Loading...
nl

Handlezen

admin
admin jun 1 '09
Hoi,

Ik heb begrepen dat jij Koen, goed bent in handlezen .. of misschien iemand anders? Ik ben zo vrij mezelf uit te nodigen voor een handlezing smileWie wil smile

Bedankt en groetjes,
Bart

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1429
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1428
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jun 2 '09
De hand van Bart, wie wilt hem lezen..





Koen
Koen jun 2 '09
Ik zal vanavond een poging wagen. Gr koen
admin
admin jun 2 '09
Alvast bedankt Koen!

Groeten,
Bart
Koen
Koen jun 2 '09
Ok here we go. De drie belangrijkste zijn hartlijn, levenslijn, hoofdlijn. Iedereen heeft die, uitzondering als hartlijn en hoofdlijn samenkomen.
Hartlijn: hartlijn staat voor emotie, het gevoelsmatige, zegt ook iets over je potentie tot liefhebben. Hoe je omgaat in relaties met elkaar.
Jouw hartlijn is lichtjes gebogen. Duidt erop dat je je gevoelens,emoties toont door daden en minder door het te verwoorden. Er zijn neerwaartse aftakkingen te zien. Is negatief teken en wijst op teleurstellingen.
Uit een boek komt het volgende: Bang anderen tot last te zijn en zijn gevoelens te verraden.
Ik denk dat het idd vooral te maken heeft met teleurstellingen in je gevoelsleven. Raad laat het verleden los, liever korte pijn dan neg. gevoelens bij je te houden.

Hoofdlijn staat voor je manier van denken, realist of meer gericht op fantasie. Zegt ook iets over je concentratie vermogen. Lengte van hoofdlijn zegt iets over het nemen van beslissingen. Let op hoofdlijn heeft geen betrekking op een hoog IQ of laag IQ. Jij hebt een lange hoofdlijn wat duidt op het nemen van weloverwogen beslissingen. Je ziet de verschillende kanten/mogelijkheden van een probleem, situatie, beslissing. Je hoofdlijn is ook relatief recht. Wat dan weer duidt op realiteitszin, met je beide voetjes op de grond blijven. Zweven is niet echt iets voor jou.

Levenslijn staat voor levensenergie. Iedereen heeft energie nodig om de dag door te komen. In principe geldt het volgende, hoe groter de kromming, hoe meer energievol de persoon is. Je hebt een mooie, krachtige levenslijn wat erop duidt dat je in principe een voldoende levenskracht hebt. Je levenslijn begint wel met onderbrekingen. Heb je als pasgeborene of als kind gezondsheidsproblemen gekend? Wat ook interessant is aan je levenslijn is dat je rond een leeftijd van 25-32 aan levensenergie hebt gewonnen. Levenslijn overlappen elkaar maar de kromming wordt groter naar beneden toe. Positief teken. Je hebt ook de zogenaamde marslijnen. Zijn lijnen evenwijdig aan je levenslijn. Ze versterken als het ware je levenslijn. Zorgt dus voor extra energie. Wil dus zeggen dat je snel geneest van ziektes. Je zal dus snel je krachten herwinnen na lichamelijke of geestelijke storingen. Ik denk dat het ook duidt op een strijdvaardig karakter hebt. Nooit opgeven, liever sterven op het veld dan op te geven.
Kan je zeggen wat klopt , niet klopt.

Groeten koen
admin
admin jun 3 '09
Koen,

Ik vertoon mijn gevoelens inderdaad meer door daden dan door woorden, hoewel ik tegenwoordig combineer .. in de tegenwoordige tijd is dit wel nodig smileDe teleurstellingen kloppen inderdaad en kon er in mijn hoofd mee aan de haal gaan. Categoriseren .. een plaats geven en het deurtje sluiten .. Inderdaad, wel overwogen beslissingen. Ik vind dat er een goede realiteitszin is, noem het "common sense".. maar daarnaast werkt mijn fantasie ook op overtoeren .. te zweverig zijn is niet mijn ding .. op een of andere manier moet het tastbaar in mezelf zijn d.m.v. ervaring of gevoelens .. maar dat wil niet zeggen dat ik stug of eigenwijs ben ..

Ik heb naar mijn idee voldoende kracht .. als kind heb ik in de couveuse gelegen met ademhalingsmoeilijkheden .. de energie die ik heb ingewonnen vanaf 25-32 staat gelijk aan "de problemen" waar ik toen tegenaan liep. Ik heb geleerd (meer) te vechten omdat ik verder wilde, en niet de moed wilde laten zakken, dat is gelukt. Ik kan (achteraf) zeggen dat ik dingen te boven ben gekomen. Heb last gehad van sociale angst, ziekte van Crohn, hoofdpijnen ..(elke ziekte heeft een geestelijke oorzaak, daar ben ik het zeker mee eens) .. maar dit is uiteindelijk overwonnen .. heb tegenwoordig nergens meer last van. Opgeven is niet mijn ding .. ga liever de "strijd" aan indien ik denk dat dit nodig is.

Dank voor je mooie lezing Koen, uitstekend gedaan !

Groeten,
Bart
Lena
Lena jun 3 '09
koen maakt links of rechts nog uit?
Koen
Koen jun 3 '09
ja hoor.
Rechterhand wordt gelinkt aan de linkerkant van je hersenen en linkerhand wordt gestuurd door je rechterhersenhelft.

gr koen
Lena
Lena jun 4 '09
welke lees jij dan,of gewoon allebei?
Koen
Koen jun 4 '09
Hey Lena,

Beide handen zijn te prefereren. Normaal gezien komen lijnen van beide handen ongeveer. Het begint interessant te worden als dat niet zo is .

gr koen
admin
admin jun 4 '09
Koen,

Valt er nog eventueel iets te zeggen over handvorm/vingers - lotslijn, Apollolijn misschien?

gr. Bart
Emuca
Emuca jun 4 '09
Bij mij zitten er wel verschillen in beide handen... smile
Koen
Koen jun 4 '09
@Bart , lotslijn heb ik idd bij jou niet vermeld. T was een beetje laat. Ik zal morgen nog iets over vertellen. Is bij jou trouwens in een zeer mooie vorm aanwezig.


@Angel of Death
nou dan ben jij een duale persoonlijkheid wink
Emuca
Emuca jun 5 '09
Hoe bedoel je dat, duale persoonlijkheid?
Koen
Koen jun 5 '09
Hey Angel,

Niks hoor. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken omdat er zo veel theorieen over bestaan.

De ene zegt dat je dominante hand de belangrijkste is en de andere aanvullend moet bekeken worden.
Andere theorie zegt dat je dom. hand je werkelijke aard is, de andere hoe je je naar buiten toe vertoont.
Derde theorie koppelt linker -en rechter handen resp. aan rechter-en linkerhersenhelft. Intuitie zegt dat dit klopt. Bv. van linkshandige mensen is geweten dat ze over het algemeen sensitiever zijn.
Conclusie: handlezers zijn het er niet over eens.
Lena
Lena jun 5 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Bij mij zitten er wel verschillen in beide handen... smile


laughik doe mee angel bij mij ook vandaar de vraag....
maar zou wel willen weten waarom beide handen niet gelijk zijn...
admin
admin jun 5 '09
Origineel bericht van: Koen
@Bart , lotslijn heb ik idd bij jou niet vermeld. T was een beetje laat. Ik zal morgen nog iets over vertellen. Is bij jou trouwens in een zeer mooie vorm aanwezig.


Ik hoor graag van je Koen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki