Loading...
nl

Leren foto lezen.

admin
admin mei 29 '09
Hoi allemaal,


Doel van dit onderwerp:
Regelmatig komen er mensen naar mij toe met vragen over hoe ik foto lezingen doe, of ik tips heb en hoe je er zelf mee kan beginnen.
Daarom! Heb ik dit bericht geopend. Want ik wil hiermee mensen een inzicht geven op wat het foto lezen is, hoe je foto's kan lezen en hoe je ermee kan beginnen.
*** Als je tips hebt of je wilt delen over hoe jijzelf het foto lezen doet dan zal ik het zoveel mogelijk proberen te mixen in mijn bericht. Zodat er een mooie goede handleiding gevormd word. ***


Wat is foto lezen?
Foto lezen is het achter halen van iemands:
- Toekomst
- Verleden
- Toestand
- Lichamelijke toestand
- Gevoelens
- Leef wijze
- Manieren

Het is belangrijk om te begrijpen dat foto lezen op vele verschillende manieren kan. Er zijn 3 verschillende manieren van foto lezen waaruit nog vele andere manieren voort komen.

De 3 belangrijkste manieren zijn:

- Readings door middel van hulp middelen.
Bij deze vorm van readings gebruikt de gene die de reading geeft hulp middelen om de lezing te geven. Volgens mij word deze manier ook het meeste beoefend omdat het voor iedereen mogelijk is als je de princiepes van het hulp middel begrijpt en of er een connectie mee hebt gemaakt om het te gebruiken. Pendels, kaarten, glazen bollen, sterren, tekeningen en nog veel meer manieren zijn er waarmee je readings kan geven op deze wijze.

- Readings vanuit het paranormale of geesten connecties.
Readings vanuit het paranormale of geesten is een wijze waarvoor je of van nature voor open moet staan of jezelf erin ontwikkelen en jezelf goed kunnen afsluiten. Anders is deze manier van readings geen manier waar je je aan moet wagen, want deze wijze van readings krijgt informatie door gene zijden en dus het paranormale. Gidsen, geesten, entiteiten, overledenen...van alles valt hier onder. Volgens mij is het de moeilijkste manier van readings maar het kan heel doeltreffend werken.

- Readings door middel van energie overbruggingen van het hart.
Readings door middel van energie overbruggingen van het hart vind ik zelf de mooiste vorm. Mede omdat ik het zelf altijd gebruik. Om op deze wijze readings te geven hoef je niets te kunnen, hebben of willen. Energie overbruggingen maken mensen namelijk altijd als ze in contact komen met andere. Het is alleen de kwestie om de energie overbrugging te voelen en te verwerken om er informatie uit te kunnen halen. Het is in een zekere wijze effectief, maar je moet de energie overbrugging na een reading los kunnen laten en er geen overbodige energie mee overnemen.

- Readings op overige manieren
Deze wil ik er deels wel bij vermelden. Dit omvat vormen van readings die alleen afhankelijk van de situatie en bereidheid mogelijk zijn. Zoals uittredens waarmee je informatie binnen kan krijgen.


Informatie over hoe je readings kan geven:
Het belangrijkste advies wat ik iedereen hierin geef is om jezelf te zijn en er gewoon voor te gaan. Het is namelijk menselijk om niet te willen falen. Readings geven is juist iets waarin het falen gebeurd en daar moet je dan juist van leren en niet door dichtslaan.

Tijdens readings met hulpmiddelen is het goed om op het internet opzoek te gaan over hoe een hulpmiddel werkt en er zoveel mogelijk informatie over in te winnen. Anders is het gebruik maken van een hulp middel van onbegonnen werk. De meeste echt goede hulpmiddel readers zijn vaak door veel informatie en goed trainen ver gekomen.

