Loading...
nl

Mag / Michael

mag
mag mei 31 '09
hallo heb mezelf net aangemeld,mijn naam is michael,en sinds een jaar ben ik erachter gekomen wie ik daadwerkelijk ben.een jaar geleden kwam ik op de merudi site terecht,en las het verhaal over de engelmens,op dat moment vielen alle puzzelstukjes op de plaats.ben nims ook dankbaar voor de informatie die hij me gegeven heeft.ik weet nu wat me te doen staat,en neem die taak ook zeer serieus.en wat anderen er ook van vinden nims,ik deel jou visie ook. groeten michael
Delen:
Lena
Lena mei 31 '09
welkom...en ben benieuwd.. smile
mag
mag mei 31 '09
naar wat ben je benieuwd lena?
mag
mag mei 31 '09
ik zal het nader verklaren waarom nims gekozen heeft voor de term engelmens.eigenlijk is het zeer kernachtig en letterlijk geformuleerd,maar dat is eenvoud,en dat voor veel mensen niet te begrijpen,omdat je daar kennis en inzicht voor nodig hebt.ze zeggen altijd kennis is macht ,maar dat is niet genoeg.zonder inzicht heeft kennis geen enkele waarde,dus kennis en inzicht is macht,of beter nog succes.dus zorg eerst dat jullie dit principe leren begrijpen,want als je iets niet begrijpt,zal je het nooit herkennen.ik hoop dat jullie hier een leermoment in herkennen,en doe er je voordeel mee.warme groet michael
admin
admin mei 31 '09
Hallo Mag/Michael,

Welkom op dit forum.

Groet, Hans
mag
mag mei 31 '09
hallo hans,hoe gaat het met je?
admin
admin mei 31 '09
Welkom Michael,

Graag wil ik ingaan op hetgeen je eerder geschreven hebt:

ik zal het nader verklaren waarom nims gekozen heeft voor de term engelmens.eigenlijk is het zeer kernachtig en letterlijk geformuleerd,maar dat is eenvoud

Tot hier ben ik het met je eens ..

en dat voor veel mensen niet te begrijpen,omdat je daar kennis en inzicht voor nodig hebt. Okay wink

ze zeggen altijd kennis is macht ,maar dat is niet genoeg.zonder inzicht heeft kennis geen enkele waarde,dus kennis en inzicht is macht,of beter nog succes.dus zorg eerst dat jullie dit principe leren begrijpen,want als je iets niet begrijpt,zal je het nooit herkennen.ik hoop dat jullie hier een leermoment in herkennen,en doe er je voordeel mee.warme groet michael oef ..

Michael, ik waardeer je standpunt .. en begrijp precies wat je bedoelt .. maar je komt op mij over als iemand die hier even out of the blue van de hoge toren komt blazen...

Ik ben van mening dat als je de onderwerpen doorleest waarin ieder zijn eigen mening heeft gegeven er zeker wel begrepen wordt wat er bedoeld wordt.. alleen is niet iedereen het eens met een vergelijking met het woord 'engel" .. en dat heeft niets met kennis en inzicht te maken .. maar gewoon met het begrip op zich .. of zouden de engelmensen het inzicht en de kennis missen over zichzelf, waardoor ze eigenlijk niet weten wie ze zijn? Of begrijp ik jouw uitleg nu verkeerd?

Groeten,
Bart



Islandlady
Islandlady mei 31 '09
Hallo Mag/Michael,

Welkom

Groet
Bea
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: mag
hallo hans,hoe gaat het met je?

Dank je, goed. Elke dag beter.

Uit je introductie lees ik dat je ons veel gaat leren. We zijn benieuwd.

Denk je dat je zelf ook nog extra inzichten gaat verwerven op het forum?
mag
mag mei 31 '09
hallo bart,allereerst wil ik je bedanken voor je mening, dat waardeer heel erg,en kom zeker niet even van de hoge toren blazen,laat dat in ieder geval duidelijk zijn,ben hier om met elkaar tot betere inzichten te komen.en ja je begrijpt het verkeerd een engelmens heeft juist heel veel zelfkennis en ervaring,tenslotte alle levens al gehad ,en kan daardoor mensen goed doorgronden.engelmensen kennen mensen vaak beter dan ze zichzelf kennen.mede door dit inzicht kunnen engelmensen zeer objectief een goed oordeel vellen, en zodoende die persoon de spiegel voor te houden ,zodat diegene zijn eigen verantwoordelijkheid neemt voor zijn of haar eigen lot.
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Hallo Mag/Michael

Ik wens je heel veel plezier op dit forum!!

Zo te lezen zullen we nog veel van je leren.

Liefs Natalie
mag
mag mei 31 '09
fijn om te horen dat het goed met je gaat!en over dat laatste,we hebben elkaar nodig.dus als jullie mij in de situatie brengen,en mij prikkelen,dan krijg ik inzichten door waardoor wij allemaal wijzer worden.je kan alleen maar vaardigheden leren als je jezelf in de situatie brengt dat je het kan gaan leren,want je kan alleen maar fouten maken als je jezelf in de situatie brengt dat je het goed kan doen.
admin
admin mei 31 '09
Hallo, Michael,
Jij mag!!

liefs
Bellefleur
admin
admin mei 31 '09
Ik hoop dat je hier voldoende geprikkeld wordt, zodat ieder zijn eigen inzicht op kan doen en dit kan toetsen met zijn eigen overtuigingen ..

wat bedoel je hiermee:
want je kan alleen maar fouten maken als je jezelf in de situatie brengt dat je het goed kan doen.

Groeten, Bart
admin
admin mei 31 '09
Origineel bericht van: mag
fijn om te horen dat het goed met je gaat!en over dat laatste,we hebben elkaar nodig.dus als jullie mij in de situatie brengen,en mij prikkelen,dan krijg ik inzichten door waardoor wij allemaal wijzer worden.je kan alleen maar vaardigheden leren als je jezelf in de situatie brengt dat je het kan gaan leren,want je kan alleen maar fouten maken als je jezelf in de situatie brengt dat je het goed kan doen.



oeps, en wie bepaald dat iets fout is?
mag
mag mei 31 '09
ik zal eerst uitleggen wat ik daar mee bedoel bart.het gaat erom dat je in ieder leven je ervaringen opdoet, je lot in een bepaald leven staat in grote lijnen vast.je hebt een potentiel,daar moet je het mee doen,vervolgens maak je voorwaarden,en die voorwaarden vormen een basis voor verdere ontwikkeling.als je weet hoe het moet weet je ook hoe het niet moet,en kan je doormiddel van zelfbewustzijn je doel bereiken,en kennis maken met het ware geluk en succes.ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt voor je bart.warme groet michael
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Origineel bericht van: mag
ik zal eerst uitleggen wat ik daar mee bedoel bart.het gaat erom dat je in ieder leven je ervaringen opdoet, je lot in een bepaald leven staat in grote lijnen vast.je hebt een potentiel,daar moet je het mee doen,vervolgens maak je voorwaarden,en die voorwaarden vormen een basis voor verdere ontwikkeling.als je weet hoe het moet weet je ook hoe het niet moet,en kan je doormiddel van zelfbewustzijn je doel bereiken,en kennis maken met het ware geluk en succes.ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt voor je bart.warme groet michael


Ik ben het hier niet echt mee eens over dat het lot vast staat, want waarom heb je dan keuzes? Dan zou het toch niet eerlijk zijn? wat is jouw mening daarover ben wel benieuwd hoe je er tegen aan kijkt
admin
admin mei 31 '09
Begrijp het Michael, dank voor je uitleg ..
Groetjes, Bart
mag
mag mei 31 '09
hallo natalie,ik zeg ook dat je lot in grote lijnen vast staat, dat zegt dus niet dat er geen ruimte is voor eigen keuzes.maar jij bepaald of je in dit leven al de ervaringen opdoet die er voor je op de rol staan,zo niet zal je daar een extra aards leven voor op moeten doen.en daarbij gaat het niet of het wel eerlijk is ,het gaat erom dat iedereen zijn ervaringen opdoet ,sommige zielen zullen daar meerdere levens voor nodig hebben dan andere.
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Hallo Michael,

Oh oke, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat alles voorbestemd was zonder eigen keuzes.

foutje
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki