Loading...
nl

Helma in de krant!

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Mijn oog viel vandaag op een artikel in de krant die ik toch niet wilde negeren. Vind je toch niet erg, he Helma?

Delen:
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Wauw wat goeed !!

Ik zie dat het al van 2006 is naja alsnog gefeliciteerd beetje laat blush
admin
admin mei 31 '09
Leuk Helma smile
Helma
Helma mei 31 '09
Hellup... en zo heb ik nog zo'n vier kranteknipsels waar ik ook op sta, veel recenter... blushmet een achterlijk grote foto, dus dát doen we maar niet!

Nee, niet erg hoor Nims, als ze maar wel weten dat ik de derde van links ben en niet die bedrijfsleidster. De vakantie was toen heerlijk trouwens: een midweekje center parcs met ons drieën... was zo fantastisch!
admin
admin mei 31 '09
en wie ben je op de foto?
proficiat ook, nog.
Helma
Helma mei 31 '09
de 2e van rechts, dus de 3e van links coolen de jongedames aan mijn zijde zijn mijn bloedmooie dochters!
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
echt een leuke foto
Helma
Helma mei 31 '09
Dank jullie wel!
admin
admin mei 31 '09
Super Helma,

Dus met minstens 5 krantenfoto's en -artikelen ben je toch wel bijna een BNer, Bekende Nederlander. smile

Nu jouw site nog promoten. Mss kunnen de forumleden hier een handje helpen?
Helma
Helma mei 31 '09
Ja, hoe dan!!! Vragen of ze de link door willen mailen? Vind ik toch wel ver gaan, want ik hou er dan ook weer niet van om me op te dringen... blush
Ik wil de link graag geplaatst hebben op www.spiritualiteit.startpagina.nl maar ben er nog steeds niet achter hoe dat moet. Iemand enig idee?
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
naar de beginpagina daar staat rechtsboven contact!

Daar moet je opklikken en dan kan je je gegevens invoeren.

succes
Helma
Helma mei 31 '09
Should I...



Beetje klein.
Helma
Helma mei 31 '09
Oh, thanks Natalie!
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: Helma
de 2e van rechts, dus de 3e van links coolen de jongedames aan mijn zijde zijn mijn bloedmooie dochters!


Ja, dan heb ik goed gegokt, je straalt ook. grin
Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Origineel bericht van: Helma
de 2e van rechts, dus de 3e van links coolen de jongedames aan mijn zijde zijn mijn bloedmooie dochters!


Zeker bloedmooie dochters en Mama!!!!
Leuke foto hoor
Helma
Helma mei 31 '09
blushdank jullie wel!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: Helma
Ja, hoe dan!!! Vragen of ze de link door willen mailen? Vind ik toch wel ver gaan, want ik hou er dan ook weer niet van om me op te dringen... blush
Ik wil de link graag geplaatst hebben op www.spiritualiteit.startpagina.nl maar ben er nog steeds niet achter hoe dat moet. Iemand enig idee?

Ik heb ooit wel eens geprobeerd om Merudi daarop te krijgen, maar dat wilden ze niet. Ik mocht het wel tegen betaling doen was hun antwoord, maar dat ging me toch weer iets te ver.
Helma
Helma mei 31 '09
Ja, ik kreeg wel de mogelijkheid, maar dat kost me € 30,00 per jaar en dat gaat mij ook te ver...
Flauw hoor. Dat heet dan zoekmachine!
admin
admin mei 31 '09
Ik heb je al gelinkt op mijn hyves, meer kan ik niet doen helaas.
Heb je al gedacht aan marktplaats, kun je daar geen advertenties zetten op spiritueel gebied? Ik heb ze daar wel eens gelezen en het is gratis!
Helma
Helma mei 31 '09
Aha! Goeie optie! Thanx.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki