Loading...
nl

Sterft de gewone mens uit na 2012?

Cialara
Cialara jun 12 '09
In een aantal documenten op deze site wordt genoemd dat er nu steeds meer nieuwe-tijds kinderen worden geboren. Met als voorbeelden de indigo, de kristal kinderen enzovoort. Ik vraag me af of dan de "gewone" mens uit gaat sterven?

En hoe die "gewone" mens dan nog verder moet groeien in levenslessen enzo als ze niet meer op aarde geboren kan worden?

Is het dan zo dat ieder mens in dit leven een grote stap in verlichting moet maken omdat dit de laatste kans is? Of heb ik het weer eens totaal verkeerd begrepen?
Delen:
Lena
Lena jun 12 '09
volgens mij zijn we nog steeds gewone mensen wink
maar de evolutie gaat gewoon verder
alles is en blijft in ontwikkeling ook de mens...
maar onze kinderen en hun kinderen gaan datgene meemaken wat voor hen bestemd is niet anders
net zo als bij ons..
hun lessen zijn misschien weer anders denk ik..daar waar wij zijn opgehouden gaan zij weer verder...
maar een laatste kans...ik weet het niet...
niemand kan weten wanneer dit eindigd...
zelfs de voorspellingen..niet....
Cialara
Cialara jun 12 '09
Origineel bericht van: Lena
maar onze kinderen en hun kinderen gaan datgene meemaken wat voor hen bestemd is niet anders
net zo als bij ons..


maar bij een gewone evolutie... dan hebben de nieuwe kinderen toch geen nieuwe gaven nodig? Of zie ik dat verkeerd...

Als voorbeeld: waarom heeft een kind van deze tijd opeens de neiging om geheel uit zichzelf te gaan zitten mediteren, terwijl niemand ze dat geleerd heeft? Waarom doen ze dat?

En waarom doen wij dat dan niet uit onszelf, maar willen wij dat leren? (als we daar al voor open willen staan)

En dan volgt vanzelf de vraag bij mij dan: worden later alle kinderen zo? En waarom?
admin
admin jun 12 '09
Alles en iedereen heeft zijn eigen tempo. En dat is maar goed ook. smile
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Lena
maar onze kinderen en hun kinderen gaan datgene meemaken wat voor hen bestemd is niet anders
net zo als bij ons..


maar bij een gewone evolutie... dan hebben de nieuwe kinderen toch geen nieuwe gaven nodig? Of zie ik dat verkeerd...ligt eraan wat je onder nieuwe gave verstaat...
Als voorbeeld: waarom heeft een kind van deze tijd opeens de neiging om geheel uit zichzelf te gaan zitten mediteren, terwijl niemand ze dat geleerd heeft? Waarom doen ze dat? omdat ze zich het misschien niet meer afvragen of sterker nog..ze weten meer
En waarom doen wij dat dan niet uit onszelf, maar willen wij dat leren? (als we daar al voor open willen staan) omdat onze kinderen alweer verder zijn?En dan volgt vanzelf de vraag bij mij dan: worden later alle kinderen zo? En waarom? dit zou ik niet weten,de tijd zal het wel laten zien..net zo als bij alle vragen,want in de toekomst kijken? wie kan dat nu echt?
admin
admin jun 13 '09
Ik denk niet dat ze meer weten, ik denk dat ze zich beter kunnen herinneren.
Nieuwe gaves denk ik persoonlijk niet maar juist herontdekte gaves.
miyase
miyase jun 15 '09
Ik denk dat de kijk van mensen gaan veranderen. Dat er nieuwe dingen gaan komen, waarvan de wereld in de war zal geraken, absoluut geen einde aan 'gewone' mensen. Ik weet het niet, ik denk het alleen.

Inderdaad, toen ik nog heel klein was, ongeveer 5-6 jaar geleden (nu ben ik 13), probeerde ik eigenlijk ook iets te vinden in mezelf. Ik bekeek voorwerpen heel goed, en probeerde er meer in te zien, door heel goed te kijken. Terwijl het doodnormale dingen waren.
Ookal was ik zo klein, ik dacht wat mijn doel kon zijn in de wereld, waarom ik hier was, en wat ik juist was.

Ik weet niet of het iets nieuws is.. Maar ik denk toch niet dat het nieuw is. Er zijn zeker mensen die vroeger net het zelfde deden en dachten als mij. Maar er zijn er weer ook niet..
Lena
Lena jun 15 '09
wat ik weet en denk...
dat de kinderen van nu heel bijzonder zijn smile
ik zie nu vaak hele bijzondere kinderen,misschien dat ik me er bewuster van ben..dat zou kunnen
misschien waren wij (wat ouderen) dit ook in die tijd dat wij jou leeftijd hadden wie zal het zeggen...
het enige wat heel fijn is dat alles bespreekbaar wordt..
en dat er ruimte komt voor....
Natalie1986
Natalie1986 jun 15 '09
maar wat zijn dan gewone mensen ?

Zijn dat mensen die geen gaves hebben of weeet ik wat?
admin
admin jun 15 '09
Natalie, denk je dat er mensen zijn zonder gaves? smile
Gaves zijn Goddelijk, het is iets van de Bron aan ons gegeven.
Zonder de bron, geen gaves. Elke mens komt van de BRon, ik ken geen mensen die niet van de Bron komen.
Dus ieder mens hier op aarde heeft gaves.
admin
admin jun 15 '09
Zijn alle mensen niet gewoon? Of juist allemaal buitengewoon bijzonder? laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Origineel bericht van: Eniroj
In een aantal documenten op deze site wordt genoemd dat er nu steeds meer nieuwe-tijds kinderen worden geboren. Met als voorbeelden de indigo, de kristal kinderen enzovoort. Ik vraag me af of dan de "gewone" mens uit gaat sterven?

En hoe die "gewone" mens dan nog verder moet groeien in levenslessen enzo als ze niet meer op aarde geboren kan worden?

Is het dan zo dat ieder mens in dit leven een grote stap in verlichting moet maken omdat dit de laatste kans is? Of heb ik het weer eens totaal verkeerd begrepen?

Om even terug te gaan op je topic, heb je het inderdaad goed gezien. Als we onder de gewone mens, "de wat minder spiritueel ontwikkelde mens", vatten, is dit inderdaad een uitstervend verschijnsel.
Cialara
Cialara jun 15 '09
Als dit zo is NiMS, betekent dit dan dat de gewone mens in een volgend leven spiritueler zal incarneren? En is het daarom dan ook noodzakelijk om in dit leven een grote stap voorwaarts te maken (spiritueel gezien dan?)?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Klopt helemaal. Zodra een "oud mens" nu overleidt, wordt hij direct geestelijk onderhanden genomen.

Daarom is het zo belangrijk dat er geen geesten blijven hangen. Niet voor niets zijn er heel veel lichtwerkers op dit moment bezig om nog niet overgegane zielen, een handje te helpen naar het licht.

(Denk aan plaatsen zoals Auschwitz, waar nog veel dolende zielen rondwaren.)
Emuca
Emuca jun 15 '09
NiMS, is volgens jou dat ook de reden dat ook mensen in staat zijn om dolende zielen naar het licht te helpen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '09
Nee dat is niet direct de reden waarom ze dat kunnen. Het is zowieso niet goed dat geesten blijven dolen. Dat was al voordat de nieuwetijdsen hier kwamen rondwandelen.
liesanne
liesanne jun 16 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Eniroj
In een aantal documenten op deze site wordt genoemd dat er nu steeds meer nieuwe-tijds kinderen worden geboren. Met als voorbeelden de indigo, de kristal kinderen enzovoort. Ik vraag me af of dan de "gewone" mens uit gaat sterven?

En hoe die "gewone" mens dan nog verder moet groeien in levenslessen enzo als ze niet meer op aarde geboren kan worden?

Is het dan zo dat ieder mens in dit leven een grote stap in verlichting moet maken omdat dit de laatste kans is? Of heb ik het weer eens totaal verkeerd begrepen?

Om even terug te gaan op je topic, heb je het inderdaad goed gezien. Als we onder de gewone mens, "de wat minder spiritueel ontwikkelde mens", vatten, is dit inderdaad een uitstervend verschijnsel.


hoe weet je dit....?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Door om je heen te kijken en het aantal nieuwetijdse kindjes te tellen. Aangezien de oudere mensen doodgaan, is het een kwestie van wachten voordat iedereen nieuwetijds is. Eigenlijk een kwestie van rekenen dus,
liesanne
liesanne jun 16 '09
ik tel er niet zoveel... confused
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Hoeveel jonge kinderen zie je om je heen? Ik heb enorm veel nieuwetijdse kindjes in mijn omgeving (jonger dan 4 jaar). Maar misschien komt het ook omdat ik ze heel snel kan herkennen (vanwege mijn fotolees kunsten).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki