Loading...
nl

nieuw hier

Henny
Henny jun 3 '09
Hallo,
Ik lees hier af en toe en dacht nu wordt het eens tijd om me te registreren en voor te stellen.
Ik ben Henny, vrouw, 52 jaar, woon samen met mijn zoon van 16 jaar.
Ik heb bijna 30 jaar gewerkt bij een groot bedrijf, maar voelde me er totaal niet meer thuis en heb na een arbeidsconflict met mijn chef besloten om daar weg te gaan.
Ik ben nu sinds 1 februari werkloos.
Heerlijk, die stap heeft me enorm goed gedaan.
De afgelopen jaren heb ik een opleiding counsellen gedaan en ik doe aan Quantum Touch.
Ik wil graag voor mezelf beginnen, ik heb het gevoel dat ik aan alle kanten geholpen wordt, ik denk dat ik dat verder niet uit hoef te leggen.

Ik was ooit lid van een forum en daar schreef ik onder de naam eenvoud, Helma schreef daar ook kan ik me herinneren..

Leuk om hier te zijn.

liefs Henny.
Delen:
admin
admin jun 3 '09
Hallo Henny,

Van harte welkom op dit forum!
Ik wens je veel plezier hier!

Groetjes,
Hans
Emuca
Emuca jun 3 '09
Welkom hier! smileIk wens je een fijne tijd.

Liefs,
Emmy
Helma
Helma jun 3 '09
Heee Eenvoud! Wat tof je weer te lezen! Echt super dat je deze site gevonden hebt! Van harte welkom hoor, en doe lekker mee! dat brengt het leeftijdsgemiddelde weer ietsje omhoog wink
Zoveel jongelui hier, ik voel me soms oudddddddddd....

laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Hoi Henny,

Erg leuk dat je hier bent en nog een oude bekende tegenkomt! Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal hebt ervaren in deze nieuwe periode en hoe je ineens in aanraking ermee bent gekomen en zelfs een omslag hebt durven te maken in je leven.
admin
admin jun 3 '09
Hallo Henny,

Aangenaam en welkom !

Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara jun 3 '09
Hoi Henny,

Welkom bij Merudi, hoop dat je hier een leuke tijd hebt.

Groetjes Jorine
Islandlady
Islandlady jun 4 '09
Hallo Henny!

Een warm welkom

Bea
admin
admin jun 4 '09
Hoi Henny, leuk je te ontmoeten!
admin
admin jun 4 '09
Welkom Henny. grin
Lena
Lena jun 4 '09
welkom henny smile
mag
mag jun 4 '09
welkom henny! en ik wens je veel wijsheid toe.warme groet michael
Henny
Henny jun 4 '09
Dank jullie wel voor het warme welkomst.

@Helma, hihi, als ik mijn leeftijd zie staan, denk ik goh.. zo oud al, maar ik voel me niet oud. Leuk om je hier weer te lezen, dat is een tijdje geleden hè?

@NiMs,er is veel veranderd in mijn leven toen ik een burn-out kreeg, ruim zeven jaar geleden. Voor die tijd ben ik al zoveel op zoek geweest naar hulp, naar begrip eigenlijk. De hulp die ik kreeg bestond voornamelijk uit hoe ik me veranderen moest.
Ik moest meer voor mezelf opkomen, me niet alles aantrekken, enz. ik was té lief, té gevoelig, té bescheiden... Dus ik leerde voornamelijk om me aan te passen (vooral niet mezelf zijn).
Achteraf kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik een burn-out kreeg, ik werd wakker, zoiets denk ik.

Tijdens de burn-out kreeg ik hulp, waar ik heel weinig aan had.
Ik kreeg het gevoel dat die persoon me een kant op wilde sturen, wat ik helemaal niet meer wilde (en kon).
Het leek wel of er binnenin me iets schreeuwde om eruit te kunnen komen.
Misschien wel iets waar ik al heel lang naar op zoek ben.
En zo begon het, ik ging niet meer op zoek buiten mezelf.
Ik ben een opleiding counsellen gaan doen, in eerste instantie vooral voor de innerlijke groei waar een groot gedeelte van de opleiding uit bestaat.
En omdat ik iets wil kunnen betekenen voor (vooral) kinderen.
Ik zie zoveel kinderen om me heen die een stempeltje krijgen. En zie ook dat er kinderen zijn die zich naar dat stempeltje gaan gedragen.

Met Quantum touch kwam ik toevallig in aanraking, er was een open avond, ik kwam eigenlijk ergens anders voor.
Het was helemaal mijn ding, dat kan ik niet uitleggen hoor, maar het voelde enorm goed.
Ik zie een combinatie in Quantum touch en counsellen, maar kan het nog niet helemaal invullen.
Het heeft te maken met het elastiek tussen lichaam en ziel. (Ik zag die titel hier staan,het sprak me enorm aan en heb het gelijk gekocht.)

En hoe heb ik de omslag durven maken? Ik was op een gegeven moment alleen nog maar bij dat bedrijf voor de financiële zekerheid. Maar ik voelde me daar helemaal niet meer op mijn plaats. Ik heb nog een tijdje geprobeerd om me aan te passen, maar dat lukte me niet meer en dat wil ik ook niet meer.
Ik heb gekozen voor het vetrouwen wat ik voel, dat er een hele andere taak voor me is.

Nogmaals dank voor de warme welkomst.

liefs Henny
Maryssa
Maryssa jun 4 '09
Welkon Henny. Leuk dat je er bent! smile
Helma
Helma jun 4 '09
Henny, dat was toch op Innerned, of was het toch een forum ervoor... mijn geheugen laat me in de steek. Ja, ook ik had rond 2003 een burnout: nauwelijks uit te leggen aan anderen, maar als je eruit komt, denk je: dat nooit weer!

Heerlijk. De laatste tijd komen er telkens weer nieuwe 'oude' mensen op mijn pad, en dat is zo leuk! In september ga ik op een koor hier in het dorp. Ik weet zeker dat ik een bak oude meiden herkennen zal. Heb nu al voorpret. Laatst zag ik een koor in Harderwijk met een soortgelijk repertoir (Blof, Queen, Marco), en ik kon het gesprek met mijn tafelgenoten niet volgen, maar werd continue afgeleid. Wat een heerlijk leven hebben we toch.

Sorry Henny, nogal off-topic in jouw voorstelrondje! blush
admin
admin jun 5 '09
Hallo Henny,

Voel je welkom!

Groetjes Marjan
gast
gast jun 5 '09
Hé dat klinkt bekend. Welkom laugh
Henny
Henny jun 6 '09
@Helma dat was inderdaad op innerned. Ik weet nog dat je toen bezig was om een bloemtjes blazer te maken, hihi.

@Marjan, dank je wel ik voel me welkom hier.

@gast, jij ook bedankt voor je welkomst, wat klinkt er bekend?
Natalie1986
Natalie1986 jun 6 '09
Hallo Henny

Welkom op deze forum

Liefs Natalie
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki