Loading...
nl

Sillie's Foto

Silliej
Silliej mei 27 '09
Goedemiddag lieve mensen op dit forum.. smile

Ook ik ben erg benieuwd of jullie mijn foto willen/kunnen lezen.

Liefs,

Sil
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 27 '09

Ik heb het even zo gedaan, is makkelijker.
wat een mooi ogen!
Maryssa
Maryssa mei 27 '09
Hallo Sillie,

* Krijg een circus en woonwagens te zien....

* Hmmm een soort van jongleren met kettingen met flesjes eraan waarin een brandbare vloeistof zit, ziet er mooi uit dat vuur en ronddraaien van die kettingen. Je hebt iets met vuur ..

* Ah daar is dat vuur weer..lekker ouwehoeren, kletsen en met vrienden rond dat kampvuur gitaar spelen en zingen...

* Spiritueel, voelt veel pikt veel indrukken op, tarotkaarten leg je volgens mij

* Je gaat graag naar festivals vanwege het laid back sfeertje dat daar hangt en je houdt erg van muziek.(rock muziek volgens mij)

* Je bent verliefd op de foto volgens mij

* Gezondheid eens kijken....nou krijg niet echt iets door dat zit best wel goed bij jou al zou je wel minder mogen roken

* Als ik naar je foto staat zie ik een vrouw die als ze verdrietig is dit wegstopt een vrolijk gezicht trekt en toch maar doorgaat

* Schilder en schrijf jij? Best wel creatief en artistiek aangelegd, gevoel voor esthetiek

* Onderwijs komt voorbij hier...met kinderen werken...doe je daar iets mee?

* Zowieso ben je een maatschapelijk betrokken mens, idealistisch ook

* Lekker opgekruld op de bank lezen. Je leest erg graag en kunt echt verdwijnen in een boek

Nou Sillie dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs en fijne dag
admin
admin mei 27 '09
Hoi Hoi,

Hier een reading van mij smile

Je hebt altijd een volle agenda, dit komt ook omdat je er niet van houdt om stil te zitten. Het liefst heb je altijd mensen om je heen.

Je hebt wel vaak humeur wisselingen, de ene dag ben je heel vrolijk en de andere dag ben je niet vooruit te branden omdat je ergens mee zit. Het leven moet altijd gaan zoals jij het wil en anders kan je er behoorlijk mee zitten. Wel ben je in staat heel snel beslissingen te nemen.

In je aura voel ik veel stadse invloed. Vooral stadse energie kan je moeilijk los laten en dat blijft in je aura hangen. Waarschijnlijk komt dit omdat je niet opgegroeid bent in een stad en er nog aan moet wennen.

Ik voel heel veel leeftijdsgenoten om je heen. Ook veel jongens, geloof ik heb je geen vriendje. Jij kan je wel goed binden met iemand maar mensen kunnen die vaak niet goed met jouw.
Vaak hebben ze dan het gevoel beter af te zijn als 1 van jouw vrienden.

Je houding tegenover het spirituele/paranormale is nog aan het groeien. Dit is al een vrij grote stap voor jouw richting het spirituele. Ik voel dan ook een onzekerheid van je af komen om readings te krijgen.

Voor mij gevoel zijn je ouders goede vrienden van je. Je kan goed opschieten met je ouders.

Ergens diep van binnen voel ik een verdriet voor iets in het leven. Alsof je iets verloren bent, een vriendschap/verbondenheid.

Geld speelt geen belangrijke rol in je leven. Geld maakt je niet veel uit. En als je geld hebt geef je het vaak uit aan kleding of uitgaan.

Een tip vanuit mijn gevoel. Veel succes met daten, binnenkort zal je iemand vinden die met jouw een connectie vanuit het hart kan delen. In een korte tijd zal je dan veel leren maar probeer het los te laten als die korte leertijd voorbij is.

Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt!
Graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
Silliej
Silliej mei 27 '09
Hallo Maryssa,

Bedankt voor de moeite smileEr komen aardig wat dingen overeen! Dat circus en woonwagens zou kunnen kloppen. Ik heb net mijn relatie verbroken en woon sinds kort bij mijn ouders, maar mijn spullen staan overal en nergens. Dat vuur kan ik niet verklaren, ik weet ook niet wat daar eventueel mee bedoeld zou kunnen worden. Een kampvuur, lekker ouwehoeren en een muziekie erbij is wel iets voor mij. Ik ga alleen niet graag naar festivals(en hou niet van rock) maar ik hou wel heel erg van muziek. Ik heb inderdaad al vaker gehoord dat ik spiritueel ben, zelf merk ik dit ook alleen sta ik er op dit moment nog niet helemaal open voor. Ik heb wel tarotkaarten thuis maar ik heb me er nog niet echt in verdiept.

Ik werk niet met kinderen, ik heb wel een paar maanden de opleiding kinderopvang gedaan maar daar ben ik mee gestopt. Ik ben wel altijd bezig met kinderen bijv. verjaardagen, visite enz.
Mijn gevoelens stop ik inderdaad weg voor de buitenwereld. Roken doe ik op dit moment ook teveel!
Over dat tekenen of schrijven.. Ik doe geen van beide, ik heb altijd juist het idee gehad dat ik helemaal niet creatief ben. Ik lig inderdaad veel liever met een boek op de bank! crazy

Ik weet niet of ik op het moment van de foto al verliefd was, wel weet ik dat ik toen een bijzonder persoon erg dankbaar was voor de dingen die hij deed.. smile

Dus al met al klopt het toch aardig!

Liefs,

Sil
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '09
Hoi Sillie,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een temperamentvolle dame die niet zo snel over zich heen laat lopen. Beetje tegendraads, dat weer wel en je doet de dingen echt op jouw manier.

Je kan niet tegen onrecht en zie ook dieren voorbij komen. Je zou zo op een greenpeace bootje kunnen gaan rondobberen, hoewel dat misschien weer iets te ruw is, maar waar ze voor staan, daar geloof jij volgens mij wel in.

Er is heel diep weggestopt verdriet dat je waarschijnlijk zelf al een beetje vergeten bent. Toch is het nog wel iets waar je last van hebt, en komt uit je hele vroege jeugd. Misschien moet je even letten op wat signalen die je gaat krijgen of in je dromen. Er zullen wat herinneringen bovenkomen waar jij nog wat mee moet doen.

Je hebt je huidige leventje aardig goed voor elkaar en bent heel tevreden over hoe het nu is ingericht.

Ik zie ook een voorliefde voor kinderen bij je. Je bent er dol op.

Ik weet niet of het klopt, maar sta jij misschien voor de klas?

Je bent ook perfectionistisch en wil alles graag heel goed doen. Je bent erg gestructureerd en dat werkt eigenlijk heel goed voor je.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag je reactie.
Fatna
Fatna mei 27 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

wat een mooi ogen!

dat dacht ik ook toen ik ze zag
Beschermengel
Beschermengel mei 27 '09

Ja he ...prachtig!
Fatna
Fatna mei 27 '09
net een honing kleur
Beschermengel
Beschermengel mei 27 '09

Ja een warme kleur...volgens mij zijn we nu een kleine lezing aan het geven smile
Silliej
Silliej mei 27 '09
Hoi Robbert,

Ook jij bedankt! Ik kan bijna alles wel goed plaatsen. Vooral over die humeurwisselingen en de volle agenda. Ook met mijn ouders kan ik goed overweg. Dat over verdriet zou ook kunnen kloppen, maar het was uiteindelijk wel de juiste beslissing.

Dat over de leeftijdsgenoten klopt niet helemaal. Ik heb niet zoveel mensen om me heen, ook geen jongens. Over het daten.. Ik ben even vrijgezel geweest, maar nu toch bezig met een nieuw begin met iemand.. dit zou dis aardig kunnen kloppen!

Liefs,
admin
admin mei 27 '09
Hallo, Sillie, hier are the points of the Belgium Jury,

Sillie : 10 points grin
Je kan tegen een grapje.
beetje plagen doe je wel eens graag, maar je respecteert de grenzen van anderen.
Bent graag onder vrienden.
Je kan zwijgen en een geheim bewaren. En je houdt helemaal niet van roddelen en overdreven luidruchtigheid.
Ik zag een wit hondje in een mandje.
Je bent dol op spagetty en pasta's.
je studeert economie en droomt van een eigen zaak, je weet je centjes goed te beheren.
Je bent clever, je hebt mensenkennis, je doorziet ze nogal snel.

In de liefde zou je best wel eens een vriend kunnen hebben, die stevig in zijn schoenen staat en weet wat ie wil.
Zelf weet je dus ook wat je wil, maar dat hoef je niet zo naar buiten te brengen, het zal wel komen. Het leven lijkt jou te geven wat je toekomt. Maar je wil het wel samen opbouwen.

Zo dat was het, ik ben het Lezen van foto's aan het oefenen, dus laat maar weten wat er van klopt of niet.
Zo leer ik bij. Ben heel benieuwd. smile
Silliej
Silliej mei 27 '09
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Sillie,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een temperamentvolle dame die niet zo snel over zich heen laat lopen. Beetje tegendraads, dat weer wel en je doet de dingen echt op jouw manier.
Klopt enigzins, ik heb vaak wel bevestiging nodig.

Je kan niet tegen onrecht en zie ook dieren voorbij komen. Je zou zo op een greenpeace bootje kunnen gaan rondobberen, hoewel dat misschien weer iets te ruw is, maar waar ze voor staan, daar geloof jij volgens mij wel in.
Ja klopt, het is inderdaad iets te ruw maar ik hou inderdaad niet van onrecht.

Er is heel diep weggestopt verdriet dat je waarschijnlijk zelf al een beetje vergeten bent. Toch is het nog wel iets waar je last van hebt, en komt uit je hele vroege jeugd. Misschien moet je even letten op wat signalen die je gaat krijgen of in je dromen. Er zullen wat herinneringen bovenkomen waar jij nog wat mee moet doen.
Dit is mij al is eerder verteld na een hypnotherapie sessie.. ik weet alleen niet precies wat ermee bedoelt wordt.

Je hebt je huidige leventje aardig goed voor elkaar en bent heel tevreden over hoe het nu is ingericht.
Dit klopt niet, ik ben wel hard op weg, en stap voor stap kom ik uiteindelijk wel waar ik wezen moet.

Ik zie ook een voorliefde voor kinderen bij je. Je bent er dol op.

Ik weet niet of het klopt, maar sta jij misschien voor de klas?
Ik hou van kinderen ja, maar ik sta niet voor de klas smile.

Je bent ook perfectionistisch en wil alles graag heel goed doen. Je bent erg gestructureerd en dat werkt eigenlijk heel goed voor je.
Precies smile.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag je reactie.

Heel erg bedankt voor je reactie!
Silliej
Silliej mei 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hallo, Sillie, hier are the points of the Belgium Jury,

Sillie : 10 points grin
Je kan tegen een grapje.
beetje plagen doe je wel eens graag, maar je respecteert de grenzen van anderen.
Bent graag onder vrienden.
Je kan zwijgen en een geheim bewaren. En je houdt helemaal niet van roddelen en overdreven luidruchtigheid.
Ik zag een wit hondje in een mandje.
Je bent dol op spagetty en pasta's.
je studeert economie en droomt van een eigen zaak, je weet je centjes goed te beheren.
Je bent clever, je hebt mensenkennis, je doorziet ze nogal snel.

In de liefde zou je best wel eens een vriend kunnen hebben, die stevig in zijn schoenen staat en weet wat ie wil.
Zelf weet je dus ook wat je wil, maar dat hoef je niet zo naar buiten te brengen, het zal wel komen. Het leven lijkt jou te geven wat je toekomt. Maar je wil het wel samen opbouwen.

Zo dat was het, ik ben het Lezen van foto's aan het oefenen, dus laat maar weten wat er van klopt of niet.
Zo leer ik bij. Ben heel benieuwd. smile

Hoi Bellefleur,

Ook jij bedankt voor je reactie! Het klopt vrijwel allemaal! Het stukje van de hond vond ik wel grappig, ik heb vroeger een witte hond gehad.

Alleen het stukje over het studeren klopt niet. Ik ben altijd wel goed geweest in wiskunde en economie maar ik studeer niet meer.
Ik heb al een eigen zaak gehad maar dat was een vishandel, ook niet echt iets in die richting dus smile.

Maar de rest klopte wel laugh
Silliej
Silliej mei 27 '09
@ Beschermengel & Fatna:

Bedankt voor het compliment laughTis een mix tussen groen en bruin.. maar soms zijn ze ook een beetje oranje.
Silliej
Silliej mei 27 '09
Ik heb nog even een kort vraagje.. Maakt het nou veel uit of je een recente foto 'leest' of een foto van een paar maanden oud? Want tussen deze foto en nu is er een hoop gebeurd zeg maar.. Heeft dat nog invloed op jullie lezing?

Sorry ik ben qua dit nog redelijk nieuw blush
Heidelroos
Heidelroos mei 27 '09
Hoi meis.

Zonder eerst andere reacties gelezen te hebben ( doek nooit) , wil ik je zeggen dat jij jouw plekje nog wel vindt..

Ik zie een tubulente periode in je leven die met een relatie heeft te maken..

Ben jij een kind met een soort van internaatverleden?
Ik zie namelijk geen binding met ouders, of geliefden..

Qua uiterlijk ben je wel zelfverzekerd genoeg, je weet wat je in huis hebt..
Je maakt er géén misbruik van ( je lijkt soms onzeker)..
Je vindt het leuk te flirten en mannen het hoofd op hol te brengen (ook vrouwen?)
Ik zie wel enige bescheidenheid daarin..

Ik zie een kindje.. een jong (getint) kindje..
(of je wordt jong moeder, of je bent al moeder?)

Verder ben ik er van overtuigd dat jij iemand bent die eerst moet ervaren voordat ze leert.. En recalcitrante persoonlijkheid die haar eigen gang wel zou willen gaan..
Echter, je kan niet doen wat je graag wil en wordt aan banden gelegd door de maatschappij, of in relaties..

Ik kom niet echt heel diep in jouw hoofd, maar zie iemand die zich van de buitenkant voordoet alsof alles wel okay is..
Mensen mogen niet aan jouw pijn komen.. maar van binnen lijk je soms dood te gaan..
je deelt niet veel......

Een(rand)geval als het gaat om hersen-onrust..
De ene keer dit, de andere keer dat, de ene keer wil je bij die zijn en dan weer bij die.. ze noemen het ook wel eens borderline (randgeval)

Je hebt je plekje nog niet gevonden..
Druk zoekende ..

Als ik nog ietsje dieper ga, weet ik dat jij persoonlijkheid hebt, de persoonlijkheid om verder te kunnen met de ervaringen die jij nu draagt..

het lijkt alsof je werk doet, BENEDEN jouw capaciteiten.
Werk je in de schoonmaak of iets dergelijks, maar ben je in staat om mensen verder te helpen?

Het lijkt alsof je een onafgemaakte studie hebt..

Een jonge vrouw die graag lief heeft, maar het nog niet heeft gevonden..
Een bepaalde eenzaamheid, met ongelooflijk veel warmte voor de medemens..

Iemand die van nature lief kan hebben..
Je moet echter nog door enkele flinke blokkades heen.. (gekwetst)

Ik zie echt een klein donker jongetje om je heen dartelen, als je het niet thuis kan brengen wil ik dat graag weten..

Een vrouw die nog geen plekje heeft in het nu..
nog geen plekje in het verleden..
nog geen plekje in het morgen..

Blijf hier eventjes rondhangen..
Je ziet en voelt en ervaart veel van mensen van jouw kaliber..
Dat is prettig..

Inzicht komt door inzicht..
Soms word je geholpen en gestuurd.
Door mensen doe toevallig jouw pad kruisen..

Ik heb niet getekend,(normaliter teken ik dingen)
heb daar geen tijd voor gehad..

Liefs en ik hoor het wel
admin
admin mei 27 '09
Origineel bericht van: Silliej

Hoi Bellefleur,

Ook jij bedankt voor je reactie! Het klopt vrijwel allemaal! Het stukje van de hond vond ik wel grappig, ik heb vroeger een witte hond gehad.

Alleen het stukje over het studeren klopt niet. Ik ben altijd wel goed geweest in wiskunde en economie maar ik studeer niet meer.
Ik heb al een eigen zaak gehad maar dat was een vishandel, ook niet echt iets in die richting dus smile.

Maar de rest klopte wel laugh

Ik zie al wat ik deed, ik kreeg het woord economie door, en het woord eigen zaak, en heb het zelf aan elkaar geknoopt.
Ok, dank je wel.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '09
Origineel bericht van: Silliej
Ik heb nog even een kort vraagje.. Maakt het nou veel uit of je een recente foto 'leest' of een foto van een paar maanden oud? Want tussen deze foto en nu is er een hoop gebeurd zeg maar.. Heeft dat nog invloed op jullie lezing?

Sorry ik ben qua dit nog redelijk nieuw blush

Ja dat maakt zeker wel uit, want op de foto had je je leventje nog aardig goed voor elkaar volgens mij zoals ik schreef. Als hij dus een paar maanden oud is, verklaart dat, waarom ik het anders doorkreeg.
Heidelroos
Heidelroos mei 28 '09
Voor mij maakt het meestal niet uit...
Het gaat om de energie van het zieltje. (IN de oogjes, niet náár de oogjes kijken)

Wel kunnen gebeurtenissen van die periode doorkomen, die destijds recent waren.. van die letterlijke dingetjes, bijvoorbeeld een relatie met een persoon waar je op dát moment van die foto een relatie mee had.. of een kapotte knie..
Daardoor kan het lijken dat de lezing niet goed gedaan wordt..

De essentie gaat niet verloren door een oude foto..
Wat is jouw doel op aarde..
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske