Loading...
nl

herkenning van engelmensen

Cialara
Cialara jun 9 '09
Ik vroeg me dit al een tijdje af:

Kan ieder willekeurig spiritueel gevoelig mens een engelmens herkennen, en zo ja hoe dan?

Ik heb namelijk tot nu toe alleen van Hans gehoord dat hij de engelmensen herkend, en tot nu toe 1 maal van Heidelroos, via een fotolezing. Verder heb ik tot nu toe niemand hierover gehoord...
Delen:
Emuca
Emuca jun 9 '09
Misschien het soort 'gevoel hebben van'?

Ik zou niet weten hoe ze te herkennen? Ik weet alleen dat sterkere zielen voor mij duidelijker zijn en beter zichtbaar. smile
Cialara
Cialara jun 9 '09
Nou ja, Hans zegt dat hij vleugels ziet en een symbool bij het hart. ik vraag me af of een aurareader of een medium of paragnost dat ook kan zien. Of entiteiten dat kunnen zien...
admin
admin jun 9 '09
En nog een derde kenmerk, de diepte in het hoofd. Al hebben niet ale mensen met een voorwerp bij het hart ook die diepte in het hoofd. Dat terzijde.
Maar om je vraag te beantwoorden - ik weet het niet of-en-hoe andere mensen dat kunnen.
Cialara
Cialara jun 9 '09
Ik vraag het me namelijk af omdat er op die paranormale avond helemaal niets over werd gezegd... en ik er zelf natuurlijk ook niet over begon... en als je dan een medium tegenover je hebt verwacht je dat misschien toch??

Overigens kwam ik vanmiddag in een new age winkel met iemand aan de praat die het hele bestaan van de engelmens volledig ontkende en het nonsens noemde confusedvolgens haar zijn engelen nooit op aarde geweest...

Moet eerlijk zeggen dat ik intussen toch anders denk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Ik herken ze vaak wel bij een fotolezing. Het is vooral de leegte, maar ook de herkenning die je eruit pikt.

Mensen die het niet herkenne, zijn vooral bezig met zichzelf.

Het rare aan de engelmens, is dat je ze herkent aan de dingen die er niet zijn. Daar zijn veel mensen achter niet gewend om naar te kijken.

Dat het medium het niet zag, zegt veel meer over het medium, dan over jou.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik herken ze vaak wel bij een fotolezing. Het is vooral de leegte, maar ook de herkenning die je eruit pikt.

Mensen die het niet herkenne, zijn vooral bezig met zichzelf.

Het rare aan de engelmens, is dat je ze herkent aan de dingen die er niet zijn. Daar zijn veel mensen achter niet gewend om naar te kijken.


Julien, ik ben even heel erg nieuwsgierig, herkende jij me, bij de fotolezing, als zodanig?
admin
admin jun 9 '09
Als ik mijn foto nu zou plaatsen, zou je dan eventueel over bepaalde kenmerken kunnen vertellen ?

... uit nieuwsgierigheid !
admin
admin jun 9 '09
Ik heb wel afgeleerd om zomaar met eender wie over spiritualiteit te praten, of het engelmenszijn!

Het hoeft ook niet, en er komt ooit een tijd dàt het allemaal spontaner zal lopen en het zal ten goede komen.
Ondertussen kan je het integreren in je dagdagelijkse leven. Het is nu een soort herontdekken van jezelf!!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Hey Bart!

Ikke niet hoor. Je moet echt even Hans vragen. Hij doet het met plezier voor je! Maar als ik mijn persoonlijk hart mag volgen ben je zeker een Engelmens.

Weet je: en dat is voor iedereen... Het is een grond gedachte van 5D dat wat je autenthiek bent, je uitstraalt en dus aantrekt. Zo ook hier op dit forum. Begon het met een spaarzaam aantal Engelmensen (of lees net zo goed naar mijn part, mensen die dezelfde Bron-connecties hebben (dat vind ik beter dan de spirituele instap) trekt meer en meer dezelfde gestemde zielen aan. En dat is niet zonder reden. Wij moeten de handen in een gaan slaan. Niet meer discusieren over wat de engelmens, of Bron-mens wel of niet is.

Allemaal krachten verzamelen en de kosmos dienbaar zijn. Dan levert onze energie pas wat op.

Liefs Paulette
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Julien, ik ben even heel erg nieuwsgierig, herkende jij me, bij de fotolezing, als zodanig?

Op die foto niet want die was nogal oud. Daar speelde dat toen geen rol in ieder geval en zag ik het niet.
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Als ik mijn foto nu zou plaatsen, zou je dan eventueel over bepaalde kenmerken kunnen vertellen ?

... uit nieuwsgierigheid !

Ik zag mijn foto, en toen zag ik het zelf..
aan mijn ogen, die leegte..
admin
admin jun 9 '09
Hey Paulette,

Hans heeft al een tekening voor mij gemaakt .. waar dit antwoord er inderdaad uitkwam!

Een mooie uitspraak Paulette smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Als ik mijn foto nu zou plaatsen, zou je dan eventueel over bepaalde kenmerken kunnen vertellen ?

... uit nieuwsgierigheid !

Geen idee eigenlijk. Het werkt ook niet zo altijd. Ik ben namelijk wel altijd voorzichtig om dat stukje te noemen. En soms zie ik het ook helemaal niet, terwijl Hans wel een bol ziet.

Dan vraag ik me soms af, waarom ziet hans het wel, en ik niet smile.
admin
admin jun 9 '09
Ik plaats de foto .. zie maar.. ben gewoon benieuwd ..

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1434
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Een mooie uitspraak Paulette smile


Wat zal ik zeggen, grond regel?
admin
admin jun 9 '09
Inderdaad smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Ik plaats de foto .. zie maar.. ben gewoon benieuwd ..

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1434

No offense uiteraard, maar ziet er toch vrij leeg uit van binnen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
[Op die foto niet want die was nogal oud. Daar speelde dat toen geen rol in ieder geval en zag ik het niet.


Nog al oud?! Augustus 2008 en ik vroeg het in, wat was het maart 2009?
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Bart
Ik plaats de foto .. zie maar.. ben gewoon benieuwd ..

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1434

No offense uiteraard, maar ziet er toch vrij leeg uit van binnen.


Begrijp wat je bedoelt wink
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki