Loading...
nl

Wie kan voorspellen of.....

admin
admin jun 2 '09
Mijn laatste ex nog bij mij terug komt en wanneer?

Voor de mensen die over 'loslaten' beginnen.. ja ik weet het.. maar het is een vraag die in mijn hoofd blijft spoken. Waar ik graag antwoord op zou willen..

Mocht je voor de voorspelling vragen hebben over mij of over hem dan beantwoord ik die graag.

Dus ja, ik ben heel benieuwd.
Delen:
Justme1808
Justme1808 jun 2 '09
hmm heb aan de 1ne kant wel de zelfde vraag...
of ik en me soulmate het leven zullen gaan delen...

mocht iemand hier een antwoord op hebben...

en ergens weet ik het antwoord zelf wel,maar hoor graag jullie voorspellingen cq reactie.

greetzzz DOminic
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Wat bedoel je met terugkomen? Of jullie weer een relatie krijgen, of dat hij jou weer wilt? Jullie gaan namelijk geen relatie meer krijgen omdat het gewoon niet past, jullie twee.
admin
admin jun 3 '09
Met terug komen bedoel ik eigenlijk: Zal hij mij nog benaderen omdat hij mij terug wil.

En zo ja wanneer ongeveer.

Of ik hem dan wel of niet terug neem dan kan ik dan bepalen.
Heel misschien ontwikkeld hij zich wel ondertussen. (bijvoorbeeld)

Hij is gesloten en heeft een muur om zich heen
En ik ben open en emotioneel.
Bedoelde je dat met jullie passen niet bij elkaar?
admin
admin jun 3 '09
De beste voorspeller, dat ben jijzelf. Diep in je hart weet je of deze persoon bij je past of niet. Mijn indruk van het hele verhaal is dat dit niet de persoon is voor jou.
admin
admin jun 3 '09
Ja maar lieve Hans, dat is de vraag niet...(niet stom bedoeld hoor) maar ik wil gewoon heel graag weten of hij mij nog benaderd en wanneer.. en dan kan ik op dat moment opnieuw de keuze maken: ja of nee.

Misschien sta ik of hij op dat moment wel anders in het leven.
Dus afgezien of we bij elkaar passen of niet, wil ik zo graag weten wat mensen zien/voelen over zijn wel/niet terug keer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Nee die keuze hoef je niet meer te maken. Je kan hem dus met een ongerust hart, loslaten.
admin
admin jun 3 '09
Nims: dus hij zal me niet meer benaderen? ook niet over een tijdje?
admin
admin jun 3 '09
Precious,
Leer uit de situatie, en hou het niet meer vast.
Neem eigen beslissingen, en laat je niet afhangen van iemand anders.
als hij terug bij je komt, en jij laat dat toe, zal je als een popje aan koordjes behandeld worden.
Wat wil jij?
admin
admin jun 3 '09

dankje.. maar ik neem ook mijn eigen beslissingen.

Wel heel aardig van je.

Ik wil gewoon zo graag antwoord(en) op mijn vraag en het liefst van iemand waarvaan voorspellingen uitkomen.
admin
admin jun 3 '09
Origineel bericht van: Precious

Ik wil gewoon zo graag antwoord(en) op mijn vraag en het liefst van iemand waarvaan voorspellingen uitkomen.



aha.. die iemand dat ben jij zelf!!
admin
admin jun 3 '09

Oke..maar hoe doe ik dat dan?
Hoe kan ik antwoord geven op mijn eigen vraag?
admin
admin jun 3 '09
kijk naar wat er is gebeurd,
voel naar wat je erbij voelde
Ontdek in je hart wat je zelf wil.
Neem een eigen beslissing rond liefde en gelukkig zijn,
geef "wishfull-thinking" geen ruimte, meestal val je dan plat met je neus op zeer vervelende feiten.
Leer uit je verleden,
en handel vanuit liefde voor jezelf
Als je dàt allemaal doet,
kan je je eigen voorspellingen maken.
gast
gast jun 3 '09
Waarom ben je er zo zeker van dat iemand buiten jouzelf een voorspelling kan doen.
Even één ding; hoe graag je ook zou willen; jij kan hem niet veranderen en hij zal ook niet veranderen omdat jij het wil. Die jongen is net zo veel zichzelf als jij dat bent. Zoek de liefde in jezelf en je zult het dan pas kunnen ontmoeten in een ander.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Origineel bericht van: Precious
Nims: dus hij zal me niet meer benaderen? ook niet over een tijdje?


Nee, ook niet over een tijdje. In het verleden blijven hangen heeft dus geen enkele zin. Je moet gewoon vooruit kijken en verder gaan.

Pas als je van jezelf houdt, kan een ander ook van jou houden.
admin
admin jun 3 '09
Gast: Bedankt voor je reactie, maar je begrijpt mij verkeerd. Ik wil hem echt niet veranderen. Maar ik zelf bijvoorbeld ben ook anders dan ik een jaar geleden was, omdat je als mens ontwikkelingen doormaakt.

Bellefleur:
Dankje, dat is een heldere uitleg en ik ga daar zeker mee oefenen.
gast
gast jun 3 '09
Precious, het is niet alleen het letterlijke veranderen wat ik bedoel, maar ik merk uit jou schrijven dat je wel wil dat hij anders wordt. Je wil dat hij zijn muur afbreekt zodat hij jou mogelijk zou kunnen geven wat jij wil dat hij jou geeft. Je zou willen dat hij bij jou terug komt maar je weet nog niet wat je dan wil want dat hangt er maar vanaf hoe hij dan is. Is hij niet wat je zou willen dan zul je hem dus niet terug nemen, is hij wel zo als jij zou willen dan neem je hem wel terug.
Vind je dit eerlijk?
Ik denk zelf dat je eerst eens gelukkig moet zien te worden met jezelf. Dan komt degene die jou leven kan complementeren vanzelf. Tot die tijd zal je alleen maar mensen tegen komen die jou een spiegel voorhouden.
Wat wil je; iemand die oprecht van jou houd, of iemand die wel of niet in jou straatje wil passen.
admin
admin jun 3 '09
Gast, ik snap heel goed wat je bedoelt. Tuurlijk willen wij allen iemand die oprecht van ons houd.
Het komt er bij mij gewoon op neer dat ik hem mis.
Ik weet ook niet wat ik er meer over kan zeggen.

maar wie zegt dat ik niet van mijzelf houd. Of wie zegt dat ik niet gelukkig ben. Ik kan me juist ontzettend gelukkig voelen door de kleine dingetjes in het leven.

Je kunt toch ook én van jezelf houden én iemand missen..
gast
gast jun 3 '09
Waarom ga je dan zelf niet naar hem toe? Waarom laat je het van hem afhangen?
admin
admin jun 3 '09

Omdat ik mijzelf dan in een afhankelijke positie zet, zovan:
Ik kan echt niet zonder jou dus ben ik maar weer terug gekomen.

Nee het moet wel van zijn kant komen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki