Hoi Anka,
Ook ik wil graag je foto lezen. Hoewel het natuurlijk wel lastiger is, omdat ik je persoonlijk ook goed ken, maar kan het toch niet laten
. Ik lees graag je reactie.
Gezelligheid staat wel echt voorop bij je. Je vind het belangrijk om mensen om je heen te hebben waar de sfeer goed bij is.
Verandering kan je slecht tegen en je ziet graag de dingen op dezelfde manier gaan zoals ze gingen. Echt een gewoontedier dus
.
Doortastend en scherp ben je, en legt heel snel verbanden. Je kan snel denken, en weet al heel snel hoe dingen in elkaar zitten.
Beetje ijdel ben je wel, en je vind het belangrijk om er goed uit te zien. Je denkt ook na over de details die anderen misschien niet zo snel zouden zien.
Goedgelovig ben je wel, en daar kunnen anderen misbruik van maken. Niet iedereen is gelijk zoals jij en sommige mensen hebben echt niet het beste met je voor.
De dingen lopen in je leven best wel soepel en je kan daar best wel op vertrouwen. Zodra jij een doel voor ogen hebt, vallen de dingen snel op hun plek en kom je de juiste mensen / middelen tegen die je helpen dat in praktijk te brengen.
Soms ben je erg eenzijdig in je denken en daarmee ook star. Probeer in sommige dingen eens een andere invalshoek te zien voordat je er tegenin gaat.
Jij bent heel selectief in wie je wat laat zien van jezelf. Veel mensen weten helemaal niet dat jij erg gevoelig bent. Dat is een kant van jezelf die je niet vaak laat zien. Liever de goedlachse en gezellige Anka laten zien, dan de Anka die ook wel eens boos en verdrietig is.
Je kan goed voor jezelf opkomen en staat ook in je kracht. Jij zal echt niets doen, wat jij niet wilt.
Je hebt een ongelovelijk groot en lief hart voor anderen. Mensen kunnen echt op jouw bouwen, en jij kan echt voor mensen door het vuur gaan.
Soms ben je wel een beetje te makkelijk. Dan laat je dingen liggen die je eigenlijk zou moeten oppakken, maar geen zin in hebt. Is niet altijd even handig, maar ja, als er maar geen bloed uit loopt
.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt
.