Loading...
nl

wie kan mij zeggen wat ik ben

HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
ik heb bij mijn komst op dit forum mij voorgesteld daar had ik het erover dat ik sinds mijn vroegste geheugen weet dat ik hier ben om anderen te helpen en ik weet ook dat ik nog anderen groteren dingen moet doen ik weet nu nog niet precies wat maar net als het weten dat ik mensen moet leiden naar een beter leven zal het antwoord als de tijd daar is wel geopenbaard worden aan me.
maar mijn vraag is wat ben ik precies.
ik weet wat ik moet doen, ik weet waarom, ik snap zelf de zin van het leven en waartoe het zal leiden. maar ik heb nooit gesnapt wat ik ben, ik ben niet erg paranormaal ik kan geen gedachten lezen en geesten heb ik verboden zich met mijn leven te mengen, (lang verhaal heeft te maken met het feit dat ik 10 beschermers of wachters of wat je het ook wilt noemen heb, ik zelf zeg liever ziel verwanten omdat ik weet wie ze zijn en ik ze ook voel. maar daardoor heb ik geen dus toen ik 5 jaar was volgens mijn moeder alle geesten in ons huis lopen vertellen dat ze moesten ophouden met mij wakker te maken als ik lag te slapen. mijn moeder wist dat ik het tegen geesten had omdat ik het er verteld had...ik zelf kan me daar weinig van herinneren. al ken ik me wel het geklop langs alle ramen thuis herinneren waar ik vaker wakker van werd. en dat ik dan tegen me oma riep laat me slapen ik wil je hulp niet. omdat ik zeker wist dat het mijn overleden oma was.
maar goed dus ....
echt paranormaal noem ik mezelf niet ik ben wel super gevoelig voor emoties en ik kan aan mensen zien of ze liegen ik voel het aan als een bedreiging die me van binnenuit verteerd en het enigen wat ik dan nog kan is of mezelf helemaal kapot ergeren over hun respect-loosheid of het ze meteen voor de voeten gooien, wat ik ook meestal wel doe. of ik moet er meer baat bij hebben het zo te laten. dan erger ik me soms wel dagen. sommigen snappen niet dat de waarheid altijd beter is dan de leugen. ook al lijkt de leugen soms de enigen uitweg.
ik weet ook van mezelf dat al mij shakra's open staan waarbij de wortel, keel en derde oog shakras overactief zijn..dit is volgens mij altijd al zo geweest naar mijn gevoel want ik ben nog niks veranderd sinds toen wel wat ouder nu lichaamlijk maar geestelijk ben ik nog altijd mezelf met de zelfde stommen vraag als toen ik 5 was ...wie ben ik echt...op alles kreeg ik antwoord soms naar een tijdje soms bijna direct maar een antwoord vond ik altijd, behalve op deze vraag. ik zoek alles af ik doe elke test die ik op internet kan doen maar ze zeggen allemaal vagen antwoorden zoals bijv. dat ik een indigo kind zou zijn of dat ik overgevoelig persoon ben mijn anneagram verteld me dat ik een type 9 ben wat wil zeggen de vredestichter of de bemiddelaar. dus je snap dat ik steeds verwarder wordt over mijn eigen zijn...ik weet dat aarde niet is waar ik vandaan kom ik voel me daarom ook redelijk verdwaalt in deze wereld. ik voel geen spijt over het verleden want ik weet dat mijn ziel geen blaam heeft en dat ik niet beoordeeld zal worden op mijn daden zolang ik doe wat ik moet doen en mezelf niet laat verleiden om anders te zijn dan ik ben. want in mij schuilt ook een andere kant een kant die niet iedereen ziet dat is de kant die ik ben als mijn ziel zich laat meevoeren door al het geweld en haat in op deze aarden.
ik kan raar of niet zelfs de reden voelen waarom mensen dingen doen die ze doen al is het nog zo afschuwelijk en onbegrijpelijk. ik zie alles van twee-kanten. want niks of niemand is van nature duister we worden slechts duister gemaakt door dingen in ons leven. daarom wil ik mensen vertellen dat alles een reden heeft zelfs als een gek bijv. op koninginnen dag zomaar mensen omver rijd, is het geheim dat het niet zomaar was maar ook weer onderdeel van een les voor ons allen die we allen moesten leren in ons zo verlichte holland.
sorry dat ik soms wat doordraaf en van het onderwerp afdwaal. ook dit is een van de dingen die mij kenmerken. ik bouw gedachten op gedachten vraag naar vraag enga zo maar door totdat ik zelf het beginpunt uit het oog ben verloren maar ik kom altijd tot een punt waarbij ik door dat alles een belangrijker punt antwoord vind dan de vraag die ik zocht....snappen jullie?....
nou ik niet want ik weet niet wat ik ben en tot ik weet wat ik ben blijf dat mijn struikelblok....

gegroet heglitz
Delen:
admin
admin mei 30 '09
Hee, licht,


Ik weet alleszinds, dat als je zoveel wachters en helpers hebt (gidsen)zoals je zegt, en je derde oog is overactief,
Zij jouw kunnen vertellen wat je bent, en wat je moet doen om je innerlijke rust te vinden.
Als ze dit niet doen, is daar een rede voor. Of is er iets bij jou waardoor die communicatie niet goed verloopt.
Er is voor alles een bepaalde weg te volgen, en dit geldt ook voor wie op aarde is om mensen te helpen.
Je doet veel testjes op internet, maar dat zijn maar spelletjes.
En je kan daar niet echt op voortgaan.
Dat er veel zaken gebeuren, vanuit de waarde van een 'les' in deze wereld, is een zekerheid.
Als mensen naar hun hart gaan, kunnen ze daar veel te weten komen.
Als ze luisteren naar hun innerlijke stem, naar hun ziel, naar de Bron... zouden ze alles wat in het leven afspeelt kunnen begrijpen.
"begrip" is het sleutelwoord voor alles, ook voor jou in je zoektocht wie je bent.
Begrip is liefde een ruimte geven, voor jezelf en voor anderen.
Begrip is weten waarom de dingen gebeuren zoals ze gebeuren.
Begrip is Geduldig zijn, en vertrouwen en weten dat er voor alles een juist moment is.
Leer eerst jezelf volledig te zijn in Wie je bent op aarde als gewone mens, en zo kom je er automatisch achter Wat je Bent.

Veelliefs,
Bellefleur.
admin
admin mei 30 '09
Herkenbaar hoor HeGlitz, zo te lezen heb je eigenlijk hulp zat laugh.
Die laatste zin is heel mooi Bellefleur!
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Je bent een mooi persoon die weet dat je voor een opdracht hier bent. Je bent nog hartstikke jong ik denk dat alles op z'n tijd komt!! Vroeg of laat weet je wat je doel is en wie of wat je bent. Je komt de mensen die je verder kunnen helpen op de juiste tijd tegen heb daar vertrouwen in.
Je kan ook communiceren met je gidsen he! wat bellefleur al zei je kan ze vragen stellen !!
HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
hartelijk dank bellefleur..
maar naast testjes op het internet heb ik natuurlijk ook verder dan dat gezocht maar het antwoord halen bij mijn wachters heb ik niet geprobeerd omdat ik zo geen contact met ze heb. ik voel ze en weet dat ik er 10 heb door verschillende mediums die ik heb bezocht ikzelf weet van 7 wie ze zijn het zijn niet allemaal (mens)om het zo maar te zeggen een ervan weet ik is mijn een hond die ik had tot mijn 7de die heb ik ook gezien en voel ik ook het sterks. met de anderen heb ik geen contact omdat ik dat zelf niet wil ik probeer namelijk om zonder hun hulp te doen wat ik moet doen om zo zelf van mijn fouten te kunnen leren. daarom heb ik ook gezegd dat ik geen contact wil met de overledenen toen ik klein was. en heb mij er ook sterk aan gehouden om geen contact te zoeken. ik denk zelfs uit angst voor wat zou komen en hoe anderen erover zouden denken.
want zelfs nu moet ik oppassen met wat ik mensen kan zeggen in mijn omgeving al word het steeds makkelijker mensen te vinden die het wel begrijpen of willen begrijpen.
maar het is ook niet echt een probleem wat ik niet kan oplossen ik vroeg me alleen af of iemand kon vertellen wat het is dat ik echt ben. want wie ik ben weet ik heel goed. dat weet ik al een paar jaar. het is alleen de vraag hoe noem je het. en omdat die vraag niet iets is wat ik aan mijn wachters wil vragen omdat ik wil weten hoe andere mensen het noemen. ikzelf weet bijna zeker dat ik en vast niet ik alleen hier ben uit vrije wil ik heb gekozen om hier te zijn op aarde op dit moment om iets nog in de toekomst liggende taak te volbrengen. wat deze taak is weet ik nog niet. maar net als alles wat ik heb moeten doen komt het antwoord op dat vanzelf. dus ik kan je nu gaan uitleggen dat ik wel weet wie ik ben en waarom maar dan heb ik een nog langere tekst nodig dan net tongue

dus laat ik mijn vraag maar ff kort stellen.
hoe worden mensen als ik genoemd want als ik boeken en sites moet geloven weten hun het ook niet helemaal if er staan zoveel soorten dat je er dul van word winkmaar hoe heten we ...indigo'schildren , new age, engelen? kan iemand het zeggen.
want als ik dit aan mijn wachters vraag krijg ik het antwoord wat ik al had.......jij bent als ons en wij zijn alles en dat is wie jullie zijn.....dat is wat in me opkomt als ik mezelf in trance luister en deze vraag stel.
het is zo als de naam michaél die mij ook gegeven is.
"hij die is als god"
want wij zijn allen god of deel van god op dit moment.
altijd verbonden het is slechts een verschil van wijsheid in het leven dat ons anders maakt dan anderen die nog hun levens lessen moeten leren. maar we zijn allen gelijk aan god zoals god gelijk is aan ons dus de vraag wie ben weet ik al.
nu nog wat zodat ik mensen kan uitleggen wat ik ben als ze het vragen zonder me hele levens verhaal te vertellen ..:) zou wel zo makkelijk zijn. lol

hartelijk dank nogmaals
jah bless us all
Lena
Lena mei 30 '09
waarom wil je kunnen uitleggen wie je bent...
als je het antwoord al weet wink
en geloof me het doet er niks toe wat voor naam je er aan geeft
het enige is wel fijn als je gelijkgestemde mensen je pad kruisen want die hoef je dan ook niet zoveel uit te leggen...
en andersom ook niet een half woord is dan vaak genoeg...
ga je alle kenmerken af dan kom je je haast overal wel ergens in tegen en hou betrouwbaar is dat dan...
en je weet het ook al mensen die er niet voor openstaan zul je dit ook niet goed kunnen vertellen....
als je je maar geen god noemt wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki