Hoi Mariandel,
Dit is voor mij een sprong in het diepe want het wordt mijn eerste foto reading, spannend! Ik ben erg benieuwd wat er van klopt en zou het leuk vinden om een reactie van je te krijgen!
Je bent een mensenmens, heel gevoelig en ook spiritueel.
heb je soms moeite je te uiten, ik krijg gelijk een kriebelhoest namelijk.
Je bent een verzorgend persoon, heel veel oog voor anderen een ontzettend groot hart! Een mooie energie, andere mensen zijn graag in jouw buurt. Je straalt geborgenheid en warmte uit.
Je hebt de neiging om te veel van jezelf te geven en je groot te houden waardoor je over je grens heengaat.
Je bent geduldig. voor mijn gevoel zit er een stuk oud verdriet. Ik heb het idee dat je jeugd niet makkelijk is geweest?
Je bent heel eerlijk, geeft anderen de ruimte, nu niet meer zoveel als vroeger. Klopt het dat je vroeger vaak een ondergeschikte rol had, liever voor een plekje in de luwte koos?
Volgens mij ben je ook wel een filosoof, diep over dingen kunnen nadenken. Je voelt je verder erg verantwoordelijk en bent behoorlijk serieus. Trek niet alles persoonlijk aan, je mag wel meeleven maar liever niet meelijden
Verder ben je een intelligente en wijze vrouw.
Een familiemens die houd van gebrogenheid en gezelligheid en dit ook in harmonie houd.
Je bent in het verleden te goed van vertrouwen geweest, er is misbruik van je goedheid gemaakt, echt tegen een muur aangelopen waardoor je wat harder bent geworden.
Wel kom je nu weer terug bij de basis en besef je steeds meer dat je gevoelens laten zien niet zwak maar juist sterk is!
Lieve groet!