Loading...
nl

Gekke bui

admin
admin jun 9 '09
Ik heb al mijn gedichten/verhalen gebundeld en deze opgestuurd naar een uitgeverij .. spannend.. afwachten dus .. net zoals jij Emmy .. heb je al iets gehoord?

Groetjes,
Bart
Delen:
Emuca
Emuca jun 9 '09
Nope, helaas nog niet. Maarja, het lezen duurt ook wel even denk ik. Wel goed van je! Naar welke uitgever heb je het verstuurd?
admin
admin jun 9 '09
Free Musketeers .. en jij?
Emuca
Emuca jun 9 '09
Dezelfde, vooral omdat de kans op positief bericht zo groot is, en omdat het van mij niet zo groot hoeft...
admin
admin jun 9 '09
Nee, vond het ook positief overkomen allemaal.
admin
admin jun 9 '09
Heb gelezen dat het wel 6 weken kan duren vor je een bericht krijgt. Bij sommige uitgeverijen wel 6 maanden!
En je moet soms een zekere belangstelling kunnen 'bewijzen', zoals minimaal 100 personen. En een eigen voorraad boeken bestellen.
Kortom, spannende weken voor de boeg!
Ik duim voor jullie allebei!
Emuca
Emuca jun 9 '09
Ach, als ik er voor wil gaan, lukt dat me wel. En 6 weken vind ik wel meevallen. smile
admin
admin jun 9 '09
6 weken valt inderdaad wel mee smileDank Hans !!
Emuca
Emuca jun 9 '09
Ik keek ook bij Minx, maar daar duurt het minimaal 4 maanden... en dan krijg je meteen zo'n massa... Geef mij maar rust!
admin
admin jun 9 '09
De site ziet er goed uit .. maar dat klopt, waar je je het beste bij voelt!
admin
admin jun 9 '09
Mocht het niet lukken bij Free Musketeers: alternatief is uitgeverij Lulu. Een collega heeft hier zijn boeken uit laten brengen. Hij is er tevreden over.
http://www.lulu.com/
admin
admin jun 9 '09
Dank voor de tip Hans !!
Emuca
Emuca jun 9 '09
Maar bij lulu moet je een isdn (klopt dat?, haha) nummer zelf kopen... en dat is wel jammer. Maar het is wel een alternatief als je je boeken in een kleinere kring wil houden.
admin
admin jun 9 '09
uitgeverij eigen boek is er ook zo 1
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Ik heb al mijn gedichten/verhalen gebundeld en deze opgestuurd naar een uitgeverij .. spannend.. afwachten dus .. net zoals jij Emmy .. heb je al iets gehoord?

Groetjes,
Bart

Ik heb ooit de Merudi gedichtenbundel naar een uitgever opgestuurd. Helaas werd deze niet uitgegeven omdat de markt voor gedichtenbundels nogal moeilijk is, en eigenlijk alleen maar gevestigde auteurs een kans krijgen.

Ga overigens niet met die zelf-druk uitgeverijen in zee, want dat is meer een manier zodat jij zelf moet betalen voor de boeken en dan veel moeite moet steken om ze te verkopen.

Het uitgeverswereldje is een gek wereldje waar je echt je weg moet kennen.
admin
admin jun 9 '09
Dat geloof ik zeker Nims, dat het moeilijk is om een gedichtenbundel uit te geven .. ken de manieren van zo een zelfdruk-uitgeverij .. er wordt weinig voor je gedaan uiteindelijk .. ik wacht het even af wat het wordt .. dank smile
admin
admin jun 9 '09
Hee, fijn om lezen, Bart. succes gewenst!!!
admin
admin jun 9 '09
Dank je Belle smile
admin
admin jun 9 '09
Wat leuk om te lezen zeg! Ben heel benieuwd en hou jullie in de gaten laugh
Ik vind de gedichten en je gedachten in ieder geval prachtig, Bart!
En Emmy, ik ga nog op zoek naar jouw verhalen/boek. Staat dat ook ergens hier op het forum?? smirk
admin
admin jun 9 '09
Dank je wel Marjan ! laugh
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki