Loading...
nl

wat als je als engelmens niets betekent?

Fatna
Fatna jun 1 '09
nou ik ben dus kennelijk een engelmens en verder dan dat ben ik niet gekomen...

ik ben niet begaafd met paranormale gaven zoals praten met engelen en gidsen...etc!

ik heb geen idee wat mijn taak zou zijn als engelmens, en niemand kan het me vertellen...

stel nou dat ik doorga zoals ik al de afgelopen 28 jaar heb geleefd (wat ik wel vermoed), dus niet echt into het paranormale, wat voor nut heeft het dan dat ik een engelmens ben??

heeft de bron of de engel die ik was voor ik incarneerde geen stomme vergissing gemaakt dan?
Delen:
admin
admin jun 1 '09
Hoi Fatna,

natuurlijk stel je ook als engelmens heel veel voor.
je doet "onbewust" toch wel wat je "moet" doen.

ik denk dat je iemand bent die heel goed weet wat in je hart leeft, en daar naar handelt.

misschien dat je het vanuit een ander kader bekijkt.

Hoe ben je eigenlijk hier op dit forum terecht gekomen?!!

Groetjes Diana
admin
admin jun 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
nou ik ben dus kennelijk een engelmens en verder dan dat ben ik niet gekomen...

ik ben niet begaafd met paranormale gaven zoals praten met engelen en gidsen...etc!

ik heb geen idee wat mijn taak zou zijn als engelmens, en niemand kan het me vertellen...

stel nou dat ik doorga zoals ik al de afgelopen 28 jaar heb geleefd (wat ik wel vermoed), dus niet echt into het paranormale, wat voor nut heeft het dan dat ik een engelmens ben??

heeft de bron of de engel die ik was voor ik incarneerde geen stomme vergissing gemaakt dan?


Je kan het je op die wijze allemaal afvragen, Fatna ao
Het kan ook vanuit een ander hoek bekeken worden. En dan worden vragen anders gesteld, en misschien meer duidelijk.

"Wat als ik de betekenis van het engelmens niet zie bij mezelf?"
Ik ervaar de begaafdheid (nog)niet die ik zou hebben als engelmens zoals praten met engelen en Gidsen.
Ik heb geen idee wat m'n taak is als engelmens..
Stel dat ik doorga zoals ik al de afgelopen 28 jaar heb geleefd, dus niet echt into het paranormale, wat was dan het nut geweest dat ik engelmens was.
Heeft de bron of de engel die ik was voor ik incarneerde mij iets aan info gegeven dat ik diep in mij kan vinden?
Hopelijk kom ik erachter, zodat ik evenwicht vind daarin.

Liefs
Bellefleur
Fatna
Fatna jun 1 '09
ja maar stel dat ik er dus niet achter kom...

dan heeft iemand geblunderd en wat was dan het nu van mij een engelmens maken?
Fatna
Fatna jun 1 '09
diana..

ik ben via een ander lid op dit forum terecht gekomen
Emuca
Emuca jun 1 '09
Fatna, engelmens of niet... jij vult je leven in. Jij doet vanzelf wat nodig is, zonder dat je het bewust weet. Elke ziel heeft een reden om hier te zijn, de jouwe dus ook.
Mijn 18 jaren zijn behoorlijk heftig geweest, vooral afgelopen 2 jaar, maar als dat niet gebeurd was, had ik de dingen die ik nu kan ook niet gekund... maar toch zou ik mensen helpen.. met of zonder die 'gaven'.
admin
admin jun 1 '09
De kosmos blundert niet. Kijk eens of je de situatie kunt accepteren, ermee vertrouwd te raken in plaats ertegen te vechten. Als je er open voor staat, en niet (ver)oordeelt. Mss gebeurt er dan iets met je....
Fatna
Fatna jun 1 '09
ik probeer er open voor te staan maar ik ben kennelijk toch sceptischer dan ik dacht

@ angel of death.... dat is het nu juist als ik gewoon mijn leven invul zoals ik altijd al deed (dat houdt in slapen douchen eten drinken schoonmaken en moeder en echtgenote uithang) en zoals bijna ieder persoon van deze wereld doet, waarom ben ik dan een engelmens en de buurman niet?? ik zie gewoon niet waarom ik IK die eer mag hebben om zo'n dure titel te dragen terwijl ik mezelf helemaal niet als zodanig zie/ken!!

snappez vous?
Emuca
Emuca jun 1 '09
Ik ben ook maar een meisje van 18 die slaapt, opstaat, naar school gaat, naar huis gaat, eet en weer gaat slapen. smile
Voor mij zegt de titel engelmens alleen: een ziel die sterker is dan gemiddeld.

En wie weet is de buurman die elke dag zo chagrijnig is en kranten naar honden gooit ook wel een engelmens.
mag
mag jun 1 '09
hallo fatna! je moet het laten gebeuren,en jezelf open stellen daarvoor,en ik kan je beloven dat je veel mensen gelukkig zult maken,dat is toch een mooi gegeven.en je moet er juist trots op zijn dat jij deze mooie taak voor je rekening mag nemen.warme groet michael
Natalie1986
Natalie1986 jun 1 '09
Fatna, je bent hier niet voor niets terecht gekomen natuurlijk!
Er is misschien een reden dat je hier gekomen bent en ik geloof persoonlijk dat je gestuurd wordt door boven!
admin
admin jun 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
ja maar stel dat ik er dus niet achter kom...

dan heeft iemand geblunderd en wat was dan het nu van mij een engelmens maken?


Wie zou er volgens jou dan geblunderd hebben?
admin
admin jun 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik probeer er open voor te staan maar ik ben kennelijk toch sceptischer dan ik dacht

@ angel of death.... dat is het nu juist als ik gewoon mijn leven invul zoals ik altijd al deed (dat houdt in slapen douchen eten drinken schoonmaken en moeder en echtgenote uithang) en zoals bijna ieder persoon van deze wereld doet, waarom ben ik dan een engelmens en de buurman niet?? ik zie gewoon niet waarom ik IK die eer mag hebben om zo'n dure titel te dragen terwijl ik mezelf helemaal niet als zodanig zie/ken!!

snappez vous?


Maar gaat het daarom? Om eer?
en gaat het dus alleen maar om een tittel? en je hebt die tittel en je herkent je daarin niet?

Lieverd, laat het dan los.
T'is goed, je hoeft het engelmens niet te zijn,
ga maar inderdaad je gewone gelukkige leventje verder "uithangen", maak een praatje met die lieve buurman, omhels de wereld,
en laat het echt maar los.
Niemand dwingt jou tot iets te zijn, dat je niet herkent.


veel liefs aan je,
Bellefleur
Fatna
Fatna jun 1 '09
het gaat me helemaal niet om de eer, dat heb je verkeerd begrepen...

pff hoe moet ik dit nou uitleggen.....ik heb over de term engelmens gelezen, ik heb er informatie over proberen in te winnen, ik heb nu dus een bepaald beeld gevormd van engelmens, dit is dus in mijn ogen een petrsoon die sowieso paranormaal begaagf is, PLUS de meesten herkennen zich erin...

mij is gezegd dat ik het ben en ik zie het gewoon niet!
een engelmens heeft een bepaalde taak en als ik als simpele ziel niet eens weet wat die dan moet zijn, waarom ben ik dan engelmens gemaakt..

ik leef al 28 jaar op een normale manier, ik ben behulpzaam, ben een warmhartig mens en probeer goed om te gaan met iedereen, ik voed mijn kind op zo goed als ik kan, ik doe de dagelijkse taken en meer niet...dus wat maakt mij dan een engelmens als ik net zo'n doorsnee leven ZONDER bijzonderheden heb als de meesten die ik ken...

