Loading...
nl

Mariandel - wie wil mijn foto lezen??? H

Mariandel
Mariandel mei 28 '09
Hallo,
Ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand mijn foto zou kunnen lezen. Alvast heel erg bedankt!
http://images.merudi.net/albums/userpics/11284/thumb_CIMG1297.JPG
Delen:
admin
admin mei 28 '09
Hoi Mariandel,

Ik zou je graag een reading willen geven. Maar ik kan er geen gevoel uit halen omdat het zo´n kleine afbeelding is.

Is het mogelijk dat je een grotere plaatst waar je gezicht beter op te zien is?

Greets, Robbert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '09
Hier de foto in het groot
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
Hallo Mariandel,

* Krijg witte jassen te zien, ziekenhuis.

* Ogen die veel gezien en meegemaakt hebben; de gebeurtenissen die het leven je brengt brengen je niet meer zo van je stuk. Je kent jezelf en je eigen kracht en weet dat no matter what jij het wel redt.

* Ik krijg wat benauwdheid te voelen; longen. Hartritmestoornissen, hoge bloeddruk, cholesterol, wat vocht vasthouden. Last van de voeten, wat vermoeid en branderige voeten

* Bezig met astrologie..Reiki, magnetiseren.

* Reizen, Tunesië,Griekenland, Afrika. Spreekt je dat zo aan? Kenia komt er bij door. Humanitaire hulp bieden, artsen zonder grenzen, Unicef. Is dat een droom van jou om dat te doen?

* Een persoon met hart voor anderen, je kunt erg goed mensen opvangen in crisissituaties. Werken als vrijwilliger in bijvb een Hospice zou ook erg goed bij je passen

* Je nieren; drink eens wat meer water

* Zorgzaam maar ook pittig op zn tijd. Mensen moeten jou niet dwarsbomen want dan kun je behoorlijk uit de hoek komen wow!

* Leidinggevende capaciteiten; natuurlijk overwicht

* Even een twijfel.. maar heb jij een bruin hondje?

* Eigenzinnig en creatief. Creatief vooral in de zin van hele bijzondere ideeën

* Een soort van gezondheidsslippers krijg ik te zien...ehm Birkenstocks?

Nou Mariandel dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Laat maar weten wat je er van vindt en wat er klopt en wat niet.

Liefs
Mariandel
Mariandel jun 5 '09
Hallo Maryssa,

Allereerst hartelijk dank voor het lezen van mijn foto.

- witte jassen: geen idee, zou dan nog moeten komen? niet te hopen uiteraard.
- benauwdheid: geen last van. Hart, bloeddruk, cholesterol allemaal prima in orde. Dus dit kan ik niet plaatsen.
Wel last van mijn huid (vooral op een been)
- astrologie: daar heb ik vroeger wel een beetje mee gedaan. Reiki: een blauwe maandag, maar niets mee gedaan. Is niet zo mijn ding.
- Reizen: nooit in Afrika geweest en ook geen droom in die richting.
- hart voor anderen: ja
- ik drink inderdaad niet erg veel, zou dus kunnen
- karakter klopt wel goed
- ik heb 2 honden, middelgroot en met veel bruin
- creatief, weet ik niet.
- gezondheidsslippers? hahaha waarschijnlijk mijn Crocs, daar ben ik heel blij mee. Die is leuk!

Nogmaals dank,
Marianne
admin
admin jun 5 '09
Hoi Mariandel,

Ik ga mijn tweede lezing proberen, ik ben er nog nieuw in, ben benieuwd naar je reactie.
Ik noteer spontaan wat er in me opkomt, wat ik voel en zie, dus meer kan ik niet voor je doen.

* open en spontaan
* er schuilt verdriet achter je ogen, heb je verdriet?
* wordt wat kortademig, alsof er een energieblokkade bij je keelchakra zit
* je woont alleen, of dat nou letterlijk of figuurlijk is kom ik niet achter
daarmee bedoel ik ... je sluit je af voor je gevoelens, maar heel sterk
* je bent goed geaard, je weet wel wat je wil en waar je voor gaat
* mensen kunnen je onzeker maken, die laat je toe in je aura
* je helpt graag anderen, maar vergeet jezelf niet!!

Hoop dat je er wat aan hebt!
Liefs Marjan
dromer
dromer jun 5 '09
Hoi Mariandel,

Dit is voor mij een sprong in het diepe want het wordt mijn eerste foto reading, spannend! Ik ben erg benieuwd wat er van klopt en zou het leuk vinden om een reactie van je te krijgen!

Je bent een mensenmens, heel gevoelig en ook spiritueel.
heb je soms moeite je te uiten, ik krijg gelijk een kriebelhoest namelijk.
Je bent een verzorgend persoon, heel veel oog voor anderen een ontzettend groot hart! Een mooie energie, andere mensen zijn graag in jouw buurt. Je straalt geborgenheid en warmte uit.
Je hebt de neiging om te veel van jezelf te geven en je groot te houden waardoor je over je grens heengaat.

Je bent geduldig. voor mijn gevoel zit er een stuk oud verdriet. Ik heb het idee dat je jeugd niet makkelijk is geweest?
Je bent heel eerlijk, geeft anderen de ruimte, nu niet meer zoveel als vroeger. Klopt het dat je vroeger vaak een ondergeschikte rol had, liever voor een plekje in de luwte koos?

Volgens mij ben je ook wel een filosoof, diep over dingen kunnen nadenken. Je voelt je verder erg verantwoordelijk en bent behoorlijk serieus. Trek niet alles persoonlijk aan, je mag wel meeleven maar liever niet meelijden wink

Verder ben je een intelligente en wijze vrouw.
Een familiemens die houd van gebrogenheid en gezelligheid en dit ook in harmonie houd.
Je bent in het verleden te goed van vertrouwen geweest, er is misbruik van je goedheid gemaakt, echt tegen een muur aangelopen waardoor je wat harder bent geworden.
Wel kom je nu weer terug bij de basis en besef je steeds meer dat je gevoelens laten zien niet zwak maar juist sterk is!

Lieve groet!
Mariandel
Mariandel jun 8 '09
Hallo Marjan,

Hartstikke leuk dat je mijn foto wilde lezen.
Ik vind je duiding behoorlijk kloppen. Hier even mijn commentaar:

* open en spontaan - klopt
* er schuilt verdriet achter je ogen, heb je verdriet? - ja klopt ook
* wordt wat kortademig, alsof er een energieblokkade bij je keelchakra zit - veel last gehad van hyperventilatie in verleden. Keel is gevoel, dat kan ik ook plaatsen
* je woont alleen, of dat nou letterlijk of figuurlijk is kom ik niet achter
daarmee bedoel ik ... je sluit je af voor je gevoelens, maar heel sterk - ik woon niet echt alleen,maar voel me soms wel alleen
* je bent goed geaard, je weet wel wat je wil en waar je voor gaat - meestal wel
* mensen kunnen je onzeker maken, die laat je toe in je aura - klopt wel, maar ik zou toch niet anders willen
* je helpt graag anderen, maar vergeet jezelf niet!!
- daar ben ik mezelf steeds meer van bewust.

Nogmaals dank,
Liefs, Marianne
admin
admin jun 8 '09
Lieve Marianne,

Dank je wel voor je feedback smile

Liefs
Mariandel
Mariandel jun 11 '09
hallo dromer!

Hartelijk bedankt voor het lezen van mijn foto.
Ik zal hier even commentaar geven.

Je bent een mensenmens, heel gevoelig en ook spiritueel.
klopt helemaal!
heb je soms moeite je te uiten, ik krijg gelijk een kriebelhoest namelijk.
klopt al weer!
Je bent een verzorgend persoon, heel veel oog voor anderen een ontzettend groot hart! Een mooie energie, andere mensen zijn graag in jouw buurt. Je straalt geborgenheid en warmte uit.
Dank je wel! Ik hoop van wel.
Je hebt de neiging om te veel van jezelf te geven en je groot te houden waardoor je over je grens heengaat.
Soms wel ja.

Je bent geduldig. - soms
voor mijn gevoel zit er een stuk oud verdriet. Ik heb het idee dat je jeugd niet makkelijk is geweest? Verdriet ja. maar ik geloof niet dat dat uit mijn jeugd komt. Ik zou het althans niet weten.
Je bent heel eerlijk, geeft anderen de ruimte, nu niet meer zoveel als vroeger.
Klopt ook.
Klopt het dat je vroeger vaak een ondergeschikte rol had, liever voor een plekje in de luwte koos?
Dit kan ik niet echt plaatsen.

Volgens mij ben je ook wel een filosoof, diep over dingen kunnen nadenken. Je voelt je verder erg verantwoordelijk en bent behoorlijk serieus. Trek niet alles persoonlijk aan, je mag wel meeleven maar liever niet meelijden wink
Klopt ook. Van dit laatste ben ik me al langer bewust.

Verder ben je een intelligente en wijze vrouw.
Een familiemens die houd van gebrogenheid en gezelligheid en dit ook in harmonie houd.
Als het ff kan ja!

Je bent in het verleden te goed van vertrouwen geweest, er is misbruik van je goedheid gemaakt, echt tegen een muur aangelopen waardoor je wat harder bent geworden.
Klopt ook alweer!

Wel kom je nu weer terug bij de basis en besef je steeds meer dat je gevoelens laten zien niet zwak maar juist sterk is!
En alweer in de roos!

Ik ben wel onder de indruk hoor! Nogmaals dankjewel voor je moeite.
dromer
dromer jun 12 '09

Graag gedaan!
En jij heel erg bedankt voor je feedback!

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420