Loading...
nl

Hoe doen jullie dat?

Spud
Spud mei 31 '09
Hihihi, ik ben hier regelmatig de weg kwijt. Reageer ergens op en wil het later nog eens terug lezen maar ben dan vergeten waar ik op dat moment was.

Maar de optie mijn forumberichten biedt al wat perspectief. winkAlleen wil ik eigenlijk verder kijken dan dat. Houden jullie aantekeningen bij over waar jullie geweest zijn en hoe je er kwam?

Intussen heb ik hier al heel veel opgedaan voor mijn herstel. De 3-hoek om je af te sluiten werkt echt! Zelfs als ik overspoelt word door spanning en het daardoor bijna zou laten om iets te doen, kruip ik erin en doe lekker toch wat ik wil. Nog steeds een beetje gespannen maar wel ontspannener. smile
Zo kwam ik dus ook zomaar (blijkbaar niet voor niks) het topic over shakra's tegen. Test gedaan en ontdekt dat ik daar best wel weer eens aan mag werken. Gelukkig alles uitgeprint want ik zou nu dus niet meer weten hoe ik er kwam. winkEn dat vind ik best jammer omdat ik een voorstander ben van ervaringen delen en lezen. Je steekt er altijd wel wat van op of een ander heeft er iets aan als je iets schrijft.

Grote vraag is dus, hoe doen jullie dat? Houden jullie inderdaad aantekeningen bij van dat heb ik gelezen en dat topic zou ik wel even in de gaten willen houden? Want ook als je er geen bericht achter laat, hoeft niet te betekenen dat het je niet interesseerd.
Delen:
admin
admin mei 31 '09
Nee, ik niet. Ik ben heel erg intuitief daarin, en ga dus op m'n gevoel af, hier op topics.
En vind ik iets niet terug, dan ga ik ofwel zoeken, of ik laat het los.

Ik kom ook regelmatig eens een keertje kijken, wie wat geschreven heeft.

liefs
Bellefleur
admin
admin mei 31 '09
Ik herken het. Moet soms ook moeite doen om een onderwerp terug te vinden. smile

Je kunt:
- zoeken via de zoekfunctie
- favorieten aanmaken binnen het forum (via de functie Mijn Instellingen)
- en zoeken naar de berichten die je zelf hebt geplaatst, en aan de hand van dat lijstje onderwerpen het bericht terugvinden.

Zo doe ik dat...
Natalie1986
Natalie1986 mei 31 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik herken het. Moet soms ook moeite doen om een onderwerp terug te vinden. smile

Je kunt:
- zoeken via de zoekfunctie
- favorieten aanmaken binnen het forum (via de functie Mijn Instellingen)
- en zoeken naar de berichten die je zelf hebt geplaatst, en aan de hand van dat lijstje onderwerpen het bericht terugvinden.

Zo doe ik dat...


precies! zo doe ik het ook
Spud
Spud mei 31 '09
Hé Thanks allemaal!

Inderdaad die optie favorieten bij mijn instellingen heb ik dus weer gewoon overheen gekeken. wink(Zegt denk ik genoeg over wat voor type ik ben, impulsief en een hopperdepopper dobladie die zich vasthoudt aan het oude wink)

Inderdaad Bellefleur, ik zou het iets meer los moeten laten en de gedachte "niets is voor niks" moeten volgen. Dus eigenlijk je komt nergens voor niks en het is ook niet voor niks als je het niet terug kan vinden. wink

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Ikzelf gebruik altijd de optie "Actieve onderwerpen" waarmee ik zie wat er allemaal gebeurd op merudi en wat ik nog niet gelezen heb. Hierdoor lees ik eigenlijk wel alles wat hier gezegd wordt en mis ik niets smile. Als ik iets zie waarop ik wil reageren, dan reageer ik ook meteen. Wel is het belangrijk om dan regelmatig te komen, want ben ik langer dan een paar dagen afwezig, is het bijna ondoenelijk om nog weer bij te lezen smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Origineel bericht van: Hans

- favorieten aanmaken binnen het forum (via de functie Mijn Instellingen)

En als je bij onderwerp opties, de optie "Toevoegen aan Mijn favorieten" kiest, heb je het onderwerp makkelijk toegevoegd smile.
Spud
Spud mei 31 '09
Hihihi, zit er ook een max. aan die favorieten? wink
Ik krijg erg veel inspiratie door hier alleen maar te zijn, erg genezend! Dank aan jullie allemaal! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Ik weet niet of er een maximum aan zit smilemaar mocht je die tegenkomen, dan hoor ik het graag haha.
Lena
Lena mei 31 '09
Origineel bericht van: Spud

Grote vraag is dus, hoe doen jullie dat? Houden jullie inderdaad aantekeningen bij van dat heb ik gelezen en dat topic zou ik wel even in de gaten willen houden? Want ook als je er geen bericht achter laat, hoeft niet te betekenen dat het je niet interesseerd.



goed idee spud na iedere keer hier te zijn geweest, even voor jezelf noteren wat jou bezig houd op dat moment
ik ga vaak m,n gevoel achterna en beschik over een goed geheugen wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki