Loading...
nl

Wings: Dakloos, Maar Met een Schone Lei

Lena
Lena mei 28 '09
Karen Bishop, 24 mei 2009


--------------------------------------------------------------------------------

Welkom!

(Een korte notitie: Het is altijd belangrijk voor mij om persoonlijk een bedankbriefje te sturen aan ieder die vol liefde een donatie doet. Toen de "Heavens Gate" aangekondigd was, was ik voor het eerst niet meer in staat om ieder persoonlijk te bedanken die een donatie gedaan heeft. Ik wil hierbij iedereen hartelijk danken, omdat jullie liefdevolle ondersteuning het mogelijk maakt dat ik de hoge kosten kan dragen om deze website lopend te houden....en dat ondersteunt mij ook! En ik ben heel blij met jullie brieven" Dus heel erg bedankt!...ik waardeer jullie enorm, en weet dat jullie liefdevolle ondersteuning iedereen weer helpt die deze website bezoekt! Nu snel verder met de nieuwste Wings boodschap!)

Terwijl we op zoveel manieren bijna helemaal verwijderd zijn uit onze oude werkelijkheden, is je dakloos voelen misschien wel onze enige optie, zelfs als we niet weten waarom. Misschien lopen we rond zonder ons ergens "thuis" te voelen, we weten misschien nog niet waar we thuis horen, of wat we willen gaan doen...alhoewel we op een bepaald niveau toch wel weten dat er iets heel nieuws voor ons aan de horizon is.

Zelfs ondanks we zoveel losgelaten hebben in de afgelopen maanden, weken en dagen, zijn we nog steeds aan het wachten totdat de laatste stukjes op hun plaats vallen voordat onze nieuwe werkelijkheid zich in zijn geheel kan manifesteren. Meer nieuwe energie in de vorm van individuen en dergelijke zijn pas in onze nieuwe ruimtes verschenen, en nemen onze oude rollen over, omdat wij onze voetstappen achterlaten en toestaan dat iemand of iets anders hun plaats inneemt. Dus moet alle nieuwe energie die onze plaats inneemt, voor ieder van ons die naar een andere werkelijkheid en ervaring verhuist, op zijn plaats zijn voordat we onze bedoelde vrijheid kunnen gaan ervaren en de oude wereld helemaal los kunnen laten. Alle stukjes moeten op hun plaats zijn en klaar zijn.

Het zijn deze laatste stappen die klaar moeten zijn voordat we de dramatische verankering in onze nieuwe energie van onze nieuwe wereld en werkelijkheid op 21 Juni gaan ervaren. En weet ook dat er altijd een periode van energie rond elke genoemde datum zit, de solstice is gewoon een signaal dat het eindelijk tijd is, omdat het zal dienen om zijn natuurlijke energie te gebruiken als een bron van ondersteuning en ontsteking van deze magnifieke gebeurtenis.

De solstice van juni 2008 diende om ons uit onze oude groeven en rollen te duwen, en velen voelden dit als een ernstig trauma, met energieën die heel uitdagend en moeilijk te verdragen waren. Maar deze keer zullen de binnenkomende energieën van Juni 2009 dienen voor precies het tegengestelde. We zullen inplaats daarvan gepakt worden en voorwaarts getrokken worden, omdat we officieel de rechtmatige beschermers van onze prachtige planeet Aarde worden. Het gaat allemaal over gronding.


Als jij iemand bent die klaar is met je loslaat proces, kun je je voelen alsof je aan het "wachten" bent in een toestand van limbo, een beetje rondhangen zonder te weten waar en zonder verbinding met wat dan ook. En anderen zijn nog in het proces van het toestaan van het op zijn plaats vallen van de laatste stukjes, voordat er beslissingen gemaakt kunnen worden over toekomstplannen. Op deze manier, is er een gevoel bij velen dat we helemaal "klaar" zijn, dat er iets heel nieuws op het punt staat te manifesteren, dat een heel nieuw leven zich gaat ontvouwen, dat we nu misschien verdwaald zijn, zonder thuis en gevoel van veilig comfort, en zonder een goede nachtrust.

Deze tijd is als geen ander een geschenk dat we maar zelden kunnen ervaren in ons leven. We zullen op deze tijd terugkijken in de komende tijden, met gevoelens van magie en verwondering, omdat we zullen weten dat we midden in een dramatisch geboorteproces gesmeten zijn, en nu een hele schone lei belichamen, omdat er veel van alles schoon geveegd is voor een hele nieuwe start. Niets zal ooit meer hetzelfde zijn.

Op deze manier kan het een goede tijd zijn om ons hart der harten te onderzoeken, om te kijken wat het nu is wat we werkelijk willen. Ga eens helemaal tot op de bodem, en kijk eens heel diep naar wat het nu is wat voor ons van vitaal belang is, omdat we het zeker zullen ontvangen in de komende tijd, omdat we helemaal opnieuw gaan opstarten, in een hele nieuwe werkelijkheid, met een heel nieuw doel.

Ben jij nog steeds bezig met doen wat je dent dat je "zou moeten doen"? Realiseer je je eindelijk dat je spoedig kan doen wat je maar wil? Als jij nu een miljoen euros had en in al je behoeften voorzien zou zijn, wat zou je gaan creëren en hoe zou je leven er dan uit gaan zien? Wie zouden erin voorkomen? Wat zou je aan het doen zijn? Als je jezelf helemaal van de oude wereld met al zijn beperkingen losgemaakt hebt, hoe zou je nieuwe vrijheid voelen en hoe zou het zich manifesteren?

Terwijl we toestaan dat deze laatste stukjes op zijn plaats vallen, is het bijna onmogelijk om beslissingen te nemen. In de afgelopen paar weken hebben we op vele manieren ervaren wat ik al jaren een "stopteken energie" noem. Deze energie arriveert altijd als we in een grote verschuiving zitten. Het dient om ons tegen te houden voorwaarts te gaan, en heeft als frusterend bijverschijnsel dat er niet veel toegestaan wordt zich te manifesteren, zelfs in de eenvoudigste projecten en creaties. Dus ondanks dat er hele dramatische manifestaties zijn van stukjes die op zijn plaats vallen voor ons op een heel diep niveau, ervaren we nog steeds de stopteken energie, en met een heel goede reden.

Als we iets proberen te creëren voordat alle stukjes op hun plaats gevallen zijn, en voor alles voor ons verschenen is, dan zouden we weer veel ongedaan moeten maken. Op deze manier worden we beschermd, net als altijd. Dus is het altijd goed, om zo mogelijk te vertrouwen dat alles in goddelijke en perfecte orde is.

En zelfs als we maar een beetje ronddwalen, zonder speciaal thuis, zullen onze perfecte huizen, winkel-etalages, partners en plaatsen op de aarde precies op tijd arriveren, en geloof me, het zal de moeite waard zijn erop te wachten!

Karen
http://www.goto2012.nl/nieuws2009/20090524.htm
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki