Loading...
nl

Blote voeten...

admin
admin jun 6 '09
Ik merk op dat ik in huis heel veel op blote voeten loop.
Als ik in de tuin wil, doe ik wel sandalen aan, omdat rond mijn huis
een heel deel van die kleine grijze steentjes liggen ( auw, auw) , en omdat m'n hond al eens een **** legt,
en daar wil ik absoluuuuuuuuuuut niet op trappen.
Maar als het effe kan, het liefst op mijn blote voeten. Het is heerlijk om zo te lopen..

doen jullie dat? grinwhistle
Delen:
admin
admin jun 6 '09
Ja lekker op blote pootjes, maar wel als er gestofzuigd is anders heb ik steeds kattebaksteentjes tussen mijn tenen.. laugh
Helma
Helma jun 6 '09
Op blote voeten lopen vind ik heerlijk, maar krijg zo'n last van keihard eelt! En dat gaat dan weer barsten en dat doet soms behoorlijk zeer. Kan ik weer aan de slag met grof schuurpapier. Ook heb ik gauw last van koude voeten: nu ook, lekker met mijn slofjes aan.
frettenfan
frettenfan jun 6 '09
Het viel me pas op dat ik het fijn vindt om op blote voeten door het huis te lopen en toch doe ik dat eigenlijk weinig.
Cialara
Cialara jun 6 '09
Oh, ik vind het heerlijk, loop eigenlijk de hele ochtend op blote voeten, totdat ik echt weg moet! Ook in de tuin loop ik vaak op blote voeten, vaak vergeet ik zelfs mijn slippers aan te doen als ik ze "even" heb uit gedaan.
Beschermengel
Beschermengel jun 6 '09

Altijd op blote voeten gelopen, maar sinds ik steunzolen heb lukt het me niet echt om lang op blote voeten te lopen wat ik dus erg jammer vind. Maar ja ouderdom komt met gebreken he grin
Eruan
Eruan jun 6 '09
Ik loop heel veel op blote voeten, of op sokken.
Met blote voeten door het gras, over de stenen en lekker voelen hoe warm of koud de grond is. Dat is altijd fijn.
Maryssa
Maryssa jun 6 '09
Heerlijk is dat op blote voetjes rondlopen. Ik ben een enorme fan van laarzen met hoge hakken en pumps dus ja zodra het kan gooi ik ze uit en geef mn voetjes wat rust. Thuis loop ik dus altijd op blote voeten of op sokken.
admin
admin jun 6 '09
Blote voeten? Eigenlijk vind ik sokken ondingen.....:)
Ik loop dus heel veel op blote voeten!!!
Richie Richard
Richie Richard jun 6 '09
Als ik niet weg hoef, dan loop ik op blote voeten.. Al ben ik eens op blote voeten helemaal naar de stad gelopen, met een extra lange route, in de zomer.. Geloof me, de straten zijn dan gloeiend heet, en ik ging gewoon 7km lopen op mijn blote voeten. En het voelde heerlijk.
Islandlady
Islandlady jun 6 '09
Wish I could... zal eens even een home pedicure doen.... dan kan ik weer op blote voeten lopen. Heerlijk!
admin
admin jun 7 '09
Islandlady, waarom een home pedicure? Nooit schamen voor wat je draagt!!! Gewoon trots zijn op wie je bent, zelfs met je voeten die een pedicure nodig hebben smile
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
LOL Mar, ga gewoon met mn voeten in een bakje water en lekker weken nageltjes doen en zo smileMaar dat ik een paar moeilijke voeten heb is zeker smile
Ben apentrots op mijzelf schat!
admin
admin jun 7 '09
Kijk, dat wil ik graag horen!! winkJe bent een kanjer en je voeten mogen er ook zijn... dus straks lekker met je voeten in een badje!!! Verzorg ze maar goed, want als je goed voor je voeten zorgt.........zorg je goed voor je hele lichaam!! laugh
Islandlady
Islandlady jun 7 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Kijk, dat wil ik graag horen!! winkJe bent een kanjer en je voeten mogen er ook zijn... dus straks lekker met je voeten in een badje!!! Verzorg ze maar goed, want als je goed voor je voeten zorgt.........zorg je goed voor je hele lichaam!! laugh

blushmaar ga het doen hoor
admin
admin jun 7 '09
En...Bea...heeft het je goed gedaan? De aandacht voor je voeten, dus voor je hele lichaam?
Vandaag krijgen mijn voeten beweging, want ik ga wat opruimen ... komt goed!
Vanavond krijgen ze weer extra aandacht smile
Emuca
Emuca jun 8 '09
Ik hou van blote voeten. In de zomer loop ik het liefst zo rond. Lekker met modder tussen je tenen. Maar ik ben gek en loop soms door de sneeuw zonder schoeisel aan. smile
Eruan
Eruan jun 9 '09
In de sneeuw ben ik afgelopen winter nog wel geweest, werkt ook goed voor wintertenen... wink
@Laraprinta: dan moet ik ook nog even goed voor mijn voeten gaan zorgen. Maar hebben voeten echt invloed op de gezondheid?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
In de sneeuw ben ik afgelopen winter nog wel geweest, werkt ook goed voor wintertenen... wink

Ik ben dan altijd bang voor sneeuwballen.
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: Ann_ik

@Laraprinta: dan moet ik ook nog even goed voor mijn voeten gaan zorgen. Maar hebben voeten echt invloed op de gezondheid?

Ja absoluut, in je voeten kun je je hele lichaam terugvinden. Als je hoofdpijn hebt, masseer dan eens je grote teen of je duim [want het geldt ook voor je handen]. Heb je last van je rug, behandel dan de binnen-zijkant van je voetn.
Ik zal eens op zoek naar een lijst waar je welke punten kan vinden, of ik scan mijn overzichtjes wel eens op!! smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420