Loading...
nl

De doodsengel schrijft een boek! De Schaduwmeester

Emuca
Emuca mei 27 '09
Ja ja, de meeste zullen het vast wel weten wat ik schrijf... aangezien er een hoofdstuk op merudi staat en sommige van jullie helpen met het corrigeren van mijn schrijffouten.. Heel erg bedankt daarvoor! Toch dacht ik... een topic is makkelijker he? En dan kan ik mooi ook al het nieuws hier dumpen... yay!

Boek?

Ja boek... Rond de jaarwisseling ben ik begonnen met schrijven. Het was de enige manier hoe ik mijn emoties goed kon uiten zonder door te slaan. Dus ja, ik heb het allemaal vrij snel geschreven... En die emoties? Tja... Ik heb jarenlang alles opgekropt en thuis was mijn basis. Toen hoorde ik plots dat mijn ouders uit elkaar gingen en had ik wat moeite met andere dingen, en hield ik het niet meer... Tada! Een heel verhaal was geboren! smile

Leuk.. maar waar gaat het dan over?

Okee... komt ie!

Emmy leeft een heel gewoon leven met haar vriendin Jackie. Maar eigenlijk dragen ze een groot geheim met zich mee. Als er opeens mysterieuze boodschappen verschijnen die te maken hebben met dat geheim, beginnen de alarm belletjes te rinkelen. Vreemde dingen gebeuren en Emmy en Jackie kunnen maar een ding doen; zoeken naar degene die alle dingen uithaalt. Het wordt een reis vol gevaren en keuzes maken. Zullen ze in staat zijn alle mysteries te ontrafelen?

Pam pam pammm

Okee... wat nu?

Nouuuu... Ik ben klaar met schrijven en ben nu enkel nog aan het corrigeren. Ik hoop dat dat snel klaar is zodat ik het naar de uitgever kan sturen... en dan is het afwachten!

Cool... maar... wat is het precies voor een boek?
Het telt in a5jes zo'n 300+ pagina's. smileHet heeft 30 hoofdstukken en een proloog + epiloog. Dus je hebt zat om te lezen. Het is wel een fantasy verhaal, dus als je daar niet van houdt, weet ik niet of je het leuk zal vinden...

Ohw.. en hier vind je de schets voor de omslag... smilehttp://img507.imageshack.us/img507/5839/coverdesign.jpg

Mochten er nog vragen van andere komen... stel ze! smile


De huidige stand van zaken is: alle correcties binnenkrijgen en verwerken. En nog 2 hoofdstukken en de epiloog aan iemand geven om te corrigeren.
Delen:
admin
admin mei 27 '09
allé, stuur het maar naar mij, je hebt me kunnen bekoren.
Maar ik corrigeer wel correct he. smile
Emuca
Emuca mei 27 '09
Dankjewel! Ik heb het verstuurd... smileHierbij zijn alle hoofdstukken dus de deur uit... wink
admin
admin mei 27 '09
En, komen er nog illustraties in? wink
Emuca
Emuca mei 27 '09
Misschien wel, dat weet ik nog niet... tongueIk wil de lezen namelijk niet teveel voorkauwen... tongue
Emuca
Emuca mei 28 '09
Ik ben trottssss op mijn geschilderde cover!
admin
admin mei 28 '09
Zo. Staat er goed op!
Emuca
Emuca mei 28 '09
Bedankt smileHet ging verrassend snel... smile
Fatna
Fatna mei 28 '09
he wat goed van je dat je een boek hebt geschreven

als het uitgebracht wordt ga ik hem zeker kopen want ik verslind boeken bij het leven, fantasy is ook wel een genre wat me trekt!

topppie meis
Emuca
Emuca mei 28 '09
Bedankt tongueik hoop hem ergens volgende week naar de uitgever te kunnen sturen smile
Maryssa
Maryssa mei 28 '09
Hey Angel!

Mooi die omslag! Dat is een super moment straks als je het gaat versturen naar de uitgever, spannend! Ben heel benieuwd naar je boek, ga het zeker lezen.

smile
Emuca
Emuca mei 28 '09
Echt wel. Ik hoop echt dat ze me doorlaten. Er hoeven nog maar een paar hoofdstukken gecorrigeerd te worden... die hoop ik snel binnen te krijgen... smile
Lena
Lena mei 28 '09
nou angel wat een spannende tijd voor je smile
wat zegt je gevoel?
Emuca
Emuca mei 28 '09
Dat het er wel doorkomt... smile
Lena
Lena mei 28 '09
mooi zo smile
Emuca
Emuca mei 28 '09
Maarja, de onzekerheid blijft er wel hoor... want ik kan het wel leuk vinden.. maar vinden zij dat ook?
admin
admin mei 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Bedankt tongueik hoop hem ergens volgende week naar de uitgever te kunnen sturen smile


oei, ik was nog aan het verbeteren.
Mocht ik ook zinnen veranderen? of alleen schrijffouten...
Emuca
Emuca mei 28 '09
Tuurlijk mogen zinnen ook aangepast worden, mocht je ze op andere wijze beter vinden klinken... smile

Doe maar rustig aan hoor.. ik moet nog veel meer terug krijgen.. tongue
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Zodra het af is, zal ik het graag willen lezen ^^ Heel graag zelfs. Ik denk wel dat dit een boek is wat mij aan gaat staan! En geloof me, ik lees niet veel, omdat de meeste boeken.. Niet bepaald origineel zijn. Ook heb ik liever fantasie boeken. Maar dan wel geplaatst in deze tijd, zodat ik er goed in door kan dromen tongue
Emuca
Emuca mei 28 '09
Haha, ik weet niet of het origineel is, maar aan de rest voldoet het wel hoor wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki