Loading...
nl

Foto lezing van Richie en Aelita

Richie Richard
Richie Richard mei 31 '09
Ja, ik vroeg me af, wat er dit keer uit zou komen, en vooral wat er bij Aelita uit zou komen..

2 foto's dus!

Aelita:
http://img198.imageshack.us/img198/2678/31052009386.jpg

Richie:
http://img269.imageshack.us/img269/4157/31052009387.jpg
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jun 1 '09
Het zijn 2 dezelfde fotos hoor..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '09
Klopt,

Op de ene foto kijkt hij wat bozer dan op de andere, maar het zijn toch echt dezelfde foto's.
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Ehm ja, 2 zielen in 1 lichaam winkMaar de eerste foto is echt Aelita, de 2e dat ben ik. Kan je zien aan de ogen wink
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Ik krijg het ook niet voor elkaar. Het is voor mij ook 1 foto.
Richie Richard
Richie Richard jan 1 '70
Cmon.. Ze is er duidelijk.. Nah, volgens hans was ze mistig ofzo.. dus misschien dat haar energieën er niet sterk genoeg door heen komen :-";"1243864813
Emuca
Emuca jun 1 '09
Aelita is een andere ziel ja, dus geen andere 'persoonlijkheid' als in bv. schizofrenie.

Aelita: element lucht.
Richie: element water.

Dus Richie, je hebt ook geen 2 elementen, het komt van Aelita af. Je zou haar kunnen zien als een soort lifter die jou geen schade geeft, maar extra energie geeft.
Pas trouwens op met energie, je neemt dat van andere.
Natalie1986
Natalie1986 jun 1 '09
ze? sorry ben er een beetje nuchter voor.

heb je een persoonlijkheidsstoornis ofzo?
Natalie1986
Natalie1986 jun 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Aelita is een andere ziel ja, dus geen andere 'persoonlijkheid' als in bv. schizofrenie.

Dus Richie, je hebt ook geen 2 elementen, het komt van Aelita af. Je zou haar kunnen zien als een soort lifter die jou geen schade geeft, maar extra energie geeft.

ooh oke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death

Het lijkt me niet gezond als je 2 zielen in je hebt. Klinkt meer alsof je je ziel in tweeen hebt opgedeeld en de zachte en harde kant van jezelf niet met elkaar verenigd hebt, maar een eigen identiteit gegeven.

Op de foto's zie ik namelijk maar 1 kern, en echt geen twee.
Emuca
Emuca jun 1 '09
Het is geen opsplitsing, maar ze zijn wel samengevoegd. Ik zie en voel namelijk wel 2 verschillende. En heel goed voor je kan het niet zijn nee.
admin
admin jun 1 '09
Klinkt meer alsof je je ziel in tweeen hebt opgedeeld en de zachte en harde kant van jezelf niet met elkaar verenigd hebt, maar een eigen identiteit gegeven.

Op de foto's zie ik namelijk maar 1 kern, en echt geen twee.

Dat is ook wat ik denk Richie .. heb je moeite of wordt je tegengehouden om jezelf als je heel persoon te willen en mogen te laten zien ..

Groetjes,
Bart
Richie Richard
Richie Richard jun 1 '09
Nee? Totaal niet. Ik zeg het je, ze is geen deel van me op wat van manier dan ook. Ik heb der pas een aantal jaartjes, toen ik hier en daar wat spiritueel actief werd. Ze is echt geen deel van me. Ze verschild ook een hoop van mij.
admin
admin jun 1 '09
En waarom ontneemt Aelita zich de mogelijkheid om opnieuw geboren te worden of naar het licht te gaan, haar thuis?
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Leuk dat je dat vraagt. Ik vroeg dit ook eens aan haar, zij had er niet echt een antwoord op. Ik vroeg het ook aan hans, en daar kreeg ik een vrijwel erg logische verklaring op.

En ik bewaar al mijn belangrijke mailtjes, dus wink

Ik vroeg dus om een uit leg, een theorie waarom ze bij me was.

Dit kreeg ik als antwoord:
Quote:

Is zij misschien jouw tweelingziel en heeft ze hiervoor gekozen om deel van jou uit te maken, zodat zij zo dicht mogelijk bij je kan zijn? Om je te steunen en te beschermen?

Want op welke momenten neemt zij het heft over van je? Denk daar eens over na, en zet dat op een rijtje. Kan erg verhedlerend zijn.
Wanneer heb je haar voor het eerst opgemerkt? Wat was er toen aan de hand met je? Etc. Dat soort vragen.

Natuurlijk reageerde ik hier op.. Al, is het wat persoonlijk. Dus ik zal de grote lijnen vertellen. Ik vertelde hans vanaf waarneer ze er was. (5 jaar geleden, + de eerste verschijnselen kwamen) en waarneer ze echt actief was. Dat is zo'n 2 jaar geleden.

Het leuke ook is, dat ze ook een engelmens is.

Quote:
Aelita nu enigszins transparant. Nog wel mistig. Bij haar hart zit een lichblauwe bol. Verder is het nog moeilijk meer te zeggen over haar.

Ik reageerde er op, dat ik het wel verwacht had.
Kreeg ik weer een reactie op.

Quote:
Ja, het ligt wel voor de hand. Als ze zo nauw aan jou verbonden is. Vermoedelijk heb je ook al heel wat levens samen met elkaar gedeeld en heb je dezelfde groei meegemaakt. Ook de stap naar engelmens.

Haar bol is anders dan de mijne. Ze is mistig, ik ben helder. Dus ze kan onmogelijk een deel van me zijn. Ze leeft gewoon met mij..
En de reden waarom ze bij mij blijft, is hier boven beschreven.
Fatna
Fatna jun 2 '09
aelita is happy
richie kijt chagerijnig
admin
admin jun 2 '09
Mag er zo maar een persoonlijke mail van iemand op het forum komen?
dat vind ik vreemd. Ik zou dat eerst aan Hans gevraagd hebben of dat hier mocht staan.
Het was immers geen gesprek dat op het forum doorging.
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Ai, even niet aan gedacht >.< Ik hoop dat hans het niet erg vind..
admin
admin jun 2 '09
Ditmaal is het niet erg. Maar ik maak wel bewust een keuze tussen persoonlijke berichten en berichten die voor iedereen toegankelijk zijn. Dus, volgende keer ff vragen, aub.
Richie Richard
Richie Richard jun 2 '09
Origineel bericht van: Fatna
aelita is happy
richie kijt chagerijnig

Zo kan je het zeggen ja >.< Aelita is inderdaad altijd blij, wat er ook gebeurt, ze blijft lachen. En ik kijk inderdaad chagerijnig, maar dat ben ik niet. Het is gewoon my serious look. Ik hou wel van grappen, maar ik ben niet altijd vrolijk.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420