Loading...
nl

Welk gezelschaps-spel speel je graag?

Cialara
Cialara jun 13 '09
Hoi Allemaal,

Ben benieuwd wat voor spelletjes jullie graag spelen met bijvoorbeeld de kinderen, vrienden of familie...

Zelf speel ik graag "Kolonisten van Catan" en dan het liefst met de uitbreiding "de Zeevaarders".
Delen:
admin
admin jun 13 '09
Vier op een rij,
scrabble en Rumikub,
Mastermind!
admin
admin jun 13 '09
Triominos, Risk doe ik zelf het liefst
Yahtzee of pesten [kaartspelletje dan he laugh] met mijn zoon
Maryssa
Maryssa jun 14 '09
Risk en Triviant zijn leuk. Ook Monopoly vind ik nog steeds leuk deed ik veel met mn broer en zus vroeger. Kaarten heb ik van mn opa en oma geleerd die er een hele happening van maakten met prijzen als bijvb een reep chocola of een zakje nootjes. Was leuk om samen te éénendertigen, éénentwintigen, hartenjagen of te pesten. En ik vind kaarten nog steeds leuk.
Maris1976
Maris1976 jun 14 '09
Rummicup, kaarten en dan vind ik het ook leuk om met de kinderen te ganzeborden en memory te spelen, ik ben dol op gezelschapsspellen.
Beschermengel
Beschermengel jun 14 '09

Ik ben verslaafd aan het spel ..Jewel Quest Solitaire..is een kaartspel en doe het al zo'n 2 jaar en het word steeds moeilijker en moeilijker sickmaar erg leuk smile
Helma
Helma jun 14 '09
Eigenlijk zou ik zo graag het tafelkleed van mona sparen! Er staat een enorm ganzebord-spel op dat kleed. Maar ja, zoveel toetjes eten we niet...

Rummikub is absoluut favoriet hier. Daarnaast Party en Co.
admin
admin jun 14 '09
Monopoly, risk en yahtzee.
Nu ben ik aan het sparen voor de wii, geen bordspel maar toch met zijn allen kunnen spelen.
Eruan
Eruan jun 17 '09
Ik vind monopolie echt geweldig! Ook levensweg en rummicup zijn erg leuk.
En yahtzee is leuk om op de pc te spelen.
En tegen een potje schaken zeg ik eigenlijk ook geen nee. wink
Richie Richard
Richie Richard jun 17 '09
Ik ben al jaren weg van monopoly.. Toen ik 6 jaar was begon ik er al mee.. Misschien heb ik daarom een voorsprong op wiskunde.. tongue
gast
gast jun 18 '09
Jokeren, scrabble, rumicub, spider solitair.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki