Loading...
nl

wie wil de foto van mijn zoontje lezen

corinaloots
corinaloots jun 13 '09
Wie zou deze foto willen lezen voor me
Alvast bedankt
groetjes Corina http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1439
Delen:
corinaloots
corinaloots jun 13 '09
Dankjewel
Maryssa
Maryssa jun 13 '09
Lieve Corina,

Ik wil de foto van je zoontje wel lezen..

* Het eerste dat ik doorkreeg was een rode speelauto of hijskraan heeft hij er zo 1? Niet een Dinky Toy maar wat groter

* Ik krijg het gevoel dat het een jongetje is die wat moeite heeft met vriendjes maken met contact maken met leeftijdsgenootjes. Word hij wel eens gepest?

* Ik zie hem in een gymzaal het allemaal wat eng vinden. Hij is wat onhandig met klimmen op het wandrek etc

* Hij is graag aan het tekenen / kleuren volgens mij. Ik zie hem thuis aan een grote eettafel met een glas drinken ernaast.

* Hij vindt het niet fijn als je hem onverwachts knuffelt of vastpakt. Is een jongetje dat het liefst zelf initiatief neemt om te knuffelen met je. Maar het is wel een lieverdje hoor zoals hij op je schoot kan nestelen met duim in zn mond..

* Qua gezondheid komt er niet zo veel door. Krijg wel oren en verkouden door. Heeft hij daar geregeld last van?

* Er is iets met voorlezen.... Ik heb het idee dat hij dat erg prettig vind en goed tot rust kan komen dan. Als je het nog niet doet het voorlezen dan zou je dat eens kunnen proberen.

* Hij kan moeilijk rustig worden na een dag op school of spelen buiten dan is ie helemaal hyper en druk. Heb je ook echt wel eens moeite met hem.

* Hij hecht volgens mij het meest aan jou, Corina. Al hebben jullie volgens mij ook wel behoorlijk strijd met elkaar.

* Ik krijg door dat dieren goed voor hem zijn in zijn omgeving. Ik krijg niet scherp of je dieren hebt maar het is wel iets dat hem helpt om te ontspannen en het maakt dat hij een soort maatje heeft. Dat laatste omdat ik het gevoel heb dat ie zich soms wat alleen kan voelen. Hij speelt veel alleen.

Nou lieve Corina, dat was mijn lezing van je zoontje. Ik vind het een mooi, bijzonder mannetje met prachtige ogen. Laat maar weten wat er klopt van mijn lezing en wat niet.

Liefs
admin
admin jun 13 '09
Ik wil niet vervelend zijn, maar je mag toch geen foto's van anderen laten lezen shocked
Dat werd mij toen ook verteld, toen ik de foto van mijn zoon wilde laten lezen???

Toch ga ik straks ook eens kijken of ik de foto kan lezen, zal je in een pbtje antwoord geven.
admin
admin jun 13 '09
Ja, dat klopt, Marjan. Normaal mag alleen een foto gelezen worden van de persoon zelf, niet van anderen.
Maryssa
Maryssa jun 13 '09
Oops blushhad daar helemaal niet aan gedacht.... Is dan niet eerlijk. Ik snap je punt Larapinta. Excuus
admin
admin jun 13 '09
@ Hans, bedankt voor je bevestiging smile

@ Maryssa
Het is goed hoor, ik wil ook geen vervelend mens lijken ofzo of jaloers... Helemaal niet. Maar het staat in de regels, en ik werd er destijds ook op gewezen ... blush

No hard feelings en excuses niet nodig, maar uiteraard aanvaard!!! wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '09
Het is inderdaad niet de bedoeling, dus ik zal dit topic sluiten.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420