Readings met geesten en gene zijden is een vorm waar je of van nature voor moet open staan of mee moet leren omgaan wat heel zwaar mentaal kan vallen. Het is echter wel een mooie vorm van readings geven, ik zelf heb het een tijd beoefend voor de ervaring maar mijn balans als mens was niet goed en de geesten blijven zonder dat ik het wou op mij afkomen. Dat is wat het mentaal moeilijk kan maken.

Readings via energie overbruggingen is de vorm waar ik zelf voor kies. Het is makkelijk te leren en snel te gebruiken. Maar je moet er mee om kunnen gaan.
Als je niet nadenkt over wat je door krijgt en het gewoon schrijft is het vaak het beste, de eerste informatie stroom is namelijk puur en na luttele secondes gaan je hersens het al beinvloeden.


Nou dat was het dan! Blijf dit regelmatig volgen want ik zal het blijven bijvullen met ook informatie van andere mensen. Op die manier ga ik proberen hier een prachtig en pioneers achtig onderwerp van te maken waar vele mensen mee geholpen kunnen worden.


Groetjes, Robbert.
Delen:
Cialara
Cialara mei 29 '09
Hoi Robbert,

Wat goed joh, dat je dit hebt opgeschreven! Nu zie ik eindelijk een beetje hoe jullie dat allemaal doen... Heel interessant.

Blijf nog wel een beetje huiverig om er zelf aan te beginnen, heb toch een beetje faalangst hiervoor!
admin
admin mei 29 '09
great!!
admin
admin mei 29 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Robbert,

Wat goed joh, dat je dit hebt opgeschreven! Nu zie ik eindelijk een beetje hoe jullie dat allemaal doen... Heel interessant.

Blijf nog wel een beetje huiverig om er zelf aan te beginnen, heb toch een beetje faalangst hiervoor!

Oh dan moet je mijn foto opzoeken en daar een reading geven. Ik vind het niet erg om je leer proces van readings geven ingang te zetten. smile

Je eerste reading moet je gewoon doen. Niet over nadenken en ervoor gaan. Dan volgen daarna nog vele readings waarin je steeds beter word.


Greets, Robbert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Heel goed van je Robert! Ik zal dit topic meteen bovenaan het fotolees forum zetten smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
p.s. heb je dit topic ook gelezen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Waarin ook veel informatie staat?
Islandlady
Islandlady mei 30 '09
ooh wat leuk maar ik denk ook niet dat ik het kan!
Ga het wel eens proberen.

Groetjes
Bea
el_ter
el_ter mei 30 '09
Hoi Robbert,

Dit is leuk om te lezen. Van de week heb ik spontaan gereageerd op de foto van NiMS, gewoon geschreven wat ik het eerst voelde. Het was nite veel maar het klopte wel en dat vond ik verrassend omdat ik het nog nooir had gedaan. Ik ben duidelijk wel een voeler maar had nog nooit iets met een foto gedaan. Ga het zeker verder proberen.
Wie weet.
Liefs Edi
admin
admin mei 30 '09
Ja,ik doe ook nog voort, met "lezen" , als ik me tot een bepaalde foto aangetrokken voel.
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Ik denk dat iedereen het wel kan, maar je hoofd moet wel helemaal leeg zijn.
Een medium zei ooit eens tegen mij dat ik het kon en had mij een foto gegeven en liet mij foto lezen. Alleen het probleem bij mij is dat ik weer ga nadenken en dan gaat het mis confused
Wendy's
Wendy's mei 30 '09
Als je denkt dat je het niet kan, dan lukt het meestal ook niet.
Je moet eerst in jezelf geloven dat je het kan.

Bij mij komt de informatie en gevoelens gewoon vanzelf binnen, en dat verwoord ik dan weer. Als ik ga nadenken dan is het gewoon gokken. Maak inderdaad je hoofd leeg, en wacht gewoon af wat je binnen krijgt.

Soms krijg ik dingen door die voor mij echt raar zijn, maar die schrijf ik dan gewoon op en blijkt dan waar te zijn.

Vertrouw op je gevoel smile
Natalie1986
Natalie1986 mei 30 '09
Mooi gezegd Wendy!

ik zal het onthouden voor als ik nog een keer foto's ga lezen!!

Liefs Natalie
Heidelroos
Heidelroos mei 30 '09
Ikzelf dsenk dat ik read vanuit het paranormale, vanuit gids, spirit..

Maar jouw manier Core, is ook een interessante manier..
Ik heb hem al eens geprobeerd bij een readinkje.. en dat werkte toch ook wel..

Door veel te doen, vaak op je bekkie te gaan en weer opnieuw te proberen, weet je uiteindelijk.. wat is van mij.. wat is van die ander.. je leert te 'filteren'
Uiteindelijk gaat het steeds vanzelver..

En iedereen heeft ook een ander doel bij het lezen..
Je hebt mensen die vinden het héél leuk om letterlijke dingetjes eruit te pikken.. (Maryssa bijvoorbeeld) en is daar héél goed in..
Core kan mensen lichamelijk zien en ziet meer en spirituele aspect in lezingen.. Héél mooi zoals hij dat doet..

Verder denk ik dat je je eigen manier en je eigen weg daarin kan vinden..

Succes en vooral plezier gewenst voor alle nieuwe mensen die gaan willen readen laugh


Liefs van Heidel..
Koen
Koen mei 30 '09
Hey Robbert,

Zeer leuk van je. Ik probeer een reading te doen op mijn gevoel dat ik krijg van iemand. Ik voel een bepaalde energie, kracht van iemand bij het bekijken van foto. (mijn eigen energie/ego kan soms wel eens in de weg staan). Soms blijft een beeld wel iets langer hangen dan bij iemand anders... .
Nog eens bedankt voor je uitleg.
admin
admin mrt 3 '10
Ik zou het ook wel willen proberen het lezen van foto,s
Een aantal jaren geleden tekende ik tekeningen voor onbekende mensen wilde geen naam niets geen achtergrond niets weten.
En dan kwam er een tekening en uitleg bij dingen die ik gewoon doorkreeg op een gegeven moment.
Maar met fotos ben ik nog nooit bezig geweest.
zou wel willen oefenen op iemand die dan weet dat ik aan het oefenen ben en er ook naast kan zitten.

groetjes van Bea
Elfje21
Elfje21 mrt 10 '10
Hey allemaal,

Eerst en vooral zeker leuke informatie over dat fotolezen. Ik zou het zelf ook wel willen proberen. Heb het nog nooit gedaan, maar voel wel vaak veel aan als ik gewoon naar mensen kijk. Op dat vlak heb ik wel een sterke intuïtie.

Als er iemand is waarbij ik eens mag proberen, maar je moet wel weten dat het proberen is en dat het dus fout kan zijn, dan mag je dat altijd laten weten.

En ook... als er iemand is die eens bij mij wil proberen. Mag altijd.

Veel liefs,

Elfje21
Lin
Lin mei 14 '10
Hoi

Ben nu een dikke jaar bezig met het lezen van foto;s
dit n.a.l.v een brand bij ons op het werk. Nadat we weer open waren zag ik een overleden man. Heb van hem een tekening kunnen maken en daar bevestiging van een erkend medium in gekregen.
En zo doende zag ik ook overledenen staan op foto;s.

Eerder kon ik de connectie met de energie van de foto niet maken,
was nog niet zo ver en nu is het stevig in ontwikkeling.
En na het foto lezen verbaas ik me nog steeds wat er overeenkomt aan informatie. Maar vooral het helpen van dierbaren die zijn achtergebleven kan het een hele troost zijn en kunnen ze verder.

Liefs Linda
rose
rose mei 14 '12
Geweldig, erg leerzaam.
Sheila
Sheila mei 14 '12
wat mooi! Ik vind het altijd zo mooi als mensen dit kunnen, en allemaal mooie ervaringen hiermee hebben..ik hoop dat het zich bij mij ook gaat ontwikkelen. Maar moet nog leren hoe ik me er beter voor open kan stellen etc.
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki