richie Richard jun 22 '09
Nogmaals geef ik deze topic een stoot.

Kom op mensen, probeer het aub. Laat weten of het je lukt of niet.
Emuca
Emuca jun 22 '09
Ik krijg tot nu toe alleen maar een druk op mijn oren en de neiging om te gaan huilen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '09
Denzil, wil je hem aub niet steeds opnieuw actief maken? Als iemand het gedaan heeft, reageert die vanzelf wel.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki