Loading...
nl

Enge dromentijd

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Het viel me op dat deze week er veel enge dromen en onrustige slapers rondhangen. Dat kan geen toeval meer zijn dus wil ik vragen of je even je nachtmerries hier wilt neerzetten om te zien of er verbanden te trekken zijn. Deel ook even je gevoelens die je erbij voelde.
Delen:
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Mooi topic Nims iets wat ik eigenlijk altijd al wilde doen.. schriftje naast mn mandje pennetje erbij en schrijven.. anders kan ik het niet onthouden.

Had van de week een heel rare droom, als het al een droom was hoor.
Wilde slapen dus al liggend proberen te mediteren... kreeg het waanzinnig koud, bij vlagen en daarna zag ik Mr USA zijn gezicht voor me kon hem aanraken zowat. Daarna heb ik een heel warrige droom gehad waar ik ook wakker uit werd. Het enige wat ik nog weet is dat iemand iets heel naars had gezegd over mijn lief...
maar ik heb hem wel gewaarschuwd om voorzichtig te doen die dag.
Emuca
Emuca mei 29 '09
Om het lekker kort te houden: Een gevecht om een verloren ziel.
Natalie1986
Natalie1986 mei 29 '09
Ik was die nacht heeel onrustig... Alsof er iets gaande was wat ik niet bewust was.
Ik droomde dat er steeds een ziel mijn lichaam in wou confuseden mijn ziel daardoor steeds mijn lichaam uitgezet werd confused
Ik droomde dat ik naar beneden ging om wat tegen mijn moeder te zeggen en er kwamen rare kreten uit. Ik werd weer mijn lichaam uitgezet heel vaag...
Ik ging weer terug naar boven en het was opgehouden..

Ik weet nou niet of dit een droom was of... confused
Richie Richard
Richie Richard mei 29 '09
Ook mijn nacht was onrustig.
In mijn droom, viel ik. Heel erg lang, tot dat ik zag dat ik niet viel, maar getrokken werd door een groene hand. Het sleurde me het water in. Zeer diep. En op het punt dat ik de bodem zou raken, ging ik door de bodem heen en kwam ik zeg maar uit het water. Ik werd neer gezet, op het water. Ik kon er op lopen. Toen zag ik een groene vent, met de lange groene handen. Hij deed heel dreigend en wou mij weer vast pakken. Ik ontweek dit en dook het water in. Alsof ik wist dat ik dan veilig zou zijn. Ik werd 1 met het water, je kon me nergens zien, want ik was het water. Toen begon deze man mij te zoeken, door middel van zijn handen, door het water. Maar hij kon mij niet vinden.

En daarbij houd het dus op.

Ik had deze droom gister en vandaag..
Emuca
Emuca mei 29 '09
Natalie, als je bang bent dat er iemand je lichaam in wil, dan moet je proberen een beschermende ring om je heen te krijgen, dan blijf je veilig.

Ik hoop dat ik vannacht weer goed kan slapen... pff
Natalie1986
Natalie1986 mei 29 '09
Hey,

dank je voor de tip. Ik weet nou niet of het een droom was of echt heel vaag soms he.
Maar ik zal je tip onthouden!! thanx

Liefs Natalie
admin
admin mei 29 '09
Origineel bericht van: NiMS
Het viel me op dat deze week er veel enge dromen en onrustige slapers rondhangen. Dat kan geen toeval meer zijn dus wil ik vragen of je even je nachtmerries hier wilt neerzetten om te zien of er verbanden te trekken zijn. Deel ook even je gevoelens die je erbij voelde.

Het noodweer dat over het land trok speelt natuurlijk wel parten. Half Nederland (en Belgie) was wakker. Maar dat verklaart slechts deels het slecht slapen, en nog niet de nachtmerries. ik heb geen nachtmerries gehad, wel rare dromen, bijvorbeeld dat ik in het pikkedonker liep en op de tast moest rondlopen. Wat goed lukte, hoor.
admin
admin mei 29 '09
Ik heb heerlijk geslapen, de laatse dagen.
en heb s'nacht wonderlijke gesprekken, met engelen en Gidsen,
En er is steeds heel veel licht.
Er was een uil in onze tuin enkele dagen geleden,
daar werd ik wakker van, en heb er geinspireerd naar zitten luisteren.
admin
admin mei 29 '09
Dat is mooi, Bellefleur. Ik heb geen uil maar een engel op bezoek. En ook daar zit ik ademloos naar te luisteren.
Richie Richard
Richie Richard mei 29 '09
Het gaat niet om het nood weer denk ik zo. Half merudi heeft er last van. En dat kan geen toeval zijn. Ik denk zelf dat ze met elkaar verbonden zijn. Maar wat..
Grappig dat ik 1 werd met het water, het is mijn element tongueHet gaf me een gevoel van veiligheid, dus ja..
Islandlady
Islandlady mei 29 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Om het lekker kort te houden: Een gevecht om een verloren ziel.


Owhh hoe moet ik dat zien dan? Verlies mijn lief niet. Die heb ik pas gevonden smileen het zit wel goed.

Liefs
Eruan
Eruan mei 29 '09
Ik heb vannacht ook verschrikkelijk gedroomd... Ik droomde dat ik met mijn zusje bij een concert in een gymzaal was. Plotseling was er een klein jongetje die met vuur ging spelen en de hele gymzaal aanstak. Ik wist al dat er iets ging gebeuren en stond bij de deur en wou mijn zusje meenemen, maar zij wilde niet want ze probeerde het vuur te doven. Uiteindelijk stond ik met heel veel andere mensen buiten terwijl de 2 jongetjes en mijn zusje gillend verbrandden.

Sinds 2 weken slaap ik nu over het algemeen erg slecht en heb steeds vage dromen.
admin
admin mei 29 '09
Het is een bepaalde overgangsfaze.
Waar veel oude restanten van het verleden, alsonog vrij komen.

2009 is al zowiezo een jaar van loslaten. En de maand mei en de komende maanden zijn daar extra stimulerend in.
dus laat het maar komen...het zijnverwerkingen vanuit het verleden.
Ook kan dat je extra gevoelig bent voor de trillingen die in de wereld aan het gebeuren zijn.
je gedachten met liefde omringen en de aarde en de mensen mooie energie uitzenden, is een oplossing.

En wie wil,kom ik onderstoppen, en een nachtzoentje geven smile
Maryssa
Maryssa mei 29 '09
Quote:
En wie wil,kom ik onderstoppen, en een nachtzoentje geven


Wat ben je toch een lieverd Bellefleur!
es
es mei 29 '09
Een paar weken geleden klampte zich 'iets' aan mij vast in mijn slaap. Ik kon het niet zien, maar heb vreselijk gevochten!
Daarna vertelde mijn buurvrouw dat haar man vreselijk geschrokken was op dezelfde avond, vanwege 'iets naars' wat zich in onze tuin bevond. Hij is gauw naar binnen gerend en heeft de deur op slot gedaan en de gordijnen dicht.
De afgelopen weken zag ik steeds iets zwarts vliegen. 's Avonds een keer zag ik met mijn ogen dicht een eng gezicht. Toen ik mijn ogen opendeed zag ik iets zwarts wegvliegen.
Ik droomde een paar nachten terug dat 'iets' mijn dekbed van me aftrok en ik kreeg het vreselijk koud. Ik werd wakker en was inderdaad enorm koud, maar werd in een paar seconden weer warm. De nacht erna, tijdens die storm inderdaad, maar die was al zo goed als over toen, droomde dat ik in bed lag, en dat er iets kouds over me heen kwam en mijn lichaam overnam. Ik werd door het bed gesleurd, tegen mijn man aan, en mijn man werd uit bed geslingerd. Toen was ik het zat en wilde mijn lichaam weer zelf onder controle. Mijn man stond inmiddels op de gang en wilde er niets mee te maken hebben. Ik heb vergeefs gevochten tegen die kracht in me. Toen heb ik me, nog steeds in mijn droom, afgestemd op Reiki. Toen begon 'ik' heel eng te brullen en vloog er iets naar beneden en had ik weer controle over mijn lijf. Toen werd ik wakker, helemaal buiten adem. Dus het heerst, haha. Maar hier in huis is het nu weer rustig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Het is een bepaalde overgangsfaze.
Waar veel oude restanten van het verleden, alsonog vrij komen.

2009 is al zowiezo een jaar van loslaten. En de maand mei en de komende maanden zijn daar extra stimulerend in.
dus laat het maar komen...het zijnverwerkingen vanuit het verleden.
Ook kan dat je extra gevoelig bent voor de trillingen die in de wereld aan het gebeuren zijn.
je gedachten met liefde omringen en de aarde en de mensen mooie energie uitzenden, is een oplossing.

En wie wil,kom ik onderstoppen, en een nachtzoentje geven smile

Hm, ik vroeg me al af waarom ik helemaal niet eng heb gedroomd de afgelopen weken, en de rest wel. Zelf met het onweer heb ik helemaal geen droom gehad.
admin
admin mei 29 '09
Ik ook geen vreemde of enge dromen, alleen maar mooie.
OOk geen onweer ervaren zelfs, s'nachts.
admin
admin mei 29 '09
Ik heb evenmin afgelopen weken speciale dromen gehad, anders dan anders. Ook niet na het noodweer.
Cialara
Cialara mei 29 '09
Ik heb eigenlijk alleen maar mooie dromen de laatste tijd...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki