ik heb bij mijn komst op dit forum mij voorgesteld daar had ik het erover dat ik sinds mijn vroegste geheugen weet dat ik hier ben om anderen te helpen en ik weet ook dat ik nog anderen groteren dingen moet doen ik weet nu nog niet precies wat maar net als het weten dat ik mensen moet leiden naar een beter leven zal het antwoord als de tijd daar is wel geopenbaard worden aan me.
maar mijn vraag is wat ben ik precies.
ik weet wat ik moet doen, ik weet waarom, ik snap zelf de zin van het leven en waartoe het zal leiden. maar ik heb nooit gesnapt wat ik ben, ik ben niet erg paranormaal ik kan geen gedachten lezen en geesten heb ik verboden zich met mijn leven te mengen, (lang verhaal heeft te maken met het feit dat ik 10 beschermers of wachters of wat je het ook wilt noemen heb, ik zelf zeg liever ziel verwanten omdat ik weet wie ze zijn en ik ze ook voel. maar daardoor heb ik geen dus toen ik 5 jaar was volgens mijn moeder alle geesten in ons huis lopen vertellen dat ze moesten ophouden met mij wakker te maken als ik lag te slapen. mijn moeder wist dat ik het tegen geesten had omdat ik het er verteld had...ik zelf kan me daar weinig van herinneren. al ken ik me wel het geklop langs alle ramen thuis herinneren waar ik vaker wakker van werd. en dat ik dan tegen me oma riep laat me slapen ik wil je hulp niet. omdat ik zeker wist dat het mijn overleden oma was.
maar goed dus ....
echt paranormaal noem ik mezelf niet ik ben wel super gevoelig voor emoties en ik kan aan mensen zien of ze liegen ik voel het aan als een bedreiging die me van binnenuit verteerd en het enigen wat ik dan nog kan is of mezelf helemaal kapot ergeren over hun respect-loosheid of het ze meteen voor de voeten gooien, wat ik ook meestal wel doe. of ik moet er meer baat bij hebben het zo te laten. dan erger ik me soms wel dagen. sommigen snappen niet dat de waarheid altijd beter is dan de leugen. ook al lijkt de leugen soms de enigen uitweg.
ik weet ook van mezelf dat al mij shakra's open staan waarbij de wortel, keel en derde oog shakras overactief zijn..dit is volgens mij altijd al zo geweest naar mijn gevoel want ik ben nog niks veranderd sinds toen wel wat ouder nu lichaamlijk maar geestelijk ben ik nog altijd mezelf met de zelfde stommen vraag als toen ik 5 was ...wie ben ik echt...op alles kreeg ik antwoord soms naar een tijdje soms bijna direct maar een antwoord vond ik altijd, behalve op deze vraag. ik zoek alles af ik doe elke test die ik op internet kan doen maar ze zeggen allemaal vagen antwoorden zoals bijv. dat ik een indigo kind zou zijn of dat ik overgevoelig persoon ben mijn anneagram verteld me dat ik een type 9 ben wat wil zeggen de vredestichter of de bemiddelaar. dus je snap dat ik steeds verwarder wordt over mijn eigen zijn...ik weet dat aarde niet is waar ik vandaan kom ik voel me daarom ook redelijk verdwaalt in deze wereld. ik voel geen spijt over het verleden want ik weet dat mijn ziel geen blaam heeft en dat ik niet beoordeeld zal worden op mijn daden zolang ik doe wat ik moet doen en mezelf niet laat verleiden om anders te zijn dan ik ben. want in mij schuilt ook een andere kant een kant die niet iedereen ziet dat is de kant die ik ben als mijn ziel zich laat meevoeren door al het geweld en haat in op deze aarden.
ik kan raar of niet zelfs de reden voelen waarom mensen dingen doen die ze doen al is het nog zo afschuwelijk en onbegrijpelijk. ik zie alles van twee-kanten. want niks of niemand is van nature duister we worden slechts duister gemaakt door dingen in ons leven. daarom wil ik mensen vertellen dat alles een reden heeft zelfs als een gek bijv. op koninginnen dag zomaar mensen omver rijd, is het geheim dat het niet zomaar was maar ook weer onderdeel van een les voor ons allen die we allen moesten leren in ons zo verlichte holland.
sorry dat ik soms wat doordraaf en van het onderwerp afdwaal. ook dit is een van de dingen die mij kenmerken. ik bouw gedachten op gedachten vraag naar vraag enga zo maar door totdat ik zelf het beginpunt uit het oog ben verloren maar ik kom altijd tot een punt waarbij ik door dat alles een belangrijker punt antwoord vind dan de vraag die ik zocht....snappen jullie?....
nou ik niet want ik weet niet wat ik ben en tot ik weet wat ik ben blijf dat mijn struikelblok....
gegroet heglitz