Loading...
nl

gezichten

alpha
alpha jul 13 '04
Hoi, er is mij het een en ander overkomen en zou graag horen of er meer personen zijn die dit herkennen en mij hier wat meer over kunnen vertellen. Mijn vader is drie jaar geleden op 18 juli overleden. Hij is mij twee dagen later gedag komen zeggen via een hel blauw licht in mijn slaapkamer,een geweldige ervaring! In dromen mij laten zien dat hij verder ging.Na deze ervaringen komt het regelmatig (circa 2x p.w.)voor dat ik tussen slaap en waken gezichten zie van mensen die ik niet ken. Meestal mannen of jonge kinderen. Helaas kan ik hen niet verstaaan, wel hoor ik mijn naam roepen door stemmen die ik niet herken.Ik wil wel kontakt maken,maar vindt het ook een beetje angstig. is er iemand die mij hier in kan adviseren? bijvoorbaat dank !
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '04
Ik heb niet dezelfde ervaring dus daar kan ik niet veel over zeggen. Wel is het volgens mij zo dat angst een bepaalde blokkade kan opwerpen waardoor communiceren lastiger is. Nu lijkt me dat ook wel een beetje logisch met al die onbekende gezichten, want ook in het "normale" leven ben je op je hoede met vreemden.

Volgens mij moet je naar je gevoel luisteren, en weet dat je vader bij je is om je bij deze "trips" te begeleiden! Veel sterkte en nog gecondoleerd met het verlies.
alpha
alpha jul 14 '04
Hoi nims,

bedankt voor je reactie,ik denk dat je helemaal gelijk hebt wat betreft de angst,die blokeerd. Waarschijnlijk moet ik ook beter stil staan bij het feit dat pa mij begeleid. Zodra ik de moed bij elkaar heb geraapt zal ik proberen het kontakt uit te breiden.

groetjes, alpha
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '04
Veel succes! En laat even weten hoe het is gegaan.
alpha
alpha aug 2 '04
Hoi Nims,

Net terug van vakantie, enorme "drukte" om me heen gehad van gene-zijde. Waarschijnlijk door mijn ontspanning,ik heb me voor genomen om langzaam kontakt te gaan zoeken.Ik hou je op de hoogte!

gr. Alpha
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '04
Hoi alpha,

Ik ben ook net pas terug van vakantie :),

Wat voor een drukte? Hadden ze ineens door dat je openstaat? Zorg er iig wel voor dat je goed voor jezelf zorgt en er niet zo hard in meegaat dat je jezelf erin verliest. Doe dus nooit dingen die je niet wilt! Als iets je dat vraagt / opdringt, moet je gewoon resoluut nee zeggen. Een goede en doordringende boodschap zorgt ervoor dat dit dan ook echt niet zal gebeuren!
alpha
alpha aug 9 '04
hoi Nims,

bedankt voor je tip :D, ik zal er zeker aan denken!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '04
Heel goed. Ik ben wel benieuwd naar je bijzondere ervaringen. :D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki