Welkom Michael,
Graag wil ik ingaan op hetgeen je eerder geschreven hebt:
ik zal het nader verklaren waarom nims gekozen heeft voor de term engelmens.eigenlijk is het zeer kernachtig en letterlijk geformuleerd,maar dat is eenvoud
Tot hier ben ik het met je eens ..
en dat voor veel mensen niet te begrijpen,omdat je daar kennis en inzicht voor nodig hebt. Okay
ze zeggen altijd kennis is macht ,maar dat is niet genoeg.zonder inzicht heeft kennis geen enkele waarde,dus kennis en inzicht is macht,of beter nog succes.dus zorg eerst dat jullie dit principe leren begrijpen,want als je iets niet begrijpt,zal je het nooit herkennen.ik hoop dat jullie hier een leermoment in herkennen,en doe er je voordeel mee.warme groet michael oef ..
Michael, ik waardeer je standpunt .. en begrijp precies wat je bedoelt .. maar je komt op mij over als iemand die hier even out of the blue van de hoge toren komt blazen...
Ik ben van mening dat als je de onderwerpen doorleest waarin ieder zijn eigen mening heeft gegeven er zeker wel begrepen wordt wat er bedoeld wordt.. alleen is niet iedereen het eens met een vergelijking met het woord 'engel" .. en dat heeft niets met kennis en inzicht te maken .. maar gewoon met het begrip op zich .. of zouden de engelmensen het inzicht en de kennis missen over zichzelf, waardoor ze eigenlijk niet weten wie ze zijn? Of begrijp ik jouw uitleg nu verkeerd?
Groeten,
Bart