Loading...
nl

Joyce foto

joy
joy mei 30 '09
Hallo lieve mensen,

Ook ik ben benieuwd of jullie mijn foto willen lezen.

Alvast bedankt voor de moeite!

liefs,

Joyce
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
het eerste wat ik voel is

- Een soort band om mijn hoofd ik voel mijn hoofd heel erg.

- je hebt nog last van oud verdriet en voel mijn schouders.

- Je bent heel gevoelig en daarom ook wel eens in de knoop geraakt met buitenstaanders die je niet begrepen.

- doe jij iets met kunst ofzo ik krijg veel kunstwerken te zien.

- soms kan je heel fel uit de hoek komen.

- je houdt wel van roddelen volgens mij of tenminste van kletsen over andere mensen hoeft niet eens negatief te zijn.

- ik zie veel strand ben je graag op het strand ofzo.

Ik hoor wel of het klopt
liefs Natalie
Maryssa
Maryssa mei 30 '09
Hallo Joyce,

Ik heb naar je foto gekeken..

* Krijg gelijk mn oren te voelen; gevoeligheid maar ook een druk. Heb het onlangs ook al gezegd bij een andere fotolezing maar moet dat bij jou ook doen.. pas op met het volume van je MP3!

* Gevoelige slijmvliezen; hooikoorts? Snel verkouden.

* Er is iets met je ogen en hoofdpijn. Ga eens langs de opticiën en laat je ogen meten.

* Artistiek; iets met mode en kleding. Ehm kappersvak komt ook even snel voorbij.

* Ik voel me gejaagd, opgejaagd, gestressd als ik naar je kijk. Ongeduldig je neemt te weinig tijd voor zaken die belangrijk zijn.

* De zin: "Tja wat voel ik eigenlijk?" Je gaat zo voorbij aan wat je zelf denkt en voelt door de dagelijkse drukte in je leven

* Je voelt je niet zo snel ergens thuis.

* Een wat angstig gevoel bekruipt me. Heb je last van een angst of fobie?

* Spanningen nek en schouders die uitstralen naar je arm

* Terwijl ik dit typ een brok in mn keel. Ben je wat verdrietig?

* Ik krijg wat last van onderbuik. Menstruatieklachten gecombineerd met darmklachten. Het 1 versterkt het ander.

Nou Joyce dat is mn lezing voor jou. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '09
Even voor het gemak de foto:
joy
joy jun 1 '09
Hai natalie1986

Ik weet niet wat je bedoelt met een band om je hoofd,
Ik wel dat ik idd last van me schouders heb en dat ik oud verdriet heb. En ik laat misschien nooit zien maar ben gevoelig mens waardoor ik idd vaak een ander niet begrijp in ze keuzes.
En ja ik hou wel van wat kletsen. Dank je wel voor het lezen van mij foto.

groetjes joyce
Natalie1986
Natalie1986 jun 1 '09
Ik bedoel ja eeen soort pijn op mijn hoofd

dank je wel voor feedback
joy
joy jun 1 '09
Hai maryssa

Wat betreft de mp3 speler heb je gelijk...ik luister namelijk heel de dag muziek en overal en ja meestal hard.
En dat ik vaak verkouden ben klopt ook idd. Over de ogen ik heb lenzen maar die draag ik nooit. Dus dat klopt ook.
Over het artistiek ik ben altijd wel bezig geweest met kleding en de mode. Ik hou kleding combineren met kleuren enzo en vaak ook schoenen. Ik doe geen kappersopleiding maar heb al verschillende kapsels gehad. En dat ik vaak opgejaagd ben en gestresst dat kan wel. Maar op zich denk ik dat het mee valt.
Ik voel mij idd niet snel thuis bij iemand of ergens. Ik heb daar best wel de tijd voor nodig. En de agst of fobie....Ja ik ben echt angstig voor bijen en wespen. En de spanning in nek en schouders ja daar heb al een tijd heel erg last van.

Er klopte heel veel van dus
dank je wel voor het lezen van mijn foto.

groetjes joyce
admin
admin jun 1 '09
Joyce, het is de eerste keer dat ik een foto probeer te lezen op dit forum blush. Heb op een kladblok geschreven wat er in me op kwam. Ik hoor graag je feedback eek

* introvert
* onzeker
* nieuwsgierig
* je hebt veel meegemaakt, waardoor je op sommige plekken bent geraakt/ je bent gekwetst
* je sluit je af, ik mag niet zo dicht bij je komen
* boos, waarover? er is je iets aan gedaan je bent daardoor beschadigd
* je wilt graag mensen helpen, maar je laat ze niet toe
* voel je zonnevlecht, die is dicht, ben je verdrietig?
* er zitten blokkades in je energiebanen
* ooit aan voetreflex/reiki gedacht?

Groetjes Marjan
Maryssa
Maryssa jun 1 '09
Dat is fijn dat het aardig klopt. En ow jee wespen en bijen brrrrrr! Van die scènes dat je op een terrasje zit en om tafeltjes heen gaat rennen om van die wesp die je achternazit af te komen. Yep ik ken het...hier nog zo'n bangerd.. En wat je schrijft over je spieren in nek en schouders; misschien een idee om eens een heerlijke massage te plannen voor jezelf?
joy
joy jun 4 '09
hai larapinta

Ik vind knap van je vooral omdat het je eerste keer is.
Bijna alles klopt. Heb alleen nooit aan een reiki of voetrelax gedacht misschien maar eens proberen dan. Bedankt van het lezen van me foto.

groetjes joye
joy
joy jun 4 '09
Hey ja klopt idd hahahhaha van de scene op een tarrasje...ik ren dan idd weg hahahahh. Heb ooit een wespen nest in me slaapkamer gehad en dat leek net echt een film vandaar die angst.
ach ja zo hebben we allemaal iets.
admin
admin jun 5 '09
Hoi Joyce,

Bedankt voor je antwoord. Geeft mij weer vertrouwen,, zo na mijn eerste lezing smile

Groetjes Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420