Loading...
nl

marc wie wil mijn foto lezen

marc
marc jun 15 '09
Hallo
Ik ben Marc 11 jaar
en ben met een helpmje geboren
maar nu zie ik dingen en wordt
er een beetje bang van
groetjes Marc
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Hallo Marc, je hebt hetzelfde ip adres als muisje? Hoe kan dit?
Het is namelijk niet toegestaan om foto's van anderen te laten lezen.

Graag even uitleg over wie nu wie is en hoe dit zit.
marc
marc jun 15 '09
Hallo
muisje is mijn moeder vandaar dezelfde ip nummer
groetjes marc
admin
admin jun 15 '09
admin
admin jun 15 '09
Ben jij op deze foto 11? En ik vind het wel een hele stap...zo jong en dan al jezelf afvragen of mensen iets aan je foto zien?
Of ben ik te laat tot ontplooiing gekomen? shocked
marc
marc jun 15 '09
Hallo
nee op deze foto ben ik 8
maar ik ben er zelf heel veel mee
bezig
groetjes Marc
ps hier een nieuwe foto
admin
admin jun 15 '09
Maryssa
Maryssa jun 15 '09
Hallo Marc,

Eens even naar je foto kijken..

* Ik krijg gelijk last van mn oren. Heb je daar last van?

* Gevoelig ben je van karakter. Je houdt niet zo van dat stoere gedoe op school van de andere jongens in je klas. Soms is er daardoor geen aansluiting met de anderen uit de klas en voel je je wat alleen op het schoolplein. Ik zie je ook aan je bureautje naar buiten turen op je kamer en je wat eenzaam voelen. De zin "ze begrijpen me niet" komt in me op. Je hebt erg behoefte aan een leeftijdsgenootje die de dingen die je voelt herkent.

* Gevoelig ook voor sferen. Je pikt dingen op als je een kamer binnenloopt je kunt niet zo goed tegen drukte en mensenmenigtes. Dan raak je overprikkeld.

* Onrustig slapen, veel dromen maar ook wat angstig 's nachts. Alsof je wat energieën oppikt.

* Ik vind je een schrijver. Iemand die gevoelens goed kan toevertrouwen aan papier en daar in de vorm van een verhaal of gedicht uiting aan kan geven. Een dagboek bijhouden zou goed bij je passen. Doe je dat al?

* Jouw gevoelige aard maakt dat je snel ontroerd bent en kunt huilen om een prachtig boek, mooie film of bijzondere muziek die precies aansluit bij je stemming.

* Je gaat soms helemaal op in je eigen gedachten. Ik zie je uit het raam van de klas staren helemaal verzonken in je eigen dagdroom.

* De rust / berusting in je ogen vind ik opvallend en ergens niet passen bij iemand van jouw leeftijd. Het lijken de ogen van een volwassene. Voel jij je ouder dan je leeftijdsgenootjes?

* Nek en schouders je spieren zitten vast volgens mij. Let op je houding. Je hebt de neiging wat in te zakken en als een soort van banaan haha op je stoel te zitten. Hop rechtop en beide voeten op de grond. Hahhaa ben jij er zo 1 die met zn stoel op de 2 achterste poten gaat staan? Dan kun je aardig vallen hoor achterover!

Nou Marc, dat was mijn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs
marc
marc jun 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Marc,

Eens even naar je foto kijken..

* Ik krijg gelijk last van mn oren. Heb je daar last van?

* Gevoelig ben je van karakter. Je houdt niet zo van dat stoere gedoe op school van de andere jongens in je klas. Soms is er daardoor geen aansluiting met de anderen uit de klas en voel je je wat alleen op het schoolplein. Ik zie je ook aan je bureautje naar buiten turen op je kamer en je wat eenzaam voelen. De zin "ze begrijpen me niet" komt in me op. Je hebt erg behoefte aan een leeftijdsgenootje die de dingen die je voelt herkent.

* Gevoelig ook voor sferen. Je pikt dingen op als je een kamer binnenloopt je kunt niet zo goed tegen drukte en mensenmenigtes. Dan raak je overprikkeld.

* Onrustig slapen, veel dromen maar ook wat angstig 's nachts. Alsof je wat energieën oppikt.

* Ik vind je een schrijver. Iemand die gevoelens goed kan toevertrouwen aan papier en daar in de vorm van een verhaal of gedicht uiting aan kan geven. Een dagboek bijhouden zou goed bij je passen. Doe je dat al?

* Jouw gevoelige aard maakt dat je snel ontroerd bent en kunt huilen om een prachtig boek, mooie film of bijzondere muziek die precies aansluit bij je stemming.

* Je gaat soms helemaal op in je eigen gedachten. Ik zie je uit het raam van de klas staren helemaal verzonken in je eigen dagdroom.

* De rust / berusting in je ogen vind ik opvallend en ergens niet passen bij iemand van jouw leeftijd. Het lijken de ogen van een volwassene. Voel jij je ouder dan je leeftijdsgenootjes?

* Nek en schouders je spieren zitten vast volgens mij. Let op je houding. Je hebt de neiging wat in te zakken en als een soort van banaan haha op je stoel te zitten. Hop rechtop en beide voeten op de grond. Hahhaa ben jij er zo 1 die met zn stoel op de 2 achterste poten gaat staan? Dan kun je aardig vallen hoor achterover!

Nou Marc, dat was mijn lezing voor jou. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs

alles wat je zegt klopt bijna wel ben vaak afwezig en voel veel energien hoop wel dat ik er later mee leer omgaan wil er nog niet te veel mee bezig zijn heb vaak het gevoel dat ik niet alleen ben dank je wel gr marc
admin
admin jun 18 '09
Marc, jongen, ik wil je foto proberen te lezen, maar ik doe het nog niet zo lang. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

* vrolijke knul!
* open, maar wijze ogen
* oude ziel, deze is nog een keertje terug om anderen te helpen
* je ziet meer dan anderen "normaal" zien, je kan overledenen zien, aura's
* hier hoef je niet bang voor te zijn! Zie het als een gave!
* praat er wel over met mensen die je bijstaan en steunen
* zorgzaam, lief voor de zwakke in de samenleving, betrokken
* je wordt niet altijd begrepen in je leventje, daaorm voel je je vaak alleen
* wees hier niet boos om, driftig - deze mensen kunnen er niks aan doen
* berusting krijg ik door, je moet je berusten in het feit dat je paranormaal begaafd bent
* je zal veel kunnen betekenen voor je naasten
* je kan goed leren, daarmee krijg je respect van anderen
* zachtaardigheid krijg ik door, met name naar mensen die je wil beschermen
* wees gelukkig met je gaven!! je kan er geestelijk rijk van worden!!
* voel geen blokkades bij je, alles stroomt aan energie
* laat het ook stromen ... laat het maar gaan, het komt goed
* des te ouder je wordt, des te beter je met je gaven om kan gaan en mensen je ook beter gaan begrijpen

Namasté Larapinta
marc
marc jun 20 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Marc, jongen, ik wil je foto proberen te lezen, maar ik doe het nog niet zo lang. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

* vrolijke knul!
* open, maar wijze ogen
* oude ziel, deze is nog een keertje terug om anderen te helpen
* je ziet meer dan anderen "normaal" zien, je kan overledenen zien, aura's
* hier hoef je niet bang voor te zijn! Zie het als een gave!
* praat er wel over met mensen die je bijstaan en steunen
* zorgzaam, lief voor de zwakke in de samenleving, betrokken
* je wordt niet altijd begrepen in je leventje, daaorm voel je je vaak alleen
* wees hier niet boos om, driftig - deze mensen kunnen er niks aan doen
* berusting krijg ik door, je moet je berusten in het feit dat je paranormaal begaafd bent
* je zal veel kunnen betekenen voor je naasten
* je kan goed leren, daarmee krijg je respect van anderen
* zachtaardigheid krijg ik door, met name naar mensen die je wil beschermen
* wees gelukkig met je gaven!! je kan er geestelijk rijk van worden!!
* voel geen blokkades bij je, alles stroomt aan energie
* laat het ook stromen ... laat het maar gaan, het komt goed
* des te ouder je wordt, des te beter je met je gaven om kan gaan en mensen je ook beter gaan begrijpen

Namasté Larapinta

dank je wel je lezing klopt maar dat van oude ziel wat betekent dat
erzijn meer mensen die het over mijn ogen hebben ,oudere ziel word gezegdkun jeme daar meer over zeggen gr marc
admin
admin jun 20 '09
Hoi Marc,

Een oude ziel is een ziel die al vele malen is gereïncarneerd en die al heel veel kennis heeft, door de vele levens die jouw ziel al heeft geleefd.

Hoop dat ik het zo goed uit heb gelegd.

Namasté Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske