Loading...
nl

Wonderen der natuur

Spud
Spud mei 26 '09
Ik ben onder de indruk want een onweer zoals vanochtend heb ik in m'n leven nog nooit meegemaakt. Prachtig gewoon en bijzonder.

Wakker worden van een hels kabaal, alsof je puin hoort vallen. In de eerste instantie dacht ik dat er een huis in de straat aan het instorten was. Best apart om je gordijnen dan open te doen en een hele rustige straat te aanschouwen. winkHet duurde even voordat ik volledig wakker was en begreep wat die herrie nu werkelijk was.
En wow! De bliksem! Voor mij geen gewone bliksem, maar het hele bovenruim werd verlicht, alsof er iemand daarboven met de lichtschakelaar zat te spelen. Prachtig!
Ik ben uit m'n bed gegaan, om van dit schouwspel te genieten en dankbaar te zijn dat ik de kans kreeg om ook van deze kracht van de natuur bewuster te worden. Ik voel me een gezegd mens! grin

Hebben jullie er ook zo van kunnen genieten?
Delen:
admin
admin mei 26 '09
Ja, om 4 uur vannacht een korte hevige bui van 10 minuten. Continu lichtflitsen, en flinke hagel, het leek wel een lichte aardbeving. Vanuit huis kan ik er wel van genieten.

Heb wel zwaardere buien meegemaakt. Maar die waren zodanig dat ik dat niet meer mee wil maken. Er zijn grenzen....
Emuca
Emuca mei 26 '09
Bij mij duurde de bui uren. En aangezien ik een enorme angst voor onweer heb, heb ik niet echt een heeeel fijne nacht gehad...
Fatna
Fatna mei 26 '09
ik vond het ook super, het begon gisteravond rond een uur of 21.30 en ik ben gewoon in bed gedoken samen met me zoontje en heb liggen genieten van het donder en de regen en het onweer..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '09
Ja hier ook enorm van genoten. Samen met mijn vriendin om 4:00 voor het raam gestaan en verbaasd over de hoeveelheid regen. Al die flitsen waren iets wat ik nog nooit gezien had. Soms wel meerdere per seconde.

Ik kreeg wel een enorm onrustig en energetisch gevoel van al die bliksem. Alsof er veel te veel "spanning" rondhing. Is jullie dit ook opgevallen?
Emuca
Emuca mei 26 '09
Dat heb ik altijd met onweer. Ik word zo onrustig, soms zelf paniekerig. Het kan de angst zijn, maar ook wat anders. Ik weet het niet.

Vorig jaar gebeurde het wel vaker hoor, zoveel flitsen.
Cialara
Cialara mei 26 '09
Mijn kinderen hebben gisteren de inslag 5 huizen bij ons vandaan live zien gebeuren; ze stonden voor het raam...
Zij vertelden mij dat ze eerst de inslag zagen; die bleef zo'n 3 seconden staan, daarna spatte het uiteen in heel veel vonken.

Ik heb het zelf niet gezien, maar de jongens waren erg onder de indruk!
Richie Richard
Richie Richard mei 26 '09
Ik voel me sterk in onweer. Erg sterk. Zoals ik eerder zij, het zijn mijn 2 elementen, die samen werken en geweldig veel energie creeëren. Ik vind het altijd prachtig om naar te kijken en te luisteren. Maar na een tijdje was ik het toch wel zat, ik wou slapen.
admin
admin mei 26 '09
Hier was het overdag onweer. En je zag de wind van boom tot boom,
Het was kort maar krachtig, enne gelukkig had ik geen was buiten hangen tongue
Cialara
Cialara mei 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Hier was het overdag onweer. En je zag de wind van boom tot boom,
Het was kort maar krachtig, enne gelukkig had ik geen was buiten hangen tongue


Ja, haha de was was gelukkig al binnen... bij mij ook!
admin
admin mei 26 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ja hier ook enorm van genoten. Samen met mijn vriendin om 4:00 voor het raam gestaan en verbaasd over de hoeveelheid regen. Al die flitsen waren iets wat ik nog nooit gezien had. Soms wel meerdere per seconde.