ik weet niet goed of IEMAND een beslissing heeft gemaakt om mij engelmens te maken, of IETS maar ik denk dat dat etiketje beter zou staan bij iemand zoals jij en nims en hans en angel of death en zoals de rest hier die allemaal wel iets van contact hebben met gene zijde

duidelijk??
Fatna
Fatna jun 1 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
[Lieverd, laat het dan los.
T'is goed, je hoeft het engelmens niet te zijn,


dit bedoel ik, ik zou het idee van me af kunnen zetten en gewoon verder gaan met me leventje, maar zou het dan niet zonde zijn dat een engel zich heeft geincarneerd in een lichaam wat verder op dat gebied geen vruchten werpt?

ik heb gewoon het idee dat ik de grote boodschap helemaal oevr het hoofd zie
admin
admin jun 1 '09
Ahaaaa....nu komen we ergens!! grin
Hier zeg je wat!!
admin
admin jun 1 '09
Origineel bericht van: Fatna


ik heb gewoon het idee dat ik de grote boodschap helemaal oevr het hoofd zie


dit bedoel ik met de ahaaaaa... grin
Fatna
Fatna jun 1 '09
smile

oke bellefleur

hoe heb JIJ jezelf kunnen accepteren als engelmens, wat was de reden dat dat gloeilampje boven je hoofd ging branden en jij het ineens snapte
Wendy's
Wendy's jun 1 '09
Origineel bericht van: Fatna
het gaat me helemaal niet om de eer, dat heb je verkeerd begrepen...

pff hoe moet ik dit nou uitleggen.....ik heb over de term engelmens gelezen, ik heb er informatie over proberen in te winnen, ik heb nu dus een bepaald beeld gevormd van engelmens, dit is dus in mijn ogen een petrsoon die sowieso paranormaal begaagf is, PLUS de meesten herkennen zich erin...

mij is gezegd dat ik het ben en ik zie het gewoon niet!
een engelmens heeft een bepaalde taak en als ik als simpele ziel niet eens weet wat die dan moet zijn, waarom ben ik dan engelmens gemaakt..

ik leef al 28 jaar op een normale manier, ik ben behulpzaam, ben een warmhartig mens en probeer goed om te gaan met iedereen, ik voed mijn kind op zo goed als ik kan, ik doe de dagelijkse taken en meer niet...dus wat maakt mij dan een engelmens als ik net zo'n doorsnee leven ZONDER bijzonderheden heb als de meesten die ik ken...

ik weet niet goed of IEMAND een beslissing heeft gemaakt om mij engelmens te maken, of IETS maar ik denk dat dat etiketje beter zou staan bij iemand zoals jij en nims en hans en angel of death en zoals de rest hier die allemaal wel iets van contact hebben met gene zijde

duidelijk??



ik geloof niet in de engelmens. Als ik op google zoek naar 'ENGELMENS' kom ik echt alleen maar op Merudi uit, waarom niet bij andere spirituele sites, als het zo belangrijk is? ik denk dus dat dit gewoon een verzonnen-term is.

Wie heeft je gezegt dat je een engelmens bent? Ken je diegene goed, of is het een onbekende voor je? Weet je hoe diegene is?? Vertrouw altijd eerst op je eigen gevoel, en dan op die van iemand anders (ookal is het bijvoorbeeld een goede vriend van je). Als je jezelf niet als een engelmens ziet, dan is dat waarschijnlijk zo.

ik hoop dat je dit berichtje niet verkeerd opvat smile. Maar geloof niet gelijk alles, probeer altijd zelf iets uit te zoeken en waar te nemen, voordat je iets kunt geloven..
Fatna
Fatna jun 1 '09
tja geloof niet iedereen die wat zegt, dan denk ik aan verkopers, vage vrienden etc

mensen die me dus armer kunnen maken en/of emotionele schade kunnen aanbrengen....iemand die me een engelmens noemt laat ik in zijn waarde en ga zelf verder op zoek naar de betekenis van die term....

het kan geen kwaad om te geloven dat ik er 1 ben, moet er alleen wel zelf van overtuigd raken..

enne ik zie mezelf ook niet als nederlandse maar ik heb toch ook echt wat nederlands bloed in me dus die zin gaat ook niet echt op voor mij!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki