Hoi Hoi,
Hier een reading van mij
Je hebt altijd een volle agenda, dit komt ook omdat je er niet van houdt om stil te zitten. Het liefst heb je altijd mensen om je heen.
Je hebt wel vaak humeur wisselingen, de ene dag ben je heel vrolijk en de andere dag ben je niet vooruit te branden omdat je ergens mee zit. Het leven moet altijd gaan zoals jij het wil en anders kan je er behoorlijk mee zitten. Wel ben je in staat heel snel beslissingen te nemen.
In je aura voel ik veel stadse invloed. Vooral stadse energie kan je moeilijk los laten en dat blijft in je aura hangen. Waarschijnlijk komt dit omdat je niet opgegroeid bent in een stad en er nog aan moet wennen.
Ik voel heel veel leeftijdsgenoten om je heen. Ook veel jongens, geloof ik heb je geen vriendje. Jij kan je wel goed binden met iemand maar mensen kunnen die vaak niet goed met jouw.
Vaak hebben ze dan het gevoel beter af te zijn als 1 van jouw vrienden.
Je houding tegenover het spirituele/paranormale is nog aan het groeien. Dit is al een vrij grote stap voor jouw richting het spirituele. Ik voel dan ook een onzekerheid van je af komen om readings te krijgen.
Voor mij gevoel zijn je ouders goede vrienden van je. Je kan goed opschieten met je ouders.
Ergens diep van binnen voel ik een verdriet voor iets in het leven. Alsof je iets verloren bent, een vriendschap/verbondenheid.
Geld speelt geen belangrijke rol in je leven. Geld maakt je niet veel uit. En als je geld hebt geef je het vaak uit aan kleding of uitgaan.
Een tip vanuit mijn gevoel. Veel succes met daten, binnenkort zal je iemand vinden die met jouw een connectie vanuit het hart kan delen. In een korte tijd zal je dan veel leren maar probeer het los te laten als die korte leertijd voorbij is.
Zo, ik hoop dat het een beetje klopt en dat je er wat aan hebt!
Graag hoor ik wat je ervan vond.
Greets, Robbert.