Ik kreeg wel een enorm onrustig en energetisch gevoel van al die bliksem. Alsof er veel te veel "spanning" rondhing. Is jullie dit ook opgevallen?


Bij ons leek er wel een soort van rook bij het onweer. Het was mist, maar voelde aan als rook.
Ik voel regelmatig energie van oorlogen (Midden-oosten) in een onweer.
En emotie zit er dan ook tussen van de mensen aldaar.
Beschermengel
Beschermengel mei 27 '09


Het was een prachtig gezicht ik heb boven s'nachts om 4 uur staan te kijken ...met de hond angstig achter mij aan, ach zo zielig, wat was hij bang.

Deze keer was ik niet echt bang (normaal wel) het waren zulke mooie flitsen en veel gerommel niet echte harde klappen, het is dat de hond me wakker kwam maken en ik er uit moest.

Wel is er een boom van 20 m gesplits helemaal door midden en een raar gezicht, gelukkig geen gewonden de boom staat midden in een groot grasveld met nog dezelfde bomen, precies de boom die in het midden staat is geveld. Jammer hoor het was een hele mooie boom.
Spud
Spud mei 27 '09
Ik werd hyper en vrolijk van die energie. Net alsof al het negatieve in me meegezogen en daarbuiten tot ontploffing kwam.

Alsof ze daarboven zeiden "mensen doe toch eens normaal" "We zullen effe laten zien wat boos zijn is." wink

Even eruit gooien en dan relaxed weer doorgaan.
Blijkbaar heeft het nog meer indruk op me gemaakt dan dat ik in de gaten had. Vannacht heb ik er nog over gedroomd, maar nu was het geen onweer maar een orkaan. Ik stond er middenin maar voelde niks, zag het alleen maar gebeuren. Voelde goed! laugh
Maris1976
Maris1976 sep 3 '09
Hebben jullie laatst die dubbele regenboog gezien en die rode lucht? Op 20 augustus in de avond was dat. Zo mooi, vooral die volle regenbogen en het was al schemerig dus die boog lichtte helemaal op en aan de binnekant was het weer licht, ik wis niet wat ik zag toen er nog een boog bovenop kwam.
admin
admin sep 3 '09
het is een symbool voor je, het betekent dat je ruimte gaat creeeren om contakt te maken met je hogere Zelf en de Lichtwezens!
Islandlady
Islandlady sep 4 '09
Ik zie wel vaker dubbele regenbogen hier op het eiland. Komt omdat er hier heel veel plaatselijk buien zijn. Maar wel heel bijzonder dat het een teken is dat er ruimte gecreeerd wordt om contact te maken met hogere zelf en lichtwezens. Zie ze vaak samen met mijn jongste zoon Sam smile
Cialara
Cialara sep 4 '09
Wij hebben in het voorjaar ik meen in mei of juni met het hele gezin een dubbele regenboog gezien, en dan ook de hele, van grond tot grond zeg maar. Prachtig, dat dubbele effect is heel bijzonder! We zijn uit de auto gestapt en hebben er echt een paar minuten naar staan kijken met z'n allen.

Ik wist niet dat dit symbool voor iets kon staan; we vonden het gewoon heel erg mooi.
admin
admin sep 4 '09
Dat is dus niet zo gek lieverd he!! Dat Sam erbij is!!

Maar ik zie inderdaad ook zo vaak mooie luchten, regenbogen, kan er zooooo van genieten!!!

laugh

Liefs,
M
gast
gast sep 4 '09
Het is maar weer net hoe e een natuur fenomeen interpreteerd. De buitenste boog is naar mijn weten een weerspiegeling van de binnenste boog en als je goed kijkt zijn de kleuren ook in omgekeerde volgorde.
gast
gast sep 4 '09

Foto van Bas Dekker
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki