Hihihi, ik ben hier regelmatig de weg kwijt. Reageer ergens op en wil het later nog eens terug lezen maar ben dan vergeten waar ik op dat moment was.
Maar de optie mijn forumberichten biedt al wat perspectief. Alleen wil ik eigenlijk verder kijken dan dat. Houden jullie aantekeningen bij over waar jullie geweest zijn en hoe je er kwam?
Intussen heb ik hier al heel veel opgedaan voor mijn herstel. De 3-hoek om je af te sluiten werkt echt! Zelfs als ik overspoelt word door spanning en het daardoor bijna zou laten om iets te doen, kruip ik erin en doe lekker toch wat ik wil. Nog steeds een beetje gespannen maar wel ontspannener.
Zo kwam ik dus ook zomaar (blijkbaar niet voor niks) het topic over shakra's tegen. Test gedaan en ontdekt dat ik daar best wel weer eens aan mag werken. Gelukkig alles uitgeprint want ik zou nu dus niet meer weten hoe ik er kwam. En dat vind ik best jammer omdat ik een voorstander ben van ervaringen delen en lezen. Je steekt er altijd wel wat van op of een ander heeft er iets aan als je iets schrijft.
Grote vraag is dus, hoe doen jullie dat? Houden jullie inderdaad aantekeningen bij van dat heb ik gelezen en dat topic zou ik wel even in de gaten willen houden? Want ook als je er geen bericht achter laat, hoeft niet te betekenen dat het je niet interesseerd.