Loading...
nl

nieuwbee

Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
hallo allemaal

Ik zal me even voorstellen, ik ben monique(34),woon samen met remco en we hebben een dochter van 7,5 jaar.
Ik ben erg nieuwsgierig,dus heb ik me aangemeld.
Ik heb een foto van toen ik zwanger was en die wil ik graag laten lezen (eerst moet ik hem nog inscannen ;))
Daarna zal ik het verhaal erachter vertellen :rolleyes:
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Welkom Monique.

Ik weet niet of je ook de hoofdsite hebt gevonden die bij dit forum hoort, maar als dat nog niet het geval is, nodig ik je graag uit om op http://merudi.net een kijkje te nemen. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
nee, dat wist ik niet, ik ben hem aan het lezen!
Ik wist niet dat zo'n site bestond anders was ik er wel eerder, thx
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Graag gedaan. Ik merk dat veel mensen die op dit forum komen vaak de hoofdsite vergeten. Misschien eens over nadenken hoe dit duidelijker aangegeven kan worden :).
LPChip
LPChip jan 5 '07
Welkom Monique-Nino,

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Ook ik wens je een warm welkom!
Monique-Nino
Monique-Nino jan 5 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Graag gedaan. Ik merk dat veel mensen die op dit forum komen vaak de hoofdsite vergeten. Misschien eens over nadenken hoe dit duidelijker aangegeven kan worden :).
misschien kun je een soort banner maken bovenin het forum, of in het rijtje bovenin(mijnprofiel/ledenlijst enz.) linken van forumhome, dat je dan meteen naar die pagina gaat,want vanuit daar kun je wel naar het forum
LPChip
LPChip jan 5 '07
Misschien is het zelfs beter om in de template dat aangeeft waar je bent:

Het Levens Forum » Stel jezelf eens voor » nieuwbee te veranderen, en hiervoor een link naar de hoofdsite te plaatsen. Daarnaast kan inderdaad bij het hoofdmenu een extra link geplaatst worden om het nog duidelijker te maken.
mause
mause jan 5 '07
hoi monique. ook namens mij welkom hier. ik wens je veel lees en post(schrijf) plezier.
jo
jo jan 5 '07
welkom!
hestia
hestia jan 6 '07
hoi hoi,
ook namens mij een warm welkom



liefs hestia
Wendy's
Wendy's jan 6 '07
Welkom,

ik wens je veel plezier op het forum!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki