Hoi allemaal,
Doel van dit onderwerp:
Regelmatig komen er mensen naar mij toe met vragen over hoe ik foto lezingen doe, of ik tips heb en hoe je er zelf mee kan beginnen.
Daarom! Heb ik dit bericht geopend. Want ik wil hiermee mensen een inzicht geven op wat het foto lezen is, hoe je foto's kan lezen en hoe je ermee kan beginnen.
*** Als je tips hebt of je wilt delen over hoe jijzelf het foto lezen doet dan zal ik het zoveel mogelijk proberen te mixen in mijn bericht. Zodat er een mooie goede handleiding gevormd word. ***
Wat is foto lezen?
Foto lezen is het achter halen van iemands:
- Toekomst
- Verleden
- Toestand
- Lichamelijke toestand
- Gevoelens
- Leef wijze
- Manieren
Het is belangrijk om te begrijpen dat foto lezen op vele verschillende manieren kan. Er zijn 3 verschillende manieren van foto lezen waaruit nog vele andere manieren voort komen.
De 3 belangrijkste manieren zijn:
- Readings door middel van hulp middelen.
Bij deze vorm van readings gebruikt de gene die de reading geeft hulp middelen om de lezing te geven. Volgens mij word deze manier ook het meeste beoefend omdat het voor iedereen mogelijk is als je de princiepes van het hulp middel begrijpt en of er een connectie mee hebt gemaakt om het te gebruiken. Pendels, kaarten, glazen bollen, sterren, tekeningen en nog veel meer manieren zijn er waarmee je readings kan geven op deze wijze.
- Readings vanuit het paranormale of geesten connecties.
Readings vanuit het paranormale of geesten is een wijze waarvoor je of van nature voor open moet staan of jezelf erin ontwikkelen en jezelf goed kunnen afsluiten. Anders is deze manier van readings geen manier waar je je aan moet wagen, want deze wijze van readings krijgt informatie door gene zijden en dus het paranormale. Gidsen, geesten, entiteiten, overledenen...van alles valt hier onder. Volgens mij is het de moeilijkste manier van readings maar het kan heel doeltreffend werken.
- Readings door middel van energie overbruggingen van het hart.
Readings door middel van energie overbruggingen van het hart vind ik zelf de mooiste vorm. Mede omdat ik het zelf altijd gebruik. Om op deze wijze readings te geven hoef je niets te kunnen, hebben of willen. Energie overbruggingen maken mensen namelijk altijd als ze in contact komen met andere. Het is alleen de kwestie om de energie overbrugging te voelen en te verwerken om er informatie uit te kunnen halen. Het is in een zekere wijze effectief, maar je moet de energie overbrugging na een reading los kunnen laten en er geen overbodige energie mee overnemen.
- Readings op overige manieren
Deze wil ik er deels wel bij vermelden. Dit omvat vormen van readings die alleen afhankelijk van de situatie en bereidheid mogelijk zijn. Zoals uittredens waarmee je informatie binnen kan krijgen.
Informatie over hoe je readings kan geven:
Het belangrijkste advies wat ik iedereen hierin geef is om jezelf te zijn en er gewoon voor te gaan. Het is namelijk menselijk om niet te willen falen. Readings geven is juist iets waarin het falen gebeurd en daar moet je dan juist van leren en niet door dichtslaan.
Tijdens readings met hulpmiddelen is het goed om op het internet opzoek te gaan over hoe een hulpmiddel werkt en er zoveel mogelijk informatie over in te winnen. Anders is het gebruik maken van een hulp middel van onbegonnen werk. De meeste echt goede hulpmiddel readers zijn vaak door veel informatie en goed trainen ver gekomen.
Readings met geesten en gene zijden is een vorm waar je of van nature voor moet open staan of mee moet leren omgaan wat heel zwaar mentaal kan vallen. Het is echter wel een mooie vorm van readings geven, ik zelf heb het een tijd beoefend voor de ervaring maar mijn balans als mens was niet goed en de geesten blijven zonder dat ik het wou op mij afkomen. Dat is wat het mentaal moeilijk kan maken.
Readings via energie overbruggingen is de vorm waar ik zelf voor kies. Het is makkelijk te leren en snel te gebruiken. Maar je moet er mee om kunnen gaan.
Als je niet nadenkt over wat je door krijgt en het gewoon schrijft is het vaak het beste, de eerste informatie stroom is namelijk puur en na luttele secondes gaan je hersens het al beinvloeden.
Nou dat was het dan! Blijf dit regelmatig volgen want ik zal het blijven bijvullen met ook informatie van andere mensen. Op die manier ga ik proberen hier een prachtig en pioneers achtig onderwerp van te maken waar vele mensen mee geholpen kunnen worden.
Groetjes, Robbert.