Loading...
nl

Help me alsjeblieft

Maris1976
Maris1976 jun 9 '09

Ik ben een beetje ten einde raad, ik ben ff hier niet geweest om dingen op een rijtje te zetten, maar ik kom er niet meer uit.

Ik droom dingen die uitkomen, afschuwelijke dromen, ik denk aan mensen waar ik nooit aan denk en hun overkomen nare dingen, ik voel andere emoties van mensen zo heftig, dit had ik voorheen ook wel een beetje, maar het loopt nu uit de hand.

Wie kan mij helpen hiermee om te gaan, helpen om me hiervoor af te sluiten, of helpen om anderen te helpen, ik weet het ff niet meer.

Als ik op bed lig dan volgen razendsnel beelden van mensen en hun gedachten op, ik kan er niet meer tegen, ik droom een tijd geleden over een jongen die verdronken is op een bepaalde plek, die nacht is hij verdwenen en 2 maanden later gevonden op die plek, zo heb ik deze week ook gedroomd over een ander drama precies op dat tijdstip (ik ging omdat ik me plots moe voelde rond 5 uur slapen) en in die droom voelde het niet goed, ik word wakker en ik ken die mensen niet eens en weer met details over het huis en het komt gewoon uit.

Sorry ben een beetje warrig misschien, maar ik kom er even niet zo goed uit en heb zoveel te vertellen wat ik voel en meemaak....
ik voel tegenwoordig oook pijnen van anderen zonder dat ik op dat moment weet waar ze last van hebben, ook zie ik flashbacks of beelden van gedachten die niet of wel van mij zijn, van een bepaalde plek.

Lijkt wel of ik zo overstroomd wordt met emoties en gevoelens, daarbij neem ik die emoties over en dat vind ik vervelend, want ik heb ook nog 3 kinderen die ik graag rustig wil opvoeden.


Liefs Maris
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 9 '09
Lieve Maris

Ik kan je niet helpen, ik heb hierover geen kennis. Ik hoop echt van harte dat je noodkreet snel wordt opgepakt en je bescherming kunt krijgen en begeleiding.

Sterkte en heel veel liefs, Paulette
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Ik heb net op een ander forum de tip gekregen om een edelsteen te dragen, dus dat ga ik als eerste even doen, hij ligt al een tijdje in mijn nachtkastje.

Verder weet ik het dus ook niet, wil hier alleen vanaf, wist altijd wel dat ik gevoelig was en dat onderdrukte ik vroeger door te blowen en te drinken, maar ja kan niet eeuwig puber blijven, het komt er toch ooit eens uit he?

Bedankt voor je lieve reactie in ieder geval.
Cialara
Cialara jun 9 '09
Lieve Maris,

Zo te lezen heb jij hele mooie paranormale gaven, maar komen ze op momenten dat jij er niet op zit te wachten en kun je er ook niets mee doen. Dat is niet makkelijk!
Het lijkt me belangrijk dat iemand je helpt op dit gebied, bijvoorbeeld met afschermen op de momenten dat het voor jou belangrijk is. Misschien kun je de piramide van Licht gebruiken die Julien omschreven heeft?

Het lijkt me voor jou ook fijn om bijvoorbeeld persoonlijke begeleiding te krijgen van een andere paragnost of medium om je hiermee verder te helpen...

En inderdaad is het ook in het belang van je kinderen dat je er mee om kunt gaan.

Sterkte hiermee!

Groetjes Jorine
admin
admin jun 9 '09
Beste Maris,

Tjonge, dat is serieus probleem. Ik wil eerst even wat vragen. Je zegt dat je een edelsteen in je nachtkastje hebt liggen. Welke steen is dat? En heb je nog meer edelstenen in je slaapkamer?
Ik moet dat namelijk ten strengste ontraden. Edelstenen mogen niet in slaapkamers liggen. Met uitzondering van een enkele, de engelsteen (weet zo de officiele naam niet). Maar alle andere edelstenen kunnen erg sterk werken. Er zijn zelfs combinaties die dodelijk kunnen zijn, dat is me verteld door iemand die zeer deskundig is en mij dat beschreef.
Dus, om te beginnen de edelstenen de slaapkamer uit. Overdag mag je ze best dragen. Liefst een beschermende steen, zoals hematiet. Maar hou je slaapkamer vrij van dit soort invloeden. Het kan je hoge gevoeligheid omzetten in overgevoeligheid.

Dan kan ik je iets aanbieden. Ik kan reiki-symbolen zetten in de hoeken van je slaapkamer. Dat kan ik op afstand, ik hoef dus niet langs te komen. Die symbolen kunnen je slaapkamer reinigen van negatieve energieen en de nodige bescherming geven.

Ik hoop je hiermee al een klein beetje van dienst te zijn.
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
hmmm ja ik weet niet of het voelt als gaven, want ik weet gewoon niet wat het is, het teveel wat ik voel.

Die lichtpiramide ga ik even opzoeken.

Bedankt voor je reactie ook
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Hans smile

Ik heb een amethist een paarse, ik heb hem hier nu naast me liggen.
Ik schrik van je zijn over dat het dodelijk kan zijn in combi met, ik heb verder geen stenen alleen die.

Ik ben verder niet thuis in Reiki, ik ben zo groen als gras, alleen voel zoveel.
Maar ik neem het aanbod wel aan over het reinigen van de kamer.

Maris
admin
admin jun 9 '09
Maris,

Een amethyst werkt op de hoogste chakra's. En die zet dus je kruinchakra en derde oog VOL open. In combinatie met jouw hoge gevoeligheid is het dus niet verbazingwekkend dat jouw visioenen verder reiken dan gewenst. Ik zou deze zsm weghalen uit de slaapkamer.

Over dat het dodelijk kan zijn - wees gerust. Dat zijn speciale combinaties van stenen die, als je ze achter elkaar toepast, lichamelijke gevolgens hebben die levensgevaarlijk zijn. Dat is hier niet het geval.

Wat kan helpen in jouw geval zijn oefeningen om goed te aarden. Zo kan overtollig energie terug de aarde in. Ken je aardingsoefeningen? Zo niet, dan hoor ik dat wel.

Ik zal zometeen je slaapkamer even behandelen. Is geen probleem.

Graag gedaan!
En sterkte!

Groeten,
Hans
admin
admin jun 9 '09
Maris,

Ik heb even de slaapkamer 'behandeld'. Moet nu rustiger zijn. Ik dacht wel te 'zien' dat je een violet dekbed hebt liggen op het bed. Klopt dat? De kleur versterkt mogelijk het probleem. Leg eens een ander dekbed neer met een andere kleur.

Ik hoop dat het nu iets beter zal gaan. Laat je het resultaat weten? Zo niet, dan zijn er nog wel andere dingen waar ik je mee kan helpen.

Groeten,
Hans
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Hans, ik heb een grijzig dekbedovertrek en ik leg er elke week een schone op, als ik aan lila denk dan denk ik meteen aan 2 van mijn woonkamermuren die heb ik een paar weken geleden lila geschildert.

Ik ga even naarmijn slaapkamer toe nu en even liggen, ik wil weten hoe het voelt.

Verder weet ik idd niet wat aardingsoefeningen zijn. Dus als je tijd hebt, ik heb je toch ook op hyves?

Liefs Maris
admin
admin jun 9 '09
Ja, Maris, je hebt me ook op hyves. smile

De klachten, zijn die ook gekomen (of versterkt) toen de woonkamermuren deze kleur kregen?

Aardingsoefeningen zijn er in vele vormen. Wordt ook wel gronden genoemd. Het is bijzonder belangrijk voor spirituele mensen. Het zorgt ervoor dat je echt contact houdt met de aarde. Veel mensen zijn teveel bezig met de hoogste chakra's en lopen daardoor het risico dat ze teveel gaan 'zweven' en daarmee teveel ontvankelijk worden voor hogere energieen. Door contact te leggen met de aarde kan je de overtollige energie kwijt.

De makkelijkste vorm van gronden is als volgt:

Ga op een stoel zitten en zet je voeten stevig op de grond. Sluit je ogen en laat in gedachten wortels groeien vanuit je voetzool tot diep in de aarde. Laat de wortels groeien en groeien, tot de kern van de aarde. En laat dan de energie van de aarde via de wortels omhoogkomen en door je voetzolen in je lichaam trekken. Van je benen omhoog tot bij je hart. Laat de energie stromen vanuit het diepst van de aarde tot in jezelf, totdat je het voelt afnemen. Dan ben je weer helemaal geaard.

Ook simpele dingen als: graven in de tuin, onkruid wieden, en dat soort zaken zijn natuurlijke manieren om te aarden.
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Zou je niet aan je gidsen en engelen kunnen vragen om niet alles tegelijk naar je toe te zenden. Aangezien je er blijkbaar nog niet echt aan toe bent. Mij heeft het in ieder geval wel geholpen!! Het werd toen aan mij doorgegeven wat ik op dat moment aan kan gelukkig...
Heb jij de dood van Pieter Bronsgeest gezien ? of heb je het over een andere jongen. Hij is de eerste die bij mij opkomt namelijk.
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Ja pieter ....ik krijg kippevel, hoe doe jij dat??? Ik ben nu beetje in shock......
ik droomde op de nacht dat hij verdween, toen wist ik dus niks van hem, dat hij in het water was gevallen en op een visserboot bloemen uitdeelde met een visserhoedje op, ook op die plek waar hij is gevonden en ook voelde ik dat hij teveel gedronken had.

Toen ik die week dat bericht las in de krant werd ik letterlijk gek en voelde me heel gek en raar, alsof ik het niet was en alsof hij tegen me praatte.

Hij is dus achteraf door vissers gevonden op een boot en werkte op een vis afdeling in een winkel en zijn moeder heeft de Pieterplant bedacht....

Heb wel eens eerder dromen gehad die uitkwamen, maar niet op- deze manier.
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Hoebedoel je "hoe doe jij dat?"

dat Pieter Bronsgeest bij mij als eerst in me op komt?

of aan mn gidsen vragen?
Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Geen idee , ik wordt gewoon overspoelt door dit soort gevoelens en dromen en weet niet hoe of wat en waarom...wat moet ik daar mee, hoe sluit ik me af?

Ik kwam hier ooit naar dit forum, omdat ik best gevoelig ben en energieen voel in kamers, en mensen erg goed anvoel en inituitie wil ik ook ontwikkelen, maar waarom moet dit alles in sneltreinvaart?

Nu heb ik van Hans al bruikbre tips gehad en hoop ff rust te vinden.
Beschermengel
Beschermengel jun 9 '09
Jee Maris dat is nogal wat, Hans kan je hier goed mee helpen dus luister goed naar hem.

Quote:
Met uitzondering van een enkele, de engelsteen (weet zo de officiele naam niet).


bedoel je deze steen Hans?
=================================


Seleniet steen, ook wel de engelensteen

genoemd door de hoge vibratie die deze steen uitzend.

Deze steen is weldadig voor lichaam geest en ziel en zuivert tevens de ruimte waarin hij staat.

Deze steen is zelfreinigend.

Seleniet versoepelt het contact met gidsen en engelen en andere hogere wezens.
Seleniet richt haar energie naar de gebieden die het meest hulpbehoevend zijn.
De kracht van Seleniet ligt in de gave om met alle chakra's in het lichaam te kunnen werken.
In tegenstelling tot vele andere kristallen en stenen,
richt Seleniet zich niet tot een aspect of probleemgebied.
Het werkt zoals een tuner; het zoekt ruisgebieden in de aura's op.
Seleniet wordt vaak gebruikt voor het verhelderen van denkprocessen.
Het zou een van de vormen van kennisopslag in Atlantis en Lemurië zijn geweest.
Seleniet is als enige, naast Apophylliet, krachtig genoeg om negatieve energieën uit kwarts te verwijderen.
Tevens is Seleniet uniek omdat het als enige kwartskristallen kan programmeren,
door simpelweg de te reinigen stenen op of tegen de Seleniet te leggen.
Seleniet kan zowel de negatieve energie verwijderen, als de stenen weer opnieuw opladen.
Programmeren van andere stenen geschiedt door de punt van het Seleniet op de steen te richten, en hierbij te visualiseren hoe de toegevoegde energie moet functioneren.

Omdat Seleniet als een brug dient tussen de verschillende niveaus van bewustzijn, is het een goed hulpmiddel bij visualisatie, meditatie en het verkennen van het onderbewuste.
Seleniet richt zich tot de bron van fysieke problemen en geeft inzicht in de oorzaken van de klachten.
Seleniet heeft de unieke eigenschap om te verbinden en te balanceren, ook tussen individuen.
Sommige (echt)paren gebruiken grote stukken Seleniet als een berichtencentrale:
Het verzacht alle ruis uit communicatie, die veroorzaakt zou kunnen worden door onduidelijke uitspraken of boodschappen.

Maris1976
Maris1976 jun 9 '09
Ik ben dus ook nog niet thuis in gidsen engelen, reiki, alleen voel ik vanalles en droom ik.

Zou ik me eens moeten inlezen MIsschien dat dingen dan beter te begrijpen zijn voor me?
admin
admin jun 9 '09
ja, Seleniet. Dank je Beschermengel.
Die mag wel in de slaapkamer, vanwege de verzachtende werking. Een erg fijne en ook bijzonder mooie steen.
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Je hebt altijd een gids bij je die je beschermt! Je kan ook gewoon hardop zeggen van sorry ik wil alleen alles doorkrijgen wat ik aankan en je gids weet wel wat je aan kan. Misschien is dit gewoon een test in hoeverre je dingen aan kan!
probeer het maaar hardop te zeggen
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Deze is al vaker voorbij gekomen, maar het afsluiten doe ik altijd met een pyramide van licht, en werkt altijd:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki