Ja ja, de meeste zullen het vast wel weten wat ik schrijf... aangezien er een hoofdstuk op merudi staat en sommige van jullie helpen met het corrigeren van mijn schrijffouten.. Heel erg bedankt daarvoor! Toch dacht ik... een topic is makkelijker he? En dan kan ik mooi ook al het nieuws hier dumpen... yay!
Boek?
Ja boek... Rond de jaarwisseling ben ik begonnen met schrijven. Het was de enige manier hoe ik mijn emoties goed kon uiten zonder door te slaan. Dus ja, ik heb het allemaal vrij snel geschreven... En die emoties? Tja... Ik heb jarenlang alles opgekropt en thuis was mijn basis. Toen hoorde ik plots dat mijn ouders uit elkaar gingen en had ik wat moeite met andere dingen, en hield ik het niet meer... Tada! Een heel verhaal was geboren!
Leuk.. maar waar gaat het dan over?
Okee... komt ie!
Emmy leeft een heel gewoon leven met haar vriendin Jackie. Maar eigenlijk dragen ze een groot geheim met zich mee. Als er opeens mysterieuze boodschappen verschijnen die te maken hebben met dat geheim, beginnen de alarm belletjes te rinkelen. Vreemde dingen gebeuren en Emmy en Jackie kunnen maar een ding doen; zoeken naar degene die alle dingen uithaalt. Het wordt een reis vol gevaren en keuzes maken. Zullen ze in staat zijn alle mysteries te ontrafelen?
Pam pam pammm
Okee... wat nu?
Nouuuu... Ik ben klaar met schrijven en ben nu enkel nog aan het corrigeren. Ik hoop dat dat snel klaar is zodat ik het naar de uitgever kan sturen... en dan is het afwachten!
Cool... maar... wat is het precies voor een boek?
Het telt in a5jes zo'n 300+ pagina's. Het heeft 30 hoofdstukken en een proloog + epiloog. Dus je hebt zat om te lezen. Het is wel een fantasy verhaal, dus als je daar niet van houdt, weet ik niet of je het leuk zal vinden...
Ohw.. en hier vind je de schets voor de omslag... http://img507.imageshack.us/img507/5839/coverdesign.jpg
Mochten er nog vragen van andere komen... stel ze!
De huidige stand van zaken is: alle correcties binnenkrijgen en verwerken. En nog 2 hoofdstukken en de epiloog aan iemand geven om te corrigeren.