Loading...
nl

hoe herken je een engelkind??

Fatna
Fatna mei 26 '09
je bent het vanaf het begin of je bent het niet....engelmens!!

in de stukjes tekst onder het kopje engelmens staan wat kenmerken waaraan je een engelmens kan herkennen, dit zijn echter kenmerlken die je pas opvallen bij volwassen mensen..

hoe kun je dan een engelkind herkennen??
Delen:
Lena
Lena mei 26 '09
waarom is dat belangrijk om te weten fatna?
zou een kind lekker een kind laten zijn.... smile
het dient zich vanzelf wel aan.....mocht er iets naar boven komen...
waarom een kind een engelkind noemen..laat het zelf ervaren... en als ouder groei je alleen maar mee, immers van de eerste dag af begeleid je je kind toch al? en volg je je gevoel daarin?
Cialara
Cialara mei 26 '09
Misschien een gekke opmerking hoor, maar ik heb het vermoeden dat engelmensen geen engelkinderen krijgen.
Ik denk dat engelmensen eerder de nieuwe-tijds kinderen zullen krijgen, zodat zij hen kunnen begeleiden; engelkinderen zouden die begeleiding in principe niet nodig hebben denk ik.

Maar dat is mijn gevoel die dit zegt...
admin
admin mei 27 '09
Eniroj..spiegel van jezelf, toch? Als engelmens. wink
Fatna
Fatna mei 27 '09
Origineel bericht van: Lena10
waarom is dat belangrijk om te weten fatna?
zou een kind lekker een kind laten zijn.... smile
het dient zich vanzelf wel aan.....mocht er iets naar boven komen...
waarom een kind een engelkind noemen..laat het zelf ervaren... en als ouder groei je alleen maar mee, immers van de eerste dag af begeleid je je kind toch al? en volg je je gevoel daarin?


ik wordt zo MOE van altijd dat gevraag aan me waarom iets belangrijk is of niet...

IK wil het weten PUNT

anwoord of antwoord niet, vragen zoals deze heb ik weinig aan!!!

for the reecord ik heb het niet over mijn kind maar over kinderen in het algemeen, ik WEET al dat mijn kind bijzonder is en daar heb ik geen enkele bevestiging voor nodig
Emuca
Emuca mei 27 '09
Misschien herken je een engelkind aan... ehm... grote wijsheid en de dingen uit het lijstje (voor zover ze van toepassing zijn) in ontwikkeling?
admin
admin mei 27 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Lena10
waarom is dat belangrijk om te weten fatna?


IK wil het weten PUNT

anwoord of antwoord niet, vragen zoals deze heb ik weinig aan!!!




Zolang je het antwoord aan een ander vraagt, kan het zijn dat je een vraag terug krijgt.
Fatna
Fatna mei 27 '09
dat is bijdeze niet nodig.....

ik vraag slechts om antwoord, misschien dat deze toevoeging nodig is!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '09
Ik denk ook dat je de eigenschappen er naast kunt houden zoals ze op de site staan. Ik heb niet het idee dat die nou zo specifiek voor alleen volwassenen zijn.
Emuca
Emuca mei 27 '09
Want wanneer is iemand echt volwassen? Ik was 6 toen bepaalde dingen zich begonnen te uiten...:3
admin
admin mei 27 '09
Een engelmens ben je van bij je geboorte.
Direct heeft dat een invloed op de omgeving.
Een engelmens ziet veel, en kan makkelijk aan de kennis van de Bron aan.
Het brengt deze wijsheid als kind al naar buiten. En wil met open armen, mensen helpen, onvoorwaardelijk.

zomaar even in mijn kinderarchief gesnuffeld :
Ik botste vroeger op mensen die er niet voor open (wilden) staan.
Dat gaf mij - eerlijk gezegd - verwarring.
Er was het probleem, dat ik als klein kind moest zwijgen, en luisteren...ipv inzichten te geven.
Men nam het gewoonweg niet aan. Het liefste had men dat ik zei " ik weet het niet".




Liefs,
Bellefleur
Fatna
Fatna mei 27 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Want wanneer is iemand echt volwassen? Ik was 6 toen bepaalde dingen zich begonnen te uiten...:3


zoals wat angel of death, wil je dat delen met mij

ik ben nu nog steeds niet altijd volwassen hoor in elke situatie grin
Emuca
Emuca mei 27 '09
Vanaf toen kon ik entiteiten zien... smileMaar de rest is altijd zo geweest... daarom voelde het voor mij normaal.. maar nu ik me er bewust van ben en het ontwikkel gaat het makkelijker.
Lena
Lena jun 10 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Lena10
waarom is dat belangrijk om te weten fatna?
zou een kind lekker een kind laten zijn.... smile
het dient zich vanzelf wel aan.....mocht er iets naar boven komen...
waarom een kind een engelkind noemen..laat het zelf ervaren... en als ouder groei je alleen maar mee, immers van de eerste dag af begeleid je je kind toch al? en volg je je gevoel daarin?


ik wordt zo MOE van altijd dat gevraag aan me waarom iets belangrijk is of niet...

IK wil het weten PUNT

anwoord of antwoord niet, vragen zoals deze heb ik weinig aan!!!

for the reecord ik heb het niet over mijn kind maar over kinderen in het algemeen, ik WEET al dat mijn kind bijzonder is en daar heb ik geen enkele bevestiging voor nodig


als jij het al weet waarom dan nog algemeen?
Lena
Lena jun 10 '09
algemeen wink

een kind is een kind met zijn eigen unieke waarde
geniet er gewoon van..

alles dient zich vanzelf aan
jij hoeft er alleen maar te zijn
Fatna
Fatna jun 12 '09
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Lena10
waarom is dat belangrijk om te weten fatna?
zou een kind lekker een kind laten zijn.... smile
het dient zich vanzelf wel aan.....mocht er iets naar boven komen...
waarom een kind een engelkind noemen..laat het zelf ervaren... en als ouder groei je alleen maar mee, immers van de eerste dag af begeleid je je kind toch al? en volg je je gevoel daarin?


ik wordt zo MOE van altijd dat gevraag aan me waarom iets belangrijk is of niet...

IK wil het weten PUNT

anwoord of antwoord niet, vragen zoals deze heb ik weinig aan!!!

for the reecord ik heb het niet over mijn kind maar over kinderen in het algemeen, ik WEET al dat mijn kind bijzonder is en daar heb ik geen enkele bevestiging voor nodig


als jij het al weet waarom dan nog algemeen?


*zucht*
Lena
Lena jun 12 '09
for the reecord ik heb het niet over mijn kind maar over kinderen in het algemeen, ik WEET al dat mijn kind bijzonder is en daar heb ik geen enkele bevestiging voor nodig

als je geen enkele bevestiging nodig hebt wat zou jij dan nog moeten weten?
Lena
Lena jun 12 '09
dan draai ik je vraag maar even naar jou toe
hoe herken jij engelkinderen? welke kenmerken bezitten ze volgens jou


de engelmens kenmerken van de gewone mensen hier op het forum verschillen al in ieder geval. wink
Fatna
Fatna jun 12 '09
ik wist niet eens dat er engel"volwassenen waren voor ik hier terecht kwam , laat staan engel kinderen, ik heb dus ook nog maar amper een idee hoe engelmensen te herkennen zijn vandaar mijn vraag mbt engelkinderen

m.a.w. ik heb geen idee of ze er uberhaupt zijn engelkinderen en waaraan je ze kan herkennen.....misschien dat engelkinderen als term niet eens bestaat en wordt dat indigo of kritsalkind genoemd, daar zijn dan wel weer sites in overvloed van met kenmerken en al

keine ahnung
Fatna
Fatna jun 12 '09
Origineel bericht van: Lena
for the reecord ik heb het niet over mijn kind maar over kinderen in het algemeen, ik WEET al dat mijn kind bijzonder is en daar heb ik geen enkele bevestiging voor nodig

als je geen enkele bevestiging nodig hebt wat zou jij dan nog moeten weten?


nou ik snap niet wat voor jou nou zo'n struikelblok is dus probeer ik het maar anders te verwoorden

ik WEET dat mijn kind bijzonder is, maar niet in die zin dat ik dacht dat hij engelkind is, eerder in de zin van hij is spiritueler dan ik.....

er zijn diverse soorten spirituele kindertypes met bijbehorende kenmerken bekend zoals bovengenoemden indigo en kristal kinderen, vandaar dat mijn vraag ontstond: hoe herken je dan engelkinderen......er zijn engelmensen en die waren ook een keer kind toch, dus hoe herken je zulke kinderen dan
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki