Loading...
nl

hoevaak verschoon jij je bed?

Fatna
Fatna mei 26 '09
ik wordt altijd voor gek verklaard als ik mensen vertel dat ik 4 keer per week de bedden verschoon confused

daarom deze poll
Delen:
Fatna
Fatna mei 26 '09
oke misschien kan 1 van de meer handige mensen me helpen deze poll op de correcte manier te plaatsen want dit is volgens mij niet de manier?!?!?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '09
Ja hoor dit is wel de juiste manier!

Leuke poll smile. Ik heb gestemd.
1x per week.
gast
gast mei 26 '09
Ik ook 1 keer per week.
Fatna
Fatna mei 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ja hoor dit is wel de juiste manier!

Leuke poll smile. Ik heb gestemd.
1x per week.


ja het voegt echt waarde toe he deze poll

grin
Fatna
Fatna mei 26 '09
juist juist

tot nu toe al verschoont de meerderheid 1 keer per week....net zoals de mensen in mijn omgeving

even een vraag, ik neem aan dat de meesten wel elke dag douchen?!?
na het douchen is het normaal schone kleding aan te trekken, waarom dan ook geen schoon bed?
Islandlady
Islandlady mei 26 '09
Leuke poll. Soms 1x per week soms 2 x per week.
En ja ik douche soms wel 2 x per dag smile
Emuca
Emuca mei 26 '09
Ik verschoon mijn bed meestal 1 keer per week... het is maar net hoe het uitkomt.. aangezien ik nu zonder huisdieren mijn nacht doorbreng en meestal maar 5 nachten thuis slaap... smile

Ik douche niet helemaal elke dag... ligt eraan wat voor een dag het is. smile
admin
admin mei 26 '09

Verschonen van het Bed.. 1 x per week.
Maar er is geen vaste dag, kan evengoed, eens vijf dagen zijn of zes of acht. Hangt af van allerlei (niet nader te noemen) factoren

liefs
Bellefleur
Eruan
Eruan mei 26 '09
Mijn moeder verschoont de bedden eens per 2 weken, tussendoor wissel ik mijn kussensloop en pyjama natuurlijk vaker, met warm weer verschoont mijn moeder de bedden vaker...
Fatna
Fatna mei 26 '09
hahahaha DUIDELIJK
el_ter
el_ter mei 26 '09
Ik verschoon mijn bed als ik het nodig vind en dat komt neer op ongeveer 1 keer per 10 dagen ofzo. Ligt eraan hoe vaak ik er in lig (slaap wel eens op de bank bij de hond)en hoe veel ik zweet enzo.
Bij ons thuis vroeger was het een vast maandag ritueel, als ik op maandag op stond moest ik het beddengoed af halen.
groetjes Edi
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '09

2x per week verschoon ik mijn bed, het liefst lig ik elke dag in een kraakhelder bedje maar ja frown.....en douche ja elke dag!
gast
gast mei 26 '09
Doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt zou ik zeggen laugh
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '09

Doe ik ook, maar lukt niet altijd.. frown
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
Origineel bericht van: Fatna
ik wordt altijd voor gek verklaard als ik mensen vertel dat ik 4 keer per week de bedden verschoon confused


Jup, dat doe ik nu ook !!! laugh
(jou voor gek verklaren hé wink)

Ikke meestal ééns per week.. we hebben zoooo'n groot zwaar dekbed en onhandige bed, dat ik het zelfs soms teveel vind!!

Ik verschoon wel twee á drie keer per week de kussens..

Het onderlaken soms extra uitwassen(meestal in zomer)...


Daarnaast nog douchen, haren wassen..
Ach, we stinken niet laugh

Dus ik ben niet zo een proper Jetje..
Ik hou wel van een beetje goor tongue

Voor de kids meestal ééns per twee weken, zij wassen hun eigen beddegoed uit..

Fatna
Fatna mei 26 '09
jij hebt echt die brabantse humor

Quote: ik hou wel van een beetje goor.hahah

ik krijg echt al de kriebels als ik ook maar een kruimel op de grond zie liggen,brrr
Emuca
Emuca mei 26 '09
Dan moet jij nooit in mijn kamer komen Fatna! tongueOf mijn werkplek zien op school. tongue
frettenfan
frettenfan mei 26 '09
Hier ook 1 keer in de week en ook niet op een vaste dag dus soms al na 5 dagen, douchen wel elke dag.

Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om na een douche ook in een schoon bed te stappen maar ik slaap toch wel haha..

Waarom niet vaker...
Na ja moet ook nog werken, rest van het huis schoonhouden, honden uitlaten, fretten verzorgen en met 17 stuks neemt dat de meeste tijd in beslag.

De frettenkamer wordt wel dagelijks schoongemaakt en de vloer met dettol gereinigd, bakken 2 tot 3 maal per dag leeggeschept.


Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
Origineel bericht van: Fatna


ik krijg echt al de kriebels als ik ook maar een kruimel op de grond zie liggen,brrr


Euhm,
Kom een dagje bij ons 'oefenen'
Het gevoel van die kriebel ebt vanzelf heeeeeel snel weg bij het aanschouwen van onze huiskamer, vloer, keuken.. een sint bernard, jack russel, twee poezen..

Dan ben jij blij met dat ene kruimeltje op jouw vloer.. wